Έναρξη σχολικής χρονιάς

14 0 0
                                    

Είμαι χαμένη.Που πάω;Τι κάνω;Είμαι σε αυτό το σχολείο από πέρυσι!Από την μέση της χρονιάς βέβαια ,αλλά και πάλι!Το σχολικό με πήρε στην ώρα του από την στάση μου και βρισκόμαστε στην είσοδο του σχολείου όπου θα κατέβουμε αμέσως τώρα.Χριστέ μου!Γιατί έκατσα τόσο κοντά στην πόρτα!Θα πρέπει να βγω από τους πρώτους τώρα!Το σχολικό σταματάει δίπλα σε ένα άλλο και το πρώτο παιδί ανοίγει την πόρτα για να κατέβουμε.Ακολουθώ τα παιδιά από μπροστά μου και πάω ακριβώς όπου πάνε και αυτά.Που πάνε;Ένα τεράστιο τσούρμο από ηλίθιους έφηβους που δεν έχω ξαναδεί.Προσπαθώ να βρω έστω ένα γνώριμο πρόσωπο.Ψάχνω τις φίλες μου.Δίπλα στο μπούγιο ρωτάνε σε ποια αίθουσα βρίσκεται η τάξη τους από ότι κατάλαβα ,οπότε πάω και κάνω ακριβώς το ίδιο.Μου λέει μια αίθουσα η οποία δεν έχω ιδέα ποια είναι οπότε μπαίνω χαμένη μέσα σε αυτό το αχανές,τρομακτικό κτήριο.Πάω αριστερά;Πάω δεξιά;Ανεβαίνω στον επάνω όροφο;Θα πρέπει αναγκαστικά να ρωτήσω για οδηγίες.Πόσο σιχαίνομαι να συναναστρέφομαι με αγνώστους.Πλησιάζω μια κυρία γύρω στα 50 που λογικά θα είναι καθηγήτρια.Πάω να ανοίξω το στόμα μου για να την ρωτήσω αλλά δεν προλαβαίνω,γιατί ακούω το όνομά μου.Και το όνομα μου δεν είναι και το πιο γνωστό.''Αφροδίτη!Αφροδίτη!''Ποιος στον διάολο έχει όρεξη σήμερα να τσιρίζει.Γυρνάω να κοιτάξω και κατευθείαν το ψεύτικο χαμόγελο που έχω τόση ώρα σβήνει.Τι γκαντεμιά με δέρνει σήμερα!''Γεωργία τι κάνεις;''την ρωτάω όσο πιο ευχάριστα μπορώ αλλά μου είναι πολύ δύσκολο.Η Γεωργία μου έκανε παρέα πέρυσι για μια εβδομάδα,όταν με είχε ανάγκη.Λέει όλο ψέματα για να εντυπωσιάσει καινούριους και σαν καινούρια πέρυσι ήμουν εύκολο θύμα.''Καλά είμαι.Αναρωτιόμουν μήπως θα ήθελες να κάτσουμε μαζί.''Η αλήθεια είναι πως δεν έχω και πολλές επιλογές.Δεν γουστάρω πάλι να κάτσω μόνη μου όπως πέρυσι.Θα αναγκαστώ να την υποστώ για το υπόλοιπο της χρονιάς.''Φυσικά και θέλω.Ούτως ή άλλως δεν έχω κανονίσει με κανέναν.''της λέω χαμογελαστά.Δεν μου απαντάει καν.Κατευθείαν με τραβάει από το χέρι και με τραβάει από πίσω της για να με οδηγήσει στη  τάξη μας.Την ακολουθώ χωρίς δισταγμό και σταματάμε έξω από μία τάξη στον επάνω όροφο.Ανοίγει την πόρτα και μπαίνουμε και οι δύο κάπως διστακτικά μέσα.Η τάξη είναι γεμάτη από όλους όσους ήταν και πέρυσι και βλέπω μόνο δύο καινούρια πρόσωπα.Πόσο δεν θα ήθελα να δω και φέτος αυτές τις φάτσες.Πηγαίνω στο πρώτο άδειο θρανίο που βλέπω και βάζω την τσάντα μου επάνω.Από εκεί διακρίνω την Μαριέλλη και την Ιόλη και τρέχω στις μόνες δύο κοπέλες που νιώθω οικειότητα σε αυτήν την τάξη.Τις αγκαλιάζω σφιχτά και αμέσως κάθομαι μπροστά τους για να ακούσω τα νέα τους από το καλοκαίρι.Αναφέρουμε όλες τις αναμνήσεις μας μέχρι που βλέπουμε έναν καθηγητή να μπαίνει.Τρέχω γρήγορα στην θέση μου αλλά η τσάντα της γεωργίας δεν είναι δίπλα στην δικιά μου.Δεν είναι στο θρανίο που διαλέξαμε. Σκανάρω όλη την τάξη έτσι ώστε να την εντοπίσω αλλά δεν την βλέπω.Έχω ελπίδες ότι θα έρθει μέχρι που την βλέπω καθισμένη με την καινούρια.Σηκώνομαι από το θρανίο μου και την πλησιάζω θυμωμένη.Η ίδια μου ζήτησε να κάτσουμε μαζί.Τι παίζει με το κεφάλι της;''Δεν είπαμε ότι θα κάτσουμε μαζί;''την ρωτάω επιθετικά.''Ναι αλλά αποφάσισα τελικά να καθίσω με την Δήμητρα. Σόρρυ κοπελιά!''μου λέει ειρωνικά.Θα ήθελα πολύ να την βρίσω μπροστά σε όλη τη τάξη αλλά είμαι σίγουρη πως δεν θα άρεσε στον καθηγητή που με κοιτάει αυτήν την στιγμή κατάματα.''Δεσποινίς Λέμπερη. Καθίστε αμέσως σε μία θέση.''Μη σε χέσω και εσένα πρωί πρωί.Βλέπω με την άκρη του ματιού μου τα κορίτσια να μου φωνάζουν να καθίσω μπροστά τους.Μόνη μου πάλι αλλά τι να κάνουμε.Παίρνω την τσάντα μου βιαστικά και κάθομαι μπροστά από τα κορίτσια.Την ώρα που κάθομαι και επιτέλους χαλαρώνω,πανικοβάλλομαι και τον ψάχνω σε όλη την τάξη διακριτικά.Μην μου πεις ότι δεν είναι στο ίδιο τμήμα με εμένα.Δεν δεν θα έχει νόημα τίποτα φέτος.Ευτυχώς βλέπω τον Γιάννη ήσυχο πίσω σε μια γωνίτσα στην σειρά των αγοριών.Ανακουφίζομαι και δεν παίρνω τα μάτια μου από πάνω του.Είναι υπέροχος.Λίγο κοντός βέβαια αλλά δεν πειράζει.Εγώ είμαι ψηλή.Ο Γιάννης είναι ο μελλοντικός γκόμενος μου.Δεν είναι ακόμα αλλά κάποια στιγμή θα γίνει.Τον θέλω από την έκτη δημοτικού όσο με ήθελε και εκείνος εκείνο το διάστημα.Μάλιστα,τα είχαμε και για 5 μήνες μέχρι που μου ζήτησε να κάνουμε κάτι και αηδίασα οπότε τον χώρισα.Τι ηλίθια ήμουν τότε;Τώρα θα σκότωνα για να του μιλήσω.Μετά τον παιδικό χωρισμό μας έφυγα από το σχολείο για ενάμιση χρόνο μέχρι που ξαναήρθα εδώ και όλα άλλαξαν ραγδαία στην ζωή μου.Άρχισε να μου αρέσει ξανά τρελά πέρυσι και τον κατασκόπευα όλο το καλοκαίρι από τα social media.Δεν είναι και πολύ ψηλός αλλά είναι πανέμορφος.Είναι γυμνασμένος,έχει αμυγδαλωτά καστανά μάτια ,ολόισια μύτη,μεγάλα χείλια,και καστανά μαλλιά.Έχω φάει άσχημο κόλλημα μαζί του αλλά αυτός δεν μου μιλάει καν από τότε που γύρισα...μέχρι τώρα.Με ξυπνάει από τις σκέψεις μου η τέλεια βαριά φωνή του.''Θέλεις κάτι;''Ωχ!Με κατάλαβε.Γύρνα γρήγορα μπροστά σου για να το σώσεις Αφροδίτη!Δεν είχα πάρει χαμπάρι πως τον κοιτούσα πως τον κοιτούσα τόση ώρα.Επικεντρώνομαι στα λόγια του καθηγητή ο οποίος ψάχνει έναν μαθητή ο οποίος άργησε πρώτη μέρα.Όταν ανοίγει η πόρτα καταλαβαίνω πως έφτασε επιτέλους αυτός ο χαμένος μαθητής.Και όταν μπαίνει μέσα καταλαβαίνω ποιος ήταν.Ο Γιώργος.''Συγγνώμη που άργησα κύριε!Έχασα το σχολικό!''απολογείται στον καθηγητή και κατευθύνεται στην μόνη κενή θέση που υπάρχει η οποία είναι η διπλανή μου.Κάθεται δίπλα μου και παίρνει μερικές ανάσες γιατί από ότι φαίνεται κουράστηκε από το τρέξιμο.Τότε αποφασίζω να πιάσω συζήτηση.''Ποιος χάνει το σχολικό του πρώτη μέρα;''τον κοροιδέυω .''Μόνο εγώ!''λέει και γελάει.''Δεν πιστεύω να σε πειράζει που έκατσα μαζί σου ,απλά δεν είχε άλλη άδεια θέση.''λέει αγχωμένος.''Δεν με πειράζει,μην ανησυχείς.''τον διαβεβαιώνω.''Από ότι φαίνεται θα κάτσουμε μαζί για το υπόλοιπο της χρονιάς.''Μόνο που μου υπενθυμίζει πως έχουμε ακόμα 9 μήνες για το τέλος με πιάνει μια μικρή κατάθλιψη και δεν του απαντάω.Ο Γιώργος δεν είναι τόσο δημοφιλής όσο ο Γιάννης αλλά κάνουν αρκετή παρέα.Δεν είναι τόσο όμορφος όσο ο Γιάννης ούτε τόσο γυμνασμένος όσο ο Γιάννης,αλλά είναι καλό παιδί.Έχει πάρα πολλή ακμή αλλά πανέμορφα γαλαζοπράσινα μάτια και κατάξανθα μαλλιά.Ούτως η άλλως τον βλέπω σαν διπλανό μου τώρα,αλλά ποιος ξέρει;Μπορεί στο μέλλον να γίνουμε κολλητοί.Ο καθηγητής διακόπτει τις σκέψεις μου και μας ανακοινώνει περήφανος''Καλώς ορίσατε στην φετινή τάξη του γ'2!''

κυνήγι αστεριώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora