Setelah 3 minggu kejadian jijik tu berlaku, kami bertiga tak pernah nak ungkit balik apa yang telah terjadi pada kami. Terlalu sekejap masa berlalu buat kami bertiga yang baru sahaja menginjak umur 22 tahun. Terlalu banyak untuk diceritakan sehingga tak tahu nak mula dimana dan mengapa kami ! . Kami hanyalah 3 orang remaja yang ingin meningkat dewasa tapi telah melalui kenangan sedemikian rupa.
Tidak terhenti disitu, perkara yang ingin aku ceritakan ini hanyalah rekaan fantasi dan tidak ada kaitan antara hidup ataupun yang mati, malahan aku minta maaf jika cerita ini terkait nama-nama yang seakan sama dengan dunia realiti. Sungguh ini penceritaan fantasi aku sahaja.
-------------------------------------------------------------------------------
Dirumah aku : Dalam bilik (Aiman)
Razzieq : Weyh, tak sangka en dah 3 minggu kita tak borak pasal haritu en, sumpah aku mcm tak percaya do !! kita buat tu .. Tapi, aku rasa mcm best pula doo !! hahahha ...
Amir : Ko bodohhh !! ke ? sakit yall kena ... tapi ye la, seronok gak .. hahahah tak sangka pulak kita dah lama jd bestfriend, tak pernah langsung aku dapat chance tengok kote kau do jiq , man .. Senanya aku dah lama perhatikan body korang doo .. Ye la, sape je tak terliur tngok korang ... Korang dah la hot pastu famous dekat skolah . Batch kita spe je budak perempuan tak terliur usha kita do !!. Kita dah la athelete .. Memasing cutting cun.
Aiman : HAHAHAHAHHAHAH cam gampang yall korang .. Ye latu, aku dulu teringin gak mcm kita ni dapat mandi bogel sama-sama ke, atau melancap sama-sama ke ... padahal korang selalu gak dtg rumah aku , tapi tak pernah buat benda tak senonoh macamtu sesama ... sesikit dtg just nak overnight , tngok movie , jenjalan .. tak pernah kita terpikir en ..
Razzieq : Itula tu , kau pon tak pernah pelawa kitorang buat mcm tu .. Aku pon nak juga tp tu la .. takut korang pikir aku ni gay plak .. ke korang suka ? hahahhaha ( celoteh si Razzieq yang duduk di bucu katil )
Amir menyampuk ....
"Man, sorry do haritu aku fuck kau ! hahahahah , aku mula-mula taknak tapi dah brother tu paksa batang aku jolok bontot kau . Tapi nak cakap , sedap do .. rasa suam-suam astu kote kena kepit .. sedap doo !! hahahaha sorry bodo "
Dengan tak sengaja aku terus pukul kepala Amir dengan bantal peluk aku yang aku buat alas peha aku . Amir yang duduk di bibir katil terus terjatuh ke lantai dek pukulan yang agak kuat terkena kepala dia .
Aiman : SAKIT LA BODOH !!!!! ingat tak sakit ??, rasa nak mati bhaii .. kau dah la tak reti jolok .. kau lagi nak tujah kedalam .. cam gampang !!!!
Kami bertiga tertawa besar disebabkan cerita Pangkor tu .
Ouwhh !! pada masa tu , parents aku pergi keluar kota untuk menziarahi nenek aku yang tinggal di Yan, Kedah . Disebabkan itu , kami bertiga dapat berkumpul dirumah aku . Setiap kali parents aku takde atau bercuti lama .. Razzieq dan Amir akan datang ke rumah aku untuk sleep over . Memang sudah rutin kami bertiga . Parents aku pon dah kenal dan masak sangat dengan perangai kami bertiga yang susah nak dipisahkan . Lagipon , kami merupakan athelete sekolah di satu sekolah menengah di kawasan Sungai Buloh . Banyak kali kami akan pergi training bersama . Dan banyak kali juga ayah aku hantar kami bertiga pergi ke stadium berdekatan untuk berlatih .
Pada petang itu , kami banyak habiskan masa berborak dan bermain PUBG dan Mobile Legend . Bik Non ( orang gaji rumah aku ) namanya . Dia lah yang akan menjaga makan minum dan bersihkan rumah kami jika parents aku takde . Dia part-time di rumah aku kalau-kalau parents aku keluar dan tinggalkan aku sorang dirumah. Ye la, nak harapkan anak tunggal sorang ni masak atau buat kerja rumah .... ermmmm lamberrttttttttt lagi !!! hhahahahahah.
Kebiasaannye dia akan tidur di bilik tetamu di tingkat bawah , jadi amat jarang nak naik tingkat atas dimana bilik aku dan bilik parents aku terletak . Kami buat bising atau apa , sangatlah susah nak dengar sampai bawah . Bik Non banyak habiskan masa di tingkat bawah dan di ruang television. Dia akan naik keatas hanya untuk panggil kami makan sahaja. Selain itu, dia byk habiskan masa di tingkat bawah.
YOU ARE READING
Gay Bestfriend Check !!
RomanceSelepas apa yang telah terjadi pada kami tempoh hari di Pulau Pangkor, telah terjadi sesuatu yang merubah kami bertiga , aku , Amir , dan Razzieq . Masing-masing mula menunjukkan nafsu songsang sesama kami sendiri. Perkara ini berterusan sehingga se...