"cestou jsem hrála minecraft a stavěla domeček,když jsme dojeli tak jsme se šli připravit čekali jsme asi půl hodiny a šli na pódium"
„ahooj!!"zařvala jsem,kluci zpívali já seděla na kraji pódia a čekala kdy přijde ta chvíle kdy budu moct něco říct,konečně jsem mohla"
„takže máme tady dvě novinky který jsou hrozně úžasný,ta první věc je to že s Nikem budeme mít mimčo,když jsem to dořekla tak všichni začali řvát"dobře a teď ta druhá věc je ta že mě Nik požádal o ruku"zase všichni začali řvát,mně začalo být zle tak jsem to řekla a už jsem se nevrátila zpátky,pak se mě hasan zeptal"
„dobrý?
„jo,jenom se mi udělalo blbě,běz zpátky za klukama já to tu vydržím
„dobře ale kdyby něco tak mi napiš nebo na nás zařvi
„dobře běž už
„dobře tak zatím
„zatím
"hasan odešel a já tam čekala,kluci mě chodili kontrolovat,po nějaké době přišli všichni kluci a šli se fotit s fanouškama a pak šli chlastat já jela domů byla jsem unavená tak jsem si pustila teklu a usla na gauči"
pohled yza
když jsme šli chlastat tak jsme jeli jedním autem protože druhý si vzala niky a jela domů,s klukama jsme jeli do baru kde jsme se ožrali jak hovada tak jsme jeli pak do studia aby jsme nezbudili niky vrátili jsme se až po obědě,když jsme přijeli niky ještě spala a ani jsme nevěděli že spí na gauči tak jsme šli do kuchyně a po chvíli přišla niky"„ahoj kluci
„čau
„neuděláte mi někdo prosím čaj s medem?
„jo"řekl jí Nik a šel udělat čaj my jsme si povídali smáli se niky ta tam doslova usínala při stole"
„heej vstávejj"začal jsem jí budit"
„nojo bych si dala kafe
„jedině bez kofejnu
„a ty ho půjdeš jako koupit jo?
„mně to je jedno"řekl jí Nik a niky běžela do koupelny"
pohled Nika
"když jsem nikče říkal že mi je jedno jestli půjdu koupit bez kofejnovy kafe tak niky běžela do koupelny a já šel za ní"„dobrý?"dal jsem jí vlasy do gumičky a hladil jí po zádech"
„jo,děkuju
„pro tebe všechno
"Niky byla unavená tak si šla lehnout"
"teď přeskočíme o 6 měsíců"
pohled Niky
„pojďte mi někdo pomoct se zvednout"„už jduu"zařval na mě toky z kuchyně"
„děkujuu"přišel ke mně toky a pomohl mi se zvednout pak mi volal nik že na mě čeká pod barákem,jedu na kontrolu k doktorce protože přístí měsíc mám termín(19.3)hrozně moc se na ní těším,a myslím že Nik ještě víc"
„Nikuu koukeej jak začala kopat"
„jee
„au ta už ale bolela😑
"Nik mě pohladil po bříšku a pak jsme šli čekat do čekárny,po kontrole tak jsme jeli zase zpátky domů celý ten měsíc se nedělo něco extra až na to že jsem furt ležela a když nastal ten den byla to katastrofa"
„dominiku!!"začali mi kontrakce"
„anoo"
„taška,klíče od auta,porodnice!
"nahned jsme jeli do nemocnice kde mě odvezli na pokoj,sestřička se mě zeptala na jméno a další věci a šla jsem rodit,porod byl docela rychlej takže to netrvalo tak dlouho malá se narodila 19.3 9:11,voda mi praskla ve 4 ráno,andy(andrea)měla 3.467kg a 51cm je nádherná,Nik je z ní úplně nadšenej a jakub taky,po pár dnech nás s andy pustili domů,za tu dobu co jsem byla v nemocnici kluci postavili postýlku"
„jsme domaa"zakřičela jsem a přiběhli kluci(hasan,tom,kamil,Robin,kuba a karlo"
„ukaaž malouu"přiběhl hasan a hned se koukal do kočárku"
„hele spí tak ne že mi jí vzbudíte děkuju"nechala jsem jim tam kočárek s malou a šla si připravit pár věcí na převlíknutí jak pro mě tak pro malou"
„klucii dejte mi malou půjdu jí přebalit s převlíknout,teda pokud si to nechce zkusit jeden z vás"podívala jsem se na Nika a pak na jakuba protože by bylo docela hezký kdyby se to naučili"
„nenenee to je dobrý my to nejdřív okoukáme od tebe a pak to možná zkusíme"řekl Robin a Nik mi podával malou se kterou jsem pak šla do pokoje kam šli i kluci aby se něco naučili,přebalila jsem malou a oblíkání jsem nechala na Nikovi"
„hele nejdřív bodýčko,tepláky a nakonec ponožky to zvládneš taťko"dala jsem mu pusu a podala mu bodýčko"
„víš kam a co?
„sem hlava tady ruce a nohy
„šikula ale až jí to budeš protahovat přes hlavu tak jí tu hlavu prosimtě podrž
„dobře"Nik jí dal bodýčko a na první pokus pak jí dal tepláky a ponožky"
„ty si šikovnej taťka,miluju tě"dali jsme si pusu a já si vzala andy,v obýváku byla přenosná postýlka abych nemusela furt chodit tam a zpátky"-----------------
„domí??
„copak
„vezmeš si na chvilku malou já se půjdu osprchovat
„jasně"podala jsem mu malou a šla se osprchovat,když jsem přišla Nik ležel na gauči s spal andy byla v postýlce,přišla jsem k dominikovi"
„domí
„ano?"řekl chraplavím hlasem"
„pojď si lehnout do postele"hladila jsem ho po zádech a pak jsme si oba šli lehnout do postele"
„copak?"zdálo se mi že je Nik takovej divnej"
„ale nic
„domí mluv
„já si prostě nemyslím že sem dobrej táta"podíval se na zem,on byl fakt smutnej"
„domí poslouchej mě,ty jsi a budeš skvělej táta slibuju,nebuď smutnej a pojď si lehnout než se malá vzbudí"dala jsem mu pusu a oba jsme si lehli"-------------
uběhli 3 měsíce a Nik se o malou stará víc než já,je úžasnej táta,jakub je úžasnej strejda a ostatní kluci taky,s Nikem už máme datum svadby zařídily jsme si chůvu,dneska jdu s jakubem a mamkou vybírat šaty,proč s jakubem?protože mi vždycky pomůže a zrovna v tomhle mu věřím protože ho mám fakt ráda,jsme už snad ve 3tím obchodu se šatami na svatbu a ten si zkouším poslední"
„tak co?
„vypadáš jako princezna"řekla mi mamka a jakub ten si mě hned fotil a koukal na mě s otevřenou pusou"
„haloo jakubee?!názor?
„úžasný,klukům se to taky líbí
„doufám že si to neposlal dominikovi
„ne neposlal
„super,takže šaty mám"šaty si vyzvednu 2 dny před svatbou,boty,podvazek mám taky bude to sranda"