1

3 0 0
                                    

Bazen insan sever ama karşılık alamaz işte en kötüsü de bu sevip sevilmemek. Bazen hissedersin seni seviyor diye ama insanlar tarafından zorlandığı için seviyor gibi gözükür. İşte en kötüsü de gerçeği öğrenmek seven kalbi kırmak kolay ama düzeltmek zor aynı cam gibi camı kırarsın ama yapıştırınca eskisi gibi olmaz bizlerde aynıyız bizim verdiğimiz sevginin deyerini bilin. Eğer ki ben seversem tam severim eyer soğursam bu benim suçum deyil sen soğuttun beni senin suçun bu yüzden beni suçlayamazsın bizi suçlayamazsınız. Bazen insanların ne yaşadıklarını bilmeden onlarla dalga geçersiniz bu yüzden insanların hayatlarını öğrenmek bazen iyidir. Arkadaşlar arasında bazen şakalaşma olur ama karşıdaki kişi bunu ciddiye alırsa işte ozm hayalleri yok olur bir insanın hayalinde şey gibi hani küçük bir çocuk dondurma alır ya yere düşer çok ağlar işte hayallerde aynı bunun gibi insanların hayalleri deyerlidir hayallerle dalga geçmeyin her insanın hayali vardır önemli onlara destek olmanız gerekiyor hayallerini boşa dökmek deyil bir insanı sevmek gerekiyor dışlamak deyil. Arkadaşlarınızı sevin dışlamayın onlar eyer o kadar kişi arasından size geldiyse size güvenmiştir. Güvenlerini boşa harcamayın asla. Bir insan karşı cinsinden bir arkadaş edindiyse onda o güveni sığınağı bulmuştur ama karşı cins arkadaşlıklar asla illa sevgili olmak sevmek değildir bir kız karşı cins bir insanla yemeğe çıkabilir dolaşa bilir sarılabilir illa sevgili olmak zorunda değil ve siz o kıza gidip sen ona aşıksın dersen o kızın içinde bir duvar yıkılır işte o zaman o kız düzelemez...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kısaca günlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin