* Biliyorum çok fazla geç geldi ama derslerime odaklandığım için yazamadım hepinizden özür diliyorum iyi okumalar diliyorumm🖤🖤
Gördüğün manzara karşısında şok olmuştun. Lily ağlıyordu üstelik gözleri bile kızarmıştı. Onun yanına gidip usulca yatağa oturmuştun.
Y/n; hey lils sorun ne
Lily hıçkırarak konuşmaya başladı
Lily; O çok popüler biri bütün kızlar ona aşık! Bazen onun için öylesine bir kişi olduğumu ve belkide bana bu konu hakkında şaka yapıcağını, beni gerçekten sevmiyeceğini düşünüyorum.
Şok olmuş bir şekilde Lily'e bakıyorsun James onu deliler gibi seviyordu Lils için herşeyi yapardı fakat neden Lily böyle düşünüyordu?
Y/n; James böyle biri değil lils.. Seni 4 yıldır seviyor ve peşinden ne kadar koştuğunu görmüyor musun senin için herşeyi göze alabilir. Bence ona bir şans vermelisin lils.
Lily; ben bilmiyorum y/n.. Sadece korkuyorum zaten benden vazgeçmiştir büyük ihtimalle, onu çok kırdım..
Y/n; james? Senden? Vazgeçmek? Güldürme beni lils James senden asla vazgeçmez
Lily gülümseyerek lavaboya gitti yüzünü yıkayıp geri geldi, aynanın karşısına geçip makyajını düzeltti. Cüppesinide elleriyle düzeltti ve y/n' ye baktı.
Lily; güzel oldu mu?
Y/n; mükemmel oldun!
Lily ve Y/n ortak salona gitmiştiniz çünkü yemek saati bitmişti çoktan geldiğinizde james, sirius, Peter ve Remus koltuklardaydı sirius ile james sohbet ediyorlardı, Remus ders çalışıyordu ve Peter ise 2 aydır hoşlandığı kıza bakıyordu. Kızın adı Olivia idi uzun zamandır tanışıyordunuz en sevdiği ders bitki bilim ailesinden sadece babaannesi kaldı annesi ve babası dark lord tarafından katledilmişti. Olivia çok samimi, nazik, zeki, ve yardımsever bir kızdı ayrıca utanınca yanakları kızarıyordu. Peter'de çok utangaç bir insandı bu yüzden olivia'ya açılmamıştı korkuyordu. Lily çoktan james' in yanına gidip birşey konuşmak istediğini söylemişti ve ikisi ortak salondan çıkıp bahçeye inmişlerdi. Lily ile James çok şirin bir çift olabilirlerdi tabi ki Lily' nin bu inadı olmasa. Sende Sirius'u yanına oturmuştun. Sirius sana göz ucuyla baktı.
Sirius; haftaya yılbaşı. Sanırım bu yıl tatili okulda geçireceğim.
Y/n; James bizde kalacağını söyledi ayrıca okul çok sıkıcı tek başına birşey yapamazsın bile.
Sirius; Ailem izin vermez sanırım.
Y/n; Hadi ama siri. Sen aileni ne zaman dinledin ki ayrıca evden kaçma planı yapan sen değil miydin? Ne oldu ona
Sirius sırıtarak konuştu.
Sirius; "benim hakkımda ne çok şey biliyorsun sen öyle "diyip göz kırpmıştı.
Yüzünün kızardığını hissedebiliyordun. Merlin!! Sirius Black sana göz kırptı! Sakin ol y/n sakin ol. Agh! Yapamıyorum.
O kadar mutluydun ki gözlerin parlıyordu.
Sirius yanağını öptü ve kulağına eğildi.
Sirius; sen böyle utanıp kızarırsan nasıl çocuğumuz olucak bakalım hmm?
Y/n; ne?
Sirius kıkırdadı
Sirius; sadece şaka.
Sirius hızla gitmişti sen ise kendine geldin çok korkmuştum, korkunun sebebini sende bilmiyordun gergindin biraz kafa dağıtmak istedin ve kütüphaneye gittin gittiğinde ise karşılaştığın kişi yüzünün gülmesine sebep oluyordu.
* kısa bir bölüm oldu biliyorum ama olsun QĞDNAİZNAİZNAĞZNAZÜANX
*SİZCE Y/N KİMİ GÖRDÜÜÜÜ
*ACABA Y/N BAŞKA BİRİNDEN Mİ HOŞLANIYOR.
* YILBAŞI TATİLİNDE NELER OLUCAKK