Chapter 12

81 4 3
                                    

Well Today We Start Shopping For My Lil Souljas , I Can't Wait Till They Get Here My Legacy Go Live On. I'm Thinking Of Names But I'm Not Hood With That Shit , Then I Thought About Naming One My Middle Name & The Other Camo Middle Name. So I Thought Darion & Darian . Right Now We In Baby Polo Getting Some Things .

Ocean : Thought Of Names ?

Bangz : Darion & Darian.

Ocean : Where You Get Darian From ? .

Bangz : Camo

Ocean : Ohh , I Like It .

Bangz : Hold On I Got A Call .

"Hello ?

-I have your money

Bobby !

-Its Tim sir

So Kevin you got my money

-Yes sir

Ight. I'll let u know when to swing by

-Also ..

Speak .

-Some guy stopped by & asked for you I pretended like I didn't know you. But he says he know your work when he see it.

Alright , Back that up Tim

-Anytime

Ocean : Everything Okay ?

Bangz : Of Course

Ocean : When You First Seen Me What Did You Think?

Bangz : Honestly I Was Just Go Fuck & Leave. But You Was So Different. I Didn't Want You. I Needed You. I Hade To Make You Mine & Now U Carrying My Kids . I'll Love U Forever .

Ocean: Aww Baby .

Bangs: Just Chill, Just Chill .

Ocean : I Can't Wait InTill There Here .

Bangz: Fr Baby I Know Shit Go Be So Right .

-We Got In TheCar & I Drove Her Home , I Layed Her In The Bed , I Had To Leave I Had Some Bussiness To Handle -

Ocean P.O.V

I Woke Up Hungry Asf , I Remembered I Had Pizza In The Fridge But As Soon As I Got Up I Beganed To Throw Up. I Felt So Much Pain In My Stomach . It felt like I Was Dying I Called For Bangz But He Didnt Come. So I Just Layed There Crying In Pain. After awhile I Blanked Out I Didn't Know What Happened .

My King 💑😍- Baby ?

My King 💑😍 - Aye Baby Girl ?

My King 💑😍 - You Alright ?

My King 💑😍 - You Mad At Me ?

My King 💑 😍- Are You Sleep ?

My King 💑 😍- What Ever I Did Im Sorry!

My King 💑 😍- Baeee Wtf!

My King 💑 😍- Ocean Bra Wtf !

MISSED CALL FROM (14)

My King 💑 😍

Bangz P.O.V

I'm Tied Of Ocean & This Nasty Ass Additude Bra , Im Bout To Go Slap Her Ass Bra Pregnant & All . I Snapped Out Of My Mood Cause I Had A Text Message That Almost Made Me Crash My Car .

Mine💍❤️- She's In The Hospital, Someone Stabbed Her.

i Hopped In My Car And Drove As Fast As I Could.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love From A ThugWhere stories live. Discover now