Chapter

2.7K 36 4
                                    

Selam bu benim ilk kitabım değil birtane daha başka hesapımdan yazıyorum ve umarım begenirsiniz.


        18 Yaşıma daha dün girmeme ragmen beni yetimhaneden postalıyorlardı.Hah. Ne yapacağımı yada nerede yaşayacağımı bilmiyordum fakat iş ve yatacak yer bulmalıydım aksi taktirde bu soğukta ölecektim.Aslından yaz gelse bile sokaktaki aç kurtlara yem olmak istemiyordum. Ailem ben  küçüken yetim haneye koydular onlara neden koyduklarını sorduklarımda madi sıkıntı çektiklerini ve beni birgün bulup alacaklarını söyleyim arkalarına bakmadan gitmişlerdi.Tabi beni kimse ne görmeye nede almaya gelmemişlerdi.Hayatım boyunca bir umutla yaşamıştım fakat o umuta artık kalmadı.Kimsem yok.Soğuk Bi rüzgar esiyordu.Ceketime dahada ısınmaya calışıp yürüyordum ve nereye gitiğimi bilmeden.Buraları pek bilmiordum çünkü çok değişmişti bu 8 yılda.Ayaklarım yorulana kadar devam etim ve en sonunda bir sokağa girip orda duvara yaslandım.Karanlık basmıştı ve ben ne yapacağımı bilmiyordum.Param yok,Evim,Arabam ve en önemlisi ailem yoktu. Ben bunları düşününce yanağımda sıcak bişeyin süzüldüğünü hisetim,gögüsüm daralıyor ve nefes alışverişim yavaşlıyordu.Ağlıyordum.Kalbim acıyordu ama bazen orası boşmuş gibi geliyor ama aslında kırık parcalarla doluydu.Yetimhanede bile beni dövüp azarlıyorlardı fakat yinede kalacak yerim vardı.Ağlamam hızlandığında ağzımdan istemesemde bir hıçkırık çıkmıştı ve kendimi serbest bırakıp hıçkırarak ağlıyordum. Göz yaşlarım yüzünden herşeyi bulanık göresemde birisi bana yaklaştığını farketim,Uzun boyluydu ve dalgalı saçları vardı ne kadar yüzünü karanlıktan göremesemde şimdiden ne kadar yakışıklı oldugunu düşündüm.

''Sen iyimisin ?'' kalın fakat güven verici bir sesle söylemişti.Nasıl olurda sesinde güven verici olurdu ki ?

''Yetimhaneden kovulmam,evim,param ve ailem olmaması dışında iyiyim.'' 

''Adın ne ?'' 

''Bett'' 

''pekala bett,sana bir teklifim var. Eger bunu kabul edersen hem evin,hem bir paran,hemde bir ailen olur''

Bu adam bana neden yardım etmek istiyordu bilmiyorum fakat yinede kabul etmek zorunda olduğum aklıma geldi.

''N-Neymiş o ?''  Kahretsinki kekeledim ama korktuğumdan değil teredüt etiğimden.

''Benimle yaşayacaksın,Benim kızım olacaksın, dediklerimden çışarı çıkmayacaksın ve Bana babacık diyeceksin. Aksi taktirde bu dediklerimi ve isteklerimi yapmasan seni nerden aldıysam oraya geri getiririm Küçük bayan.''

''İşte benim hayatımındaki en pişman olacağım o teklifti.Şimdi geçmişe dönüyorumda keşke o teklifi kabul etmeseydim.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Daddy's Girl //h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin