꒰ ♡ ᵎᵎ ꒱
" indahnya kota sydney " gumam daerin sendirian . sekarang dia berada di cafe berdekatan condominium yang didudukinya .
sedang dia melihat di luar cafe ada satu figura yang amat dia kenali , na jaemin lelaki psycho dengan muka soft spoken .
dia membawa coffee americano yang dibeli di cafe tadi . dia melangkah laju mengejar langkah jaemin .
" auch " jaemin berpaling kebelakang untuk melihat siapa yang berani menarik rambut hensemnya .
#mleyot 😍❤️🔥
" sophia " terkejut jaemin dengan keberadaan daerin dihadapannya .
daerin menarik senyuman sinis . " long time no see , na benjamin jarvis " wajah jaemin yang terkejut tadi serta merta berubah sinis .
" oh , we meet again sophia sorn . " tangan dihulur dan daerin hanya memandang tidak mahu menyambut tangan jaemin yang jijik baginya .
꒰ ♡ ᵎᵎ ꒱
" mwo ! kau jumpa dengan jaemin ? "
" bukan lah syiel , aku terserempak jeh "
" samalah tu babi , kau kejar dia kan ? "
" tak samalah pundek "
" samalah anjing ! "
" eish , dahla malas aku cakap dengan orang macam kau "
" kau cari aku dulu lah shibal "
ttut !
panggilan di matikan oleh daerin , geonu mengeluh lemah .
" benjamin takkan mudah lepaskan kau sophia " gumam geonu sendirian di ruang tamu . jangan tanya kemana parentsnya menghilang .
tting ! tting ! tting !
geonu membuka notifications dari kakaotalk . chat mashiho dibuka .
gummyshiho 🍧
gummyshiho 🍧 : geonu - yah .
gummyshiho 🍧 : bila daerin mahu balik ke seoul ?
gummyshiho 🍧 : mashiho tak ada number dia .geonulee : mirae tak beritahu mashiho ke ?
geonulee : daerin sudah menetap di australia lah .gummyshiho 🍧 : mwo ! kenapa di tak bagitahu mashiho ? ig pun dia tak update .
geonulee : daerin ada jelh post di instagram , cuba mashiho tengok betul - betul .
gummyshiho 🍧 : mashiho sudah cari , tapi dekat instagram bagitahu ' users not found ' .
geonu terkejut , takkanlah daerin block acc mashiho ?
sophiasorn 🧸
geonulee : daerin , kau block ig acc mashiho ke ?
sophiasorn 🧸 : haah , aku nak moveon dengan anak takata .
sophiasorn 🧸 : mashiho suka mirae , bukan akugeonulee : tapi perlu ke sampai block acc dia ?
sophiasorn 🧸 : mirae cakap , mashiho dah confess yang mashiho suka mirae . takkanlah aku nak rampas mashiho dari mirae , kawan baik aku sendiri .
geonu mengeluh , sudahkah daerin tahu yang gelarang ' kawan baik ' tidak patut diberikan pada orang macam mirae .
klak !
" anak eomma , appa tidak tidur lagi ? " encik dan puan lee mendekati geonu diruang tamu .
setelah encik dan puan lee duduk di sofa , geonu melangkah mahu ke bilik tetapi tidak jadi setelah mendengar ayat yang ditutur oleh appanya .
" appa minta maaf , sebab terlalu mementingkan kerjaya sampai geonu— "
belum habis tuan lee mahu bercakap , badannya sudah dipeluk erat oleh geonu .
" no , im okay with that . u should thanks to sophia who always be my side " encik serta puan lee tersenyum mengejek , geonu yang perasan itu terus telinganya berubah merah .
" i think our son is fall in love " kata puan lee pada encik lee .
" ah , waeyo eommaaa " mahu menangis geonu apabila kedua orang tuanya mengejek dirinya .
꒰ ♡ ᵎᵎ ꒱
+ aku pun pening dengan
story ni 🤌🏻
YOU ARE READING
愛 | 𝗷𝗶𝗸𝗷𝗶𝗻 .
Teen Fiction━━ nerdy boy to psycho guy cuz his girl ? ❏ completed ! ♡ treasure's mashiho © KXYDBROWN | 2022 started : 200222 published : 090322 ended : 270222