Başkanı Vuracaksın!

680 9 2
                                    

5 Ocak 2019

Saat: 13:30

Yer: New York, Amerika


Amerika vatan toprağından da soğuktu. İstihbarattan adamlar onu karşılamış büyükelçilik'e gitmişlerdi.

"Büyükelçi Bülent Bey'in odasına girer"

Amerika'ya hoşgeldin. Dosyanı okudum, gerçekten gurur verici. Bu işi başarıyla yerine getireceğine eminim.

- Teşekkür ederim elçim. Müdürüm bana gerekli bilgileri verdi fakat kafama takılan bazı sorular var.

- Seni dinliyorum.

- Amerika'da o kadar adamımız var. Neden beni Türkiye'den Amerika'ya gönderip bu işi yaptırıyorlar.

- Müdür'le görüşmüş olmalısın. Bu işi Mehmet bey teklif etti. Senin bu konularda daha başarılı olacağını düşündü.


Barış Mehmet beyi en son apo operasyonunu gerçekleştirmek için istihbaratta toplantı yaparken tanımıştı ama bu görev içinde Barış'la irtibata geçmemişti.


Barış:Evet kendisiyle başka bir operasyon için toplantı yaparken tanışmıştım biliyorum.

Büyükelçi:Barış bildiğin gibi buraya gizli bir şekilde geldin.Seni gizli eve götürecekler.Orada her türlü hazırlığını yapabilirsin.İşi hallettikten sonra bu gizli eve kaçıp seni 5 saat içerisinde ülke dışına çıkaracağız.Kanada'dan Türkiye'ye geçeceksin.Suikastte dikkat çekmezsen daha hızlı eve ulaşırsın.

Barış:Suikast mi ? Efendim bana verilen dosyada suikast ile ilgi bir bilgi yoktu.

Büyükelçi:İstihbarat güvenlik açısından ülkede farklı bir görev süsü vererek köstebek olabilme ihtimaline karşılık tedbir alır.Burada sana asıl görevini veriyorum Barış.Başkanı vuracaksın.


Barış başkan denince bir an dondu kaldı.


Büyükelçi:Bakıyorumda rengin değişti.Amerika'ya geliyorsun basit bir iş olsa seni gönderirlermiydi.Başkan olimpiyatlar için stat da üstü açık arabayla geçiş yapacak .Halkı selamlayacak fakat hiç durmadan geçecek o sırada vuracaksın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Derin DevletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin