Bilinmeyen Numara:
yeni bir arkadaş bulmuşsun, benim dışımda kimseye görüşmezsin sanıyordum, ne oldu kedicik?aldığım mesajla şok olmuştum,resmen ellerim titriyordu. Mesaji atanı az çok tahmin ediyordum ama onun numaramı nereden bulduğunu anlamıyordum. Eğer onunla yüzleşirsem beni daha kötü yapabilirdi bu yüzden onu tanımıyormuş gibi yapmayı seçtim.
Taehyung:
Kimsiniz?Bilinmeyen Numara:
yazıyor...
Kim olduğumu gayet iyi biliyorsun kedicik;)Taehyung:
Anlayamadım?Bilinmeyen Numara
Anladığını düşünüyorum. Ama eğer anlamadıysan sana anlatabilirim.*bu kullanıcıyı engellendiniz*
Onu direkt engelledim çünkü beni daha kötü şeylerle tehdit edeceğinden eminim. Korkmaya başlamıştım. Numaramı bulduysa evimin yolunu da bulabilirdi. Bunları düşünüyordum ki kapi çaldı.
Taehyung: Gir
Jimin: KANKA SELAM NAPIYON BEN GELDIM
Taehyung: Merhaba Jimin
Jimin: Kanka iyi misin? Normalde hiç böyle değildin. Yüzün solmuş gibi ve ayrıca bana merhaba dedin. Seeelam derdin normalde.
Taehyung: Biraz halsizim, ondan.
Jimin: Ateşin falan yok değil mi? Minho çorba yapmış birde kremalı makarna onu yedim bende istersen se de ye
Taehyung: Yok zaten yiyeli 1 saat falan oldu. Aç değilim.
Jimin: Tamam o zaman. Bu arada sana sabah olanlardan bahsedeyim. Daha doğrusu akşamüstü. Her neyse. Şimdi sizin eve doğru yürüyordum sonra bi çocuk geldi ve kırtasiyenerde diye sordu. Ben de ne bilim çocuğum dedim iste sonra da gitti. Sonra bi tane tatlıcı gördüm çok güzel waffle satıyorlardı. Sonra canim çekti ama Minho yapar diye ordan almadım. Sonra sizin evde malzeme var mi yoksa alırım diye Minhoya mesaj atacaktım ki TELEFONUM YERE DÜŞTÜ! Evet sonra ekranı tamamen kırılmış o yüzden telefoncuya gittim. Neyse ki yapıldı. Ayrıca kendime yeni kılıf aldım bak.
Taehyung: Jimin, nefesin tükenmedi mi bunları anlatırken benim burda akciğerim söndü ya.
Jimin: Canım bende rapçi olma potansiyeli var. Her şeyde yetenekliyim yahu.
Taehyung: Özellikle de konuşmada
Jimin: Evet. Neyse sonra telefoncuya gittim
Taehyung: Burayı anlattın.
Jimin: Hah özrü neyse sonra telefoncudan geldim markete ordan waffle malzemeleri aldım ve iyi ki almışım evde yokmuş zaten. Şimdi de Minho onları pişiriyor biz de süsleyelim koş!!!
Taehyung: Tamamm geliyorum.
Minho, Jimin ve ben waffle yiyip havadan sudan bahsetmiştik. Bu süre içinde gelen mesajı unutabilmiştim ama arada bazen aklıma gelip tadımı kaçırıyordu. Jimin esprileriyle beni güldürünce de tüm sıkıntım gidiyordu. Iyi ki onlara sahiptim. Yoksa şu an yaşamıyor olurdum.
Minho: Jimin saat geç oldu istersen kal burda
Jimin: Tamam kalırım. AYY BEN SIZE EN ÖNEMLI ŞEYI SÖYLEMEYI UNUTTUM. HAY APTAL KAFAM!!!
Taehyung: Neymiş bu önemli şey?
Jimin: Ay ben asik oldum
Minho ve Taehyung: NE
Jimin: durun bi dinleyin. COCUK OYLE YAKISIKLI KI SIZ DE DUSERSINIZ
Minho: Fotoğrafı var mı?
Jimin: Var var, instasini stalkladim. Durun gostereyim.