𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍 𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍
بسم الله الرحمن الرحيم
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua wattpaders sekalian. Selamat datang juga ke Heartbeat Cover Contest. ( Jangan lupa jawab salam tu)
Pertamanya di sini saya Hanna sebagai penganjur Heartbeat Cover Contest sangat mengalu-alukan kehadiran anda yang berminat tidak kesah lah mahir atau tidak untuk mengambil bahagian dalam pertandingan ini.
Seperti yang semua maklum Heartbeat Cover Contest merupakan projek pertama Hanna selepas kembali setelah hampir setahun setengah meninggalkan Wattpad kerana tuntutan sebagai pelajar. Jadi sebagai event pertama, Hanna ingin meminta maaf awal jika terdapat sebarang kekurangan sepanjang contest ini berlangsung.
❤︎ 🄷🄴🄰🅁🅃🄱🄴🄰🅃 🄲🄾🅅🄴🅁 ❤︎ 🄲🄾🄽🅃🄴🅂🅃
Heartbeat Cover Contest dianjurkan bagi mencari bakat-bakat baru mahupun yang telah berbakat untuk menyerlahkan kreativiti anda di sini dan mampu menggetarkan hati para juri yang menilai. Oleh itu, hasil grafik anda haruslah mampu menyentuh hati mereka.
Penyertaan ini terbuka kepada sesiapa sahaja dan buat yang belum pernah menyertai mana-mana contest mungkin anda boleh mencipta pengalaman pertama di sini. Tidak perlu takut untuk mencuba. Mungkin ada rezeki anda untuk memenangi salah satu tempat di sini.
Pelbagai hadiah lumayan disediakan. So tunggu apa lagi? Marilah sertai contest ini sambil itu ajak lah sekali rakan-rakan wattpaders anda yang berminat untuk sertai. Peluang hanya sekali, so jangan lepaskan peluang.
Untuk unlock chapter seterusnya, sila vote dan random tag seberapa ramai kawan anda di sini. ➪
Sebarang pertanyaan boleh komen di bawah.
YOU ARE READING
Heartbeat Cover Contest [Closed]
Random[ Now Official Closed] We are looking for those who are talented in book cover making. The deserving will be selected and the talented until the end will be selected as a winner.