Perfect is boring - Ramas bun :(

58 3 1
                                    

- Hei ,ce faci singura aici , mi-am ridicat capul si l-am vazut pe Cris care tocmai s-a asezat langa mine pe banca .

Parcul era gol si atat de linistit . Imi placea sa vin aici mereu cand eram mica . Ma dadeam in leaganele micute si ma jucam cu prietenii mei . Totul s-a schimbat asa de mult mai ales oamenii , ei ... ei se schimba cel mai des . Blocul era in spatele meu si magazinele la fel strada de langa parc era plina de soarele arzator care facea totul mai frumos . Copacii se miscau incet , vantul cald a facut contact cu fata mea facandu-ma sa zambesc usor .

- Pamantul catre Reea , ma face Cris sa ies din transa si sa ma uit la el . Chipul lui era luminat de soare . Avea un par atat de cret si mare . Ochii lui caprui ma priveau intens .

- O sa imi fie dor de acest loc . O sa imi fie dor de voi , prietenii mei , spun eu si ma las pe spate atingand banca tare din lemn . Am oftat si am continuat . Mai tii minte prima zi in care am stat aici pe banca asta din parc si ai venit si te-ai asezat langa mine pentru ca celelate banci erau ocupate ? Eu eram trista pentru ca imi murise catelusul iar tu ai observata asta , si ai inceput sa vorbesti cu mine . Faceai gume numai pentru a ma simti eu bine . Chiar daca nu ne cunosteam prea bine stiam ca ai sa fi acolo pentru mine mereu . Stiam ca noi doi vom deveni cei mai buni prieteni , lacrimile si-au facut loc revarsandu-se pe obrajii mei rosiatici de la caldura , iar acum ce fac ? Te las aici singur cand tu mi-ai fost alaturi si la bine si la greu .

El m-a luat in brate . Mi-am pozitionat capul la pieptul lui mirosind parfumul barbatesc care imi gadilaulpp narile . Prima data pe ziua de azi cand ma simteam cu adevarat bine . Mai aveam cateva ore , doar cateva , amarate de ore in care s-ar presupune ca trebuie sa imi iau la revedere de la toti . O sa plec la zeci de kilometri distanta . Bagajele erau deja facute si aveam foarte multe . O sa zbor singura cu avionul . O sa locuiesc intr-o tara straina .

M-am dezlipit incet de Cris admirandu-i fata fina si gingasa . Am sarit ca arsa atunci cand telefonul meu a inceput sa sune . L-am scos repede din buzunar sa vad cine este . Pe ecran mi-a aparut numele lui Alex .

Alex imi era ca un frate . Cand am ajuns eu la liceu el era in ultimul an . M-am imprietenit cu el prin niste prieteni si asa am ramas de nedespartit . Chiar daca era mai mare decat mine cu doi ani . Nu am mai stat pe ganduri si am raspuns la apel punandu-l pe speaker pentru a auzi si Cris .

- Alo , spun eu cu o voce ragusita de la plans .

- Alo , Reea ! Sper ca nu ai plans , el mereu isi facea grij pentru mine . Pentru ca o sa venim in Los Angeles sa te vizitam . Nu te vom uita Reea doar stii asta foarte bine . Asta seara trebuie sa te distrezi . E ultima ta zi in Romania si nu o sa te las sa plangi .

Imi inghitisem vorbele . As fi vrut ca timpul sa se opreasca si sa ramana asa ,cum sunt acum . Cu capul pe umarul lui Cris iar el tinandu-ma in brate .

- Doar stiti ca va iubesc pe toti , am spus printre suspine . Trebuie sa ma duc sus sa imi i-au ramas bun de la bunica , matusa Mariana , verisorii mei si plus celelalte ...

- Am priceput , ma intrerupe Alex si incep sa rad impreuna cu Cris .

Am inchis telefonul si l-am pus inapoi in buzunarul de la spatele blugilor . Ne-am ridicat de pe banca si l-am mai luat o data in brate , dar de data asta mai strans . Nici nu am observat pana acum dar Cris avea ceva in mana o punga mica de cadou . Fir-ar si doar i-am spus sa nu imi cumpere nimic . Se uita la mine si mi-a facut semn sa iau cadoul . M-am uitat in punga si am vazut ceva negru si foarte fin . Era tricoul lui . Tricoul pe care il adoram cu batman . M-am uitat confuza la el , iar el si-a dus mana dupa ceafa scarpinandu-se .

- Oo haide stiu cat de mult imi adorai tricoul si acum vreau sa il ai tu , pentru a iti aduce aminte de mine , imi spune zambind , si eu nu pot veni diseara cu tine la film si unde va mai duceti voi . Asa ca mai vreau sa iei si asta, scoate dintr-o cutiuta o bratara.

Bratara era fina din argint pe care scria "brothers " . Mi-a luat mana micuta si mi-a prins bratara . Era foarte frumoasa . O ador . O ador , si il ador mai mult pe Cris . L-am mai strans pentru a miia oara in brate si ne-am luat la revedere . Am deschis incet usa blocului si am luat-o pe scari pana la etajul 5 . M-am uita la ceasul de pe mana stanga unde era si bratara si am vazut ca mai am o ora pana vin parintii sa ma ia de aici . Mai am o oara pana la 18:00 fix . Cred ca eram obsedata dar nu voiam sa plec din Romanaia ,am crezut ca sunt pregatita ,dar nu sunt . Toate amintirile mele din copilarie sunt aici . Acum trebuie sa intru pe usa si sa par fericita. Am apasat pe clanta usii si am intrat . Mirosul de prajitura si sarmalute in foi de vita m-a dat pe spate .

~

Eram in masina cu fratele si parintii mei in drum spre mall-ul din Cotroceni. Acolo ma asteptau Cristina , Nicole , Alex , Manole , Armi si Rob . Cei mai buni prieteni ai mei pe care am ajuns sa ii cunosc atat de bine in putin timp . Cei care mi-au stat alaturi . Fratele meu care avea 7 ani nu ma lasa deloc in pace spunand ca de abia asteapta sa plec , dar ma facea sa rad felul cum se stramba la mine . Mami s-a intors la mine intrebandu-ma daca totul este ok . Eu doar am spus ca o sa imi fie dor de toti . Mi-am sprijinit capul de geamul masinii si mi-am bagat castile in urechi ascultand melodia mea preferata , care este o ironie pentru ca se potrivea de minune cu ce mi se intampla mie . Am inceput sa fredonez in soapta cantecul pana am ajuns . M-am dat nerabdatoare jos din masina, urmata de parinti si de fratele meu . Gasca mea nebuna m-a vazut si au venit toti la mine luandu-ma in brate .

- Haideti sa petrecem cea mai frumoasa zi ca si cum ar fi ultima din viata noastra , am spus eu cuprinzandu-ma un val de adrenalina .

Asta este primul capitol ,scumpilor. Imi cer scuze dar nu este editat si cred ca are multe greseli . Vreau sa va spun ca sunt foarte fericita ca pot scrie aici si sper din tot sufletul sa va placa.

Perfect is boringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum