9

6 0 0
                                    

Ai trecut alte 2 săptămâni și la fel , dar eu mă pregăteam de ce va urma
La fel și restul .
Era după-amiază și restul scade după miss și după fiară.
Eu rămăsesem cu Stiles
Nu puteam sta , așa că am spus că mă duc la baie și m-am pregătit , intamataor am auzi cum stiles discuta cu cineva .
"Ce!?"-stiles
"......"-????
"Aveți nevoie de ajutor"-stiles
E de ai i am și plecat , eram pe drum , am ajuns in timp ce era deja bezna , mai mult de jumate rău pe jos eu m-am dus direct pe rapandulă.
"Hello, bitch" spun și arunc un cuțit spre ea
"Ia uite cine e aici" -Braeden" credeam că ești moartă"
"N-ai sa vezi"
"Și ac ce vrei , sa devi un erou ?"-Braeden
"Nu, vreau sa fiu cea care te-a ucis " spun și încep să mă îndrept spre ea
Încearcă să mă lovească cu pumnul dar el prind ,ii duc mâna la spate și îi dau în spatele genunchiului încât să o pun in genunchii cât și la pământ.
O las sa se ridice și continui sa ii blochez loviturile .
M-am plictisit sa mă mai bat cu ea așa că începusem să lovesc cat puteam de tare dar din nefericire pentru mine , avea arma , reușise să mă împuște în umăr , fiara auzind împușcătura venise ,și amu e o fiara +un om cu ARME VS eu care nu avem nici un pistol de putere minima , din cauza cuiva .

Derek*

Se auziseră niste gloanțe trase și fiara dispăruse
Noi am plecat spre casa , eram obositi ,loviți ,extenuați .
Ajunși acolo îl văd pe stiles care era speriat , și nici urmă de Marshall
"Unde e?"spun deja nervos
"Nu știu ,cat timp vorbeam cu Scott la telefon a zis că se duce la baie și a dispărut"-stiles
Îl iau de gulerul bluzei și mă pregătisem sa ii dau una dar mă oprește Scott .
Plec sa o caut , sper că o so găsesc.

Marshall*
Reușesc să o pun la pământ , dar fiara tot ataca constant , când am crezut că îmi va veni sfârșitul atat de penibil ,mi-am amintit de ace , ii înfig un ac în frunte lui Breaden ,o adorm in 3 secunde , și am rămas doar eu cu fiara
"Hai curva sa vedem care pe care" spun și îi arunc câteva ace cu omag galben dar și albastru , începuse în doar câteva secunde sa isi facă efectul . In 5 minute fiara era la pământ , nu moartă dar la pământ . Mă duc într-o cameră din clădire unde Braeden își ținea armele și desigur , gloanțele cu omag , erau mai puternice decât acele mele .
Iau o armă bag 5 gloanțe cu omag și plec .
Ii scot acul din frunte și o las sa se trezească .
Îsi deschide ochii încet se uita in jur și când mă vede se ridică repede dar  persista amețeala .
"Tu?!" -Braeden
"Eu!? Nu îmi vine să cred" spun și îi trag un glonț în picior
Ea urlă de durere și mă înjură , nu aveam nici o reacție.
Ea jelea într-o parte iar fiara incerca sa se ridice în cealaltă parte .
Ii dau vreo două gloanțe în cap fiarei și era moarta . Mă întorc la miss și mai aveam două gloanțe așa că am de gând să mă distrez . Așa că i-am tras și în celălalt picior  iar urlete ,i-am tras și în stomac, ultimul glonț .
"Nu mai urlă atât " spun in timp ce rencarc arma , am uitat sa precizez că îmi luasem și eu vreo trei gloanțe cu omag albastru, dar în alemele era mai mult .
Mă urc pe ea și îi dau vreo patru pumni .
"Deja ai leșinat ? Trezirea"
O trezesc și o iau de par , o ridic și o împinge în perete unde era o bara de fier ,direct in acea bara intrase .
Nua mai rezistat și ... Gata
Nu stau mult , că începuse sa îmi curgă sânge din gura , fiara nu era moarta , mă zgâriaseră pe abdomen , ii dau un glonț , o dau la o parte , mă mai mișc puțin , mă ataca iar dar fara putere , mă zgâriaseră pe față.
Ii dau și ultimele gloanțe în cap dar de data asta m-am asigurat că e moarta . Fără vreo emoție ii înfig o catană in locul unde este situata inima , ii sparg coastele și îi scot așa zisa inima . O pun într-o geantă mă pregăteam să plec dar mă opresc , mă duc spre cadavrul târâturi și iau iar catană dar de data asta ii retez capul , mai greu din cauza coloanei dar reușesc . Ii pun capul langa inima fiare și plec spre casa .
Ajung in vreo două ore înapoi , și mă pregăteam să intru la care restul sărise la mirosul sângelui .
"Ușor, sunt eu" spun restul rămânând blocat
"Ce ai in geanta" întreabă Liam tremurând
Eu arunc genata cu cele două organe și ele se ivesc imediat
"......."

Derek*

Nu o găsesc , nu îi dau de miros , nu aud nimic , mă introc acasă fără vreo urma de ea.
Deschid ușa unde era Scott transpirat
"Ce sa intamp....." Nu stau mult pe gânduri pentru că îi simnt mirosul
Mă duc în sufragerie unde văd capul femei și inima care mirosea leit fiarei.
Nu mă interesează singurul lucru care mă interesează este ea

Lidia*

Toți eram obositi dar și fericiți că Marshall e aici aproape întreaga
In timp ce eram crispați din cauza tabloului macabru , apare Derek care se uita pentru câteva secunde la cap și inima iar după la ea , face ceva la care nimeni nu se aștepta , se duce in viteză spre ea și o ia în brațe doar că ,capul îi era undeva la pieptul ei , se lasă în genunchii și Marshall după el.
"Gata , că nu îs moarta"- Marshall
"......."-derek
"Mai bocești mult, gata cretinule "- Marshall
Spune în timp ce rade ,iar el își ridică capul râzând și el
Se ridică de jos , îl ridică și pe el , și ....
"........"
"Hai gata cu liniștea și cu tristețea , nu știu de voi dar eu am nevoie de o baie așa că mă duc în camera de prim ajutor și mă întorc .

Marshall*
Mă duc în camera cu bunuri de spital unde mă spăl , apa era rosie , totul în jur era plin de sângele meu .
Termin să mă spăl și îmi pun doar lenjeria pe mine , îmi bandajez toate rănile , ținând cont că erau destule .
Pe coapsa , fața, mâini , mușchi de la picioare , gât , abdomen și ultimele pe spate și pe piept . După ce terminasem partea cu picioarele îmi pun o pereche de pantaloni largi .Le acopeream încetul cu încetul ,mai aveam doar sa dau un ultim strat in partea de sus a pieptului și apăruse Derek , se apropie și începe să mă ajute , nu spun nimik decât ii dădeam ,banda de bandaj încât să îmi de-a pe spate și eu o iau înapoi și dau in partea din față. Mă ajută sa lipesc totul cu o banda de lipici specială . Și după sa îmi pun un miel la fel de larg .
Arătam aproape că o mumie.
"Mersi" -me
"Mersi"-derek
"De ce mi-ai mulțumit?" Îl întreb in timp c mă uitam la el
"Pentru tot" -derek
"Ce prost poți fi câteodată" spun și ieșim din încăpere .

"Ce ziceți sa facem în seara asta un foc de tabără , am nevoie de alcool ." Spun și începem cu toți să râdem .
"Chiar" -stiles
"Tu nu"-Scott
"Niste vodka , bere , vin , whisky." Spun și mă uitam spre Stiles
"Daaaaaaaaaaaa" - stiles
"Nuuuu" -restul
"Măcar o seara , haideți nu murim"spun și restul dau din cap aprobator.
Nu știu de ei dar eu mă înbăt. Ei nu cred că pot , sau nu cred că le va face ceva , pentru că ,corpul își revine.
Asta e .

~ Teen Wolf~O viață mai rea decât o ruletă ruseascăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum