Első és egyetlen rész

256 21 4
                                    

"BASSZA MEG"

Katsuki felsikoltott, miközben a lábujját a pult széléhez vágta, és összerándult, ahogy megragadta az elégedetlen tartozékot, és azt finoman dörzsölve leült.

Katsuki csak el akarta hagyni az istenverte otthonát, egy kellemes pihentető szombatot szeretett volna, és 𝘷𝘦́𝘨𝘳𝘦 beszerezni egy új piercinget, hogy bővítse növekvő kollekcióját. Ehelyett kiönti a kávéját kedvenc ingére, és egy kibaszott konyhapult megtámadja, így vizes inggel, szúró fájdalommal a lábujjában és savanyú hangulatban marad.

Nem mintha a savanyú hangulat a megszokottól eltérő lenne Katsukinál – a nyugalmi hangulata a „érints meg, és megöllek” vagy az „egyél szart és halj meg” között van. 𝘒ö𝘻𝘵𝘦𝘴 ú𝘵 𝘯𝘪𝘯𝘤𝘴.

De most a szőke enyhén irritálva, és fortyogó dühvel keverve ül, és tönkreteszi a békésnek vélt napot. Az idióta csapata (a 𝘣𝘢𝘳𝘢́𝘵𝘢𝘪, de ezt soha nem fogja beismerni) aznap mind elfoglaltak vagy csinálnak valamit, és jó is ha elszakad tőlük. Szeret v̶e̶l̶ü̶k̶ i̶d̶ö̶t̶ t̶ö̶l̶t̶e̶n̶i̶, elviseli őket, de 𝘬𝘶𝘳𝘷𝘢 𝘩𝘢𝘯𝘨𝘰𝘴𝘢𝘬.

Még csak huszonkét éves, frissen végzett az egyetemen, de valahányszor velük lóg, úgy érzi magát, mint egy túlhajszolt négygyermekes anyuka.

Katsuki mélyeket lélegzik, be- és ki, emlékezve a nyugtató technikákra, amelyeket a terapeutája tanított neki. Érzelgős Kurva, ahogy egy ülés után elnevezte, azt mondta, hogy haragjával megbirkózó mechanizmusok, például légzéstechnikák és stresszlabdák, vagy akár csak valami (𝘯𝘦𝘮 valaki) ütése csodákat tehet vele. És utálja beismerni, de megtették.

A légzőgyakorlatok után Katsuki feláll és a lakása sarkába indul, ahol egy boxzsák lóg pár súly mellett. Egy időre leküzdi az agresszióját, mielőtt főz magának még egy csésze forró feketekávét, és miután leül, sokkal nyugodtabbnak érzi magát.

Katsuki végigpörgeti a telefonját, bejglit majszol, kávét szürcsölget, miközben szórakozottan olvassa a híreket, és keresi a Twitteren, van-e valami említésre méltó. Nem talál semmit, így ledobja a telefont, hogy elmenjen zuhanyozni.

Hidegben, mert Katsuki természetesen melegben fut, és hideg vízzel jobban néz ki a bőre, de mégis élvezi. Nemsokára – mivel Katsuki semmi, ha nem hatékony – kimegy a zuhanyból és felöltözik. Végül vékony fekete szakadt farmerben és barna, v-nyakú pólóban megy a szokásos fekete harci csizmával. Az ezüst láncát és egy pár gyűrűt hord az ujjain, mert mi a francért ne.

A szőke végül egy láncot tesz a bal fülcimpájába, amely egy másik piercinghez kapcsolódik a füle hátsó részén található fülkagylóba, és egy egyszerű gyöngyöt a tetejére, plusz egy gyémántot a daithában. Éppen egy keresztet akasztott a jobb fülcimpájába. Három piercing van a jobb fülén, de ma úgy döntött, hogy a legtöbbet üresen hagyja.

Furahaj szereti azt mondani, hogy „eboy-esztétikája” van, bármit is jelentsen ez. (Katsuki tudja, mit jelent, csak soha nem ismerné be. Szereti azt hinni, hogy ő inkább alternatív, köszönöm szépen.)

A megjelenése egyszerű, legalábbis szerinte, de működik. Sietve felkapja a kulcsait, a telefonját és a pénztárcáját, mielőtt kilép a lakása ajtaján.

Mostanra elég jól ismeri a tetováló és piercing szalonhoz vezető utat, hiszen gyakori vásárló. Első látogatása akkor volt amikor elkészíttette első és kedvenc tetoválását, amely most az egyik a tíz közül. Ez az egyik részletesebb tetoválása – egy színes kígyótetoválás a bal alkarján. Rendkívüli figyelmet fordít a részletekre, valószínűleg ez az, ami olyan durvává teszi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pierced through my heartWhere stories live. Discover now