"Papa I don't need a new bodyguard. I think Carl, Zafran, Lucas and Rafaella could care me." gadis itu membantah cadangan ayahnya."Yes, you do Bella." tenang sahaja wajah Aderson menjawab. Anak nya itu memang susah untuk dikawal atau di beri nasihat. Anak perempuan nya itu sangat liar. Dia hanya mahu anak nya selamat. Gadis itu merengus kasar.
"Papa, why you always push me in this entire time!" gadis tersebut menaikkan sedikit suara nya. Dia tahu yang sedang dia berhadapan ialah ayah nya sendiri.
"Keputusan Papa muktamad. Tomorrow your new bodyguard akan sampai" Aderson bangun dari armchair dan terus menaiki tangga. Dia bukan takut dengan anak nya itu tapi sudah terbiasa dengan sifat panas baran anak nya itu.
"Arghhh! Shit!" gadis tersebut menghempas cawan kaca yang berisi air teh tersebut ke lantai. Dia tidak suka akan tindakan ayah nya. Kalau dia bukan ayahnya memang dia pancung. Dia mengambil iPhone nya didalam beg dan mendail nombor.
"Datang ambil aku. Cepat aku tak tahan duduk dekat rumah neraka ni." Dia menutup panggilan itu. Dia segera keluar dari rumah tersebut. Makin dia duduk di situ makin menebal api kemarahannya. Bella. Arabella Caroline.
+
"Kau okay tak Bella?" tanya Rafaella yang sedang memandang boss nya. Dia agak takut untuk bertanya tetapi dipaksa oleh rakan nya. Bella masih diam mata nya mencerlung tajam kearah skrin laptop nya. Sekarang dia berada di dalam pejabat nya bersama empat orang sahabat nya.
Rafaella memandang tiga lelaki yang ada di hadapan nya itu. Carl membuat isyarat supaya mengulang kembali soalan yang ditanyakan oleh Rafaella kepada boss nya itu. Rafaella membuat isyarat tidak mahu kerana dia agak gerun dengan boss nya itu. Apabila boss nya sedang marah boleh meletup satu bangunan dengar suara nya.
"Kau okay tak-" belum sempat Rafaella menyambung ayat nya. Bella memandang nya dengan tajam. Dia terus menunduk. Mata gadis tersebut berwarna biru berkilat amat ditakuti. Tak lama kemudian gadis tersebut memberi arahan.
"Lucas, aku nak kau cari maklumat pasal new bodyguard aku." suaranya mendatar memberikan arahan. Pening kepala nya memikirkan hal tersebut. Lucas mengangguk faham. Lucas adalah salah satu anggota Black Caroline yang amat mahir dalam mengodam maklumat.
"Sejak bila kau nak pakai bodyguard baru ni Bella?" tanya Zafran. Dia hairan dengan boss nya. Bodyguard baru?
"Papa aku lah yang memandai pergi carikan aku bodyguard baru. Aku dah cakap yang aku tak perlukan bodyguard baru, aku ada korang lebih bagus." kini mata nya memandang kearah empat sekawan itu. Dia tiada niat untuk menakutkan kawan nya cuma tekanan perasaan terlebih.
"Apa kata kita berlima pergi lunch. Aku dah lapar ni.. dua jam kita duduk dalam ni dari pukul sepuluh tadi. Rasa nak patah tulang belakang aku tunggu penjelasan kau." luah Carl sambil mengusap belakang nya. Bella tersengih sendiri melihat kawan-kawan nya itu. Salah dia juga buat kawan nya menunggu penjelasan nya. Mungkin salah nya. Mungkin.
》Semoga anda semua Enjoyed《
Jangan lupa Vote dan CommentStart now♤
YOU ARE READING
[𝐎𝐆] Mrs.Mafia Mr.Bodyguard
Romance'Senyuman nya penuh dengan makna' ARABELLA CAROLINE gadis berdarah France campuran Melayu yang amat digeruni pada sesiapa yang mendengar nama nya. Ketua mafia Black Caroline. Senyuman nya penuh dengan muslihat dan boleh membuat para lelaki jatuh de...