يريت تتجنبوا الغلطات الأملائية ، شكرا ♥️
يلا نبدا
.
.
٧بعد ما تغلب فضول هيفا عليها وقررت فتح المذكرات
وهي متعرفش أن لو فتحت المذكرات دة هتتغير حيتها للأحسن أو الأوحش وهتتغير °180.لما هيفا بدأت في القراءة عرفت تفاصيل كتيرة اوي عن ساجي وتعمقت في خصوصياتها و عرفت أن ساجي مرت بظروف صعبة ومشاكل تواجهها كل يوم و أن هي وحيدة و تعرضت لتنمر في عد مرات في الماضي ، لاكن استوقفتها بعض الكلمات إلي مكنتش عرفة معنها منها كلمة (Lesbian) في البداية لم تعطيها اهتمام لكن لقتها متقررة اكتر من مرة فكرة أن هي تفهم معنها في بحثة في عم جوجل فعرفت منهنا أن ساجي ليز .
بس فوضلها تغلب عليها للمرة ثانية وقررت معرفت ماذا يفعلون البنات ليز دول مع بعض ولما هيفا عرفت يعني اية Lesbian وبعد كدة حست بحاجة غريبة لاكن تجهلت هذا شوعور ، و جلها افكرا كثيرة بخصوص ساجي منها : (أن ساجي وحيدة عشان هي lesbian ) بس بعد لما كملت قراءة في المذكرات عرفت أن دة مش سبب أن كنها وحيدة وملقتش إجابة سؤال دة في مذكراتها و فضلت سهرانة علي مذكرات لحد ماجلها نوم و صحيت الساعة 6:30 خد شور سريع وفترة بسرعة عشان مفيش وقت وهي بردوا ليسة بتفكر في ساجي وهي ممكن تيجي المدرسة عشان تدلها المذكرات وراحت للمدرسة .
فلاش باك للوراء :
لنذهب إلي ساجي وهي تصحى من نوم علي كبوس.ساجي :» اوة كبووس مجداا لاكن كان هذا كبوس ابشع من كل مرة هو ممكن إلي حصل في الحلم دة يحصل في الحقيقة يعني ممكن بابا يجوزني لواحد اكبر مني لمجرد أن يخلص مني عشان يغسل العارو بعدين عار اية دة مش عار اصلا أنا مليش زمب في مشاعري .
الساعة كام دلوقتي أية 4:00 دة بدري اوي أنا معرفتش أنا امبارح كويس وكمان صحيت علي كبوس و مذكراتي كمان ضيعة لاء دة كدة كتيرمامت ساجي : بدق علي الباب و بتقول يلا اصحي يا ساجي اصحي
ساجي : فتحت الباب بل مفتاح نعم ي ماما لية بتخبطي علية كدة
مامت ساجي : عشان اقلك ان احنا هنروح عند عيلت باباكي انتي هتروحي معا ولا لاء
ساجي : لاء يا ماما مش هقدر اروح النهاردة معاكوا خليها وقت تاني
مامت ساجي : طيب ي ساجي ماشي سلام
ساجي : سلامساجي بعد مامتها مامشيت قفلت الباب بل مفتاح ودخلت تاخد شاور وهي ليسة بتفكر:» مين ممكن يكون خد المذكرات بتعتها عشان عرفت أن مش علتها إلي خدتها ف جتلها فكرة : أن ممكن يكون حد من المدرسة هو إلي خدها بس مين بردوا وخافت اكتر لما توقعت أن هو ممكن ينشرها في المدرسة و يخبر المدرسة بأسرارها .
ف فضلت طعيت وهي تحت دش لحد م جتلها رعشة في إديها وأعت دش علي رجلها بسبب الرعشة فضرت إديها جامد في الحيطة وفضلت طععيت .نروح بقي لي هيفا .
وصلت مدرسة قبل بداية الحصة ب 5د وفضلت تبحث عن ساجي ولقتهاش في المدرسة كلها ومعرفتيش تعمل اية لحد م وهي مروحة شافت ساجي من شباك غرفتها .
أنت تقرأ
حبيبتي متهوره
عشوائيالتحدث القصة حول بنتين يعيشون حياتان مختلفان عن بعضهم و يشاء القدر أن يلتقيان g×g