Perfect is boring - Holla Los Angeles

16 2 0
                                    

Perfect ceasul acesta nu se mai opreste din sunat . M-am intins dupa el , si m-am tot intins pana am cazut din pat . Super , ziua mea a inceput extraordinar . Inca eram in Romania urma sa plec in seara aceasta la ora 22:00.

Ieri nu am apucat sa va spun nimic despre mine si familia mea . Deci o sa va spun astazi cam tot ce as putea despre mine. Oare sa va spun ce imi place sa fac sau sa ma descriu putin ? Da , evident ca eu vorbesc singura acum . Nu stiu cum sa ma descriu . Nu stiu cum sunt eu defapt . Niciodata nu mi-am dat atentie . Pot spune ca nu prea imi place sa ma imbrac elegant , i hate this . Daca imi dai un tricou si o pereche de pantaloni sport sunt perfecte . Imi place sa fiu simpla si sa nu ies prea mult in evidenta .

Cateodata sunt asa zapacita ca nici nu stiu ce fac cu telefonu , dar el se afla in mana mea . Cateodata sunt isterica si tip din orice nimic . Chiar daca ma supar pe cineva niciodata nu o sa arat asta , o sa zambesc in continuare . Sunt foarte miloasa si nu imi place ca nu pot face nimic pentru oameni saraci .

Parul meu este de culoarea caramelului , ochii de culoarea unui caprui deschis si tenul meu este putin mai inchis acum pentru ca am fost la mare si m-am cam bronzat . Buzele mele sunt rozali tot timpul si asta imi place la nebunie . Nu pot spune ca sunt grasa dar nici foarte slaba sunt exact cum trebuie la 1,61 m, am 50 de kg . Lucrul ciudata la mine este ca pe mana stanga am trei alunite in forma de triunghi .

Nu imi place ca stau cu mainile in san asteptand sa se intample ceva . Si aici incepe problema mea cu plecatul in Los Angeles . Este adevarat chiar imi doream sa plec acolo , imi doream sa scap din tara asta . Acum ca mi-am facut prieteni aici , imi este tot mai greu sa plec . Inainte stateam mereu in casa imi placea sa stau singura pentru ca nu aveam prieteni  , si mi-se parea ca nimeni nu ma intelege ... ok deviez de la subiect nu vreu sa imi aduc aminte de acele vremuri .

Mama mea are parul de un blond auriu cu ochii caprui . Obsesia ei este pentru aur si fratele meu mai mic care din pacate a fost foarte bolnav cand era mic . Ne iubeste pe amandoi la fel de mult si vrea ca mereu sa avem tot ce este la moda , chir daca in ultimi doi ani nu am prea stat bine financiar . Tata este brunet cu ochii tot caprui si putin grasut . El nu are nicio treaba cu lumea acesta , este total pararel.

- Neata lume , spun intrand in bucatarie . Astazi ma duc la Alex acasa pentru ca nu am mai apucat aseara . El e singurul la care nu am fost si ma simt prost , le spun eu alor

- Bine dar la 10 trebuie sa fi la aeroport . Lasa ca o sun eu pe Lizzie si ii spun , mi-a spus mama punandu-mi farfuria cu un iaurt si 4 biscuiti din fructe .

Alex , nici nu am cuvinte sa il descriu . Imi este un prieten foarte bun ,si la fel ca si ceilalti el a fost mereu acolo pentru mine . Este mai inalt de cat mine , creol la ten , ochii caprui si parul saten . Mai mereu este amuzant si se supara din orice . Nici nu il condamn cu asa pacoste , adica eu , pe capul lui nici nu ai cum sa ramai calm . Pot spune ca de el si Cristina sunt cea mai apropriata . Pe Cristina o cunosc cam de 15 ani . Mamele noastre au fost bune prietene , dar acum nu prea mai vorbesc . Acest fapt se datoreaza unui incident din trecut . Nu are rost sa imi stric ziua tocmai azi .

Dupa ce am terminat de mancat mi-am spalat farfuria si lingurita si le-am pus sa se usuce . Mi-am tarat picioarele pana in dormitor in timp ce cascam . O sa fie o zi lunga .

M-am aruncat in patul din dormitorul meu , care acum era lipsit de orice pic de veselie . Am luat poza care statea pe noptiera mea si o admiram . In ea eram eu , Cris , Alex , Nicole si Cristina . O lacrima alunecase pe obrazul meu , dar mi-am sters-o repede pentru ca telefonul meu suna . L-am luat de pe perna de langa mine si m-am uitat sa vad cine ma suna . Alex .

- Da Alex , raspund in timp ce puneam poza la locul ei .

- Sunt la tine in 20 de minute , spune el rapid

Perfect is boringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum