Metamorfose 1: Naar de bar

551 2 0
                                    

pov ziggy

Vandaag is het vrijdag, we kunnen eindelijk gaan stappen in de stad en naar de Zara! Marthe, Hanne en ik maken ons klaar om te gaan. We gaan als eerst lekker shoppen in de Zaar en nergens anders. De Zara is de enige goede winkel. De andere meiden wilden naar de Brandy maar daar gaan we zeker NIET heen! "Meiden we gaan niet naar de Brandy oke?" zeg ik. Marthe begint zachtjes een traantje over haar wang te laten. "Zig please...." "NEE!" ik lach even duivels en dan gaan we.

We stappen in onze bus en beginnen te rijden naar de Zaar. Als we aankomen parkeert Marthe maar die kan dat niet zo goed.... Ik duw haar even weg en parkeer dan wel goed want ik kan dat wel. We springen uit de bus maar marthe was er al uit en lag op de grond. we laten haar even liggen en gaan in de zaar.

pov hanne

ziggy en ik laten marthe op de grond achter. die komt zo wel. als ik de zaar in loop zie ik gelijk iets waar mijn poes HELEMAAL nat van wordt. het is een groene blazer. "Meid heb je in je broek geplast???" vraagt ziggy. ik pak de blazer. "even passen tot zo!!!" ik ren gelijk naar de pashokken. er is een rij maar ik mag voor en duw iedereen aan de kant en spring in een hokje. ik pak heel voorzichtig mijn favoriete blazer en laat de mouwen over mijn armen glijden. de zachte stof geeft me kippenvel en ik word er zo geil van.

pov marthe

ik ben even naar de kruidvat (geen ad) geweest voor een satisfyer want die van hanne was kapot. te veel gebruikt. ik loop de zaar in en negeer ziggy want die is gemeen. hij was aan het bekken met een hotte meid die zara heet. dat kan ik zien aan haar naamkaartje. ik denk dat hanne aan het passen is dus ik loop met de satisfyer naar de pashokjes. ik denk dat ze in hok 5 zit dus gooi de satisfyer naar haar toe.

pov hanne

ik wrijf aan mijn blazer en dan valt er een doos op mijn hoofd. het is een doos met een satisfyer van god! ik pak deze gelijk uit en zet hem aan. het is een pinguin. ik doe mijn broekie uit en ga met de satisfyer naar mijn poesje en begin te wiebelen. ik kreun zacht en wrijf steeds over mijn blazer.

pov ziggy

ik heb zoveel leuke blousjes en split broeken dus ik ga me even omkleden. ik ga naar hok 5 want ik denk dat hanne daar zit en ik hoor hele harde kreunen. ik ga stiekem het hok in en zie dat hanne met een PINGUIN zit te wiebelen bij haar mega natte poes. haar blazer is lekker en ik wordt er een beetje stijf van. "hanne..." zeg ik en han stopt gelijk en doet haar kleding weer aan. "oke we gaan nu hugo drinken." zegt hannen en loopt de zaar uit met haar gestolen nieuwe blazer en ik en mart rennen achter haar aan.

pov gert

ik zit lekker te drinken van mijn bier in de bar en dan komen er drie geile schreeuwende meiden binnen. "HANNE stop je rent te snel!" zegt een jochie met suierspinnenharen. wauw wat een hottie. "nee je moet conditie hebben om te zingen meiden!" zegt een ginger. de zwarte haren rent naar de karaoke tafel. de suikerspin besteld wat hugo en jonkos en dan rent hij met de hugo naar de karaoke.

pov ziggy

ik vraag gelijk het lied drivers license aan van mijn schat olivia rodrigo. mart giet wat hugo in han haar mondje en dan begint het liedje. we gaan lekker zingen en ik doe een hele solo. als we klaar zijn krijgen we een dik applaus van een grote gespierde man met een grote pielemuis. hij komt op ons af gelopen en ik vind het een beetje eng maar wel heel geil.

pov gert

ik ga op de geile zingers af want ik wil ze hebben voor mijn nieuwe zing groep. ik pak mijn kaartjes. "hoi mooie zingers ik ben gert verhulst maar je mag me ook (daddy) gertje noemen. ik vind dat jullie erg getalenteerd zijn (en geil maar dat zeg ik niet) dus hier is mijn kaartje voor de pool party." ik geef de kaartjes en loop weg.

pov hanne

en hele geile man vertelt ons een verhaal en geeft ons kaartjes. ik zie dat ziggy helemaal rood is en zijn paaltje is ook eenbeetje stijf. ik lees de kaart voor:

 ik lees de kaart voor:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
K3 en de ZeemeerminnenputiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu