Gorou'nun POV'si
2 yıl önce
Yae: Hadi ama Gorou~
Gorou: HAYIR ASLA YAPMAM ASLA AMA ASLA
Yae: Kimse seni tanımaz güven banaBen Gorou ve şuan bir "arkadaşım" bana Twitch de crossdresser olup yayın açtırmaya çalışıyor...Tabiki istemiyorum ama bu aralar geçim sorunları yaşıyorum.
Yae: Kokomi'nin öğrenmesinden mi korkuyorsun?~
Gorou: N-ne alaka ya!Kokomi bizim şirketimizin patronu ve bende onun asistanıyım kendisini orta okuldan beri biliyorum o yüzden bana çok yakın davransa da ben her zaman mesefa koymaya çalışırım.
Biz tartışırken yanımıza iki tanıdık yüz gelirAether: Kazuha bak! Gorou ve Yae burda.
Kazuha: Neber Gorou? Neden kaşların çatık?
Gorou: YAE BANA ZORLA CROSSDRESSING YAPTIRIP YAYIN AÇMAYA ZORLUYOR.
*Kazuha ve Aether gülmeye başlar*
Aether: Kötü fikir değil. Nasıl olsa şuan şirketiniz iyi durumda değil belki gelir sağlarsın böyle.
Gorou: Aether sende mi....
Kazuha: Tamam tamam Gorou'nun üzerine bu kadar gitmeyin
Gorou: KAZUHA KURTARICIMKazuhayı da çok önceden beni tanırım çok fazla anımız var. Tabi bu aralar biraz morali bozuk çünkü hoşlandığı çocuk yurt dışında üniversite de. Aether'ın ikizide onla gitti.
Yae: Gorou eğer yayın açmaya başlarsan sana sponsor olurum
...
Kazuha: Gorou hemen yayın açmaya başlıyorsun
Gorou: Kazuha...son umudum...Bir şekilde anlaşırlar ve 2 gün sonra Gorou ilk canlı yayını açar
Bunu yaptığıma inanamıyorum...Yayını açar açmaz büsürü kişi gelmeye başladı ve herkes görünüşümü övdü, kız erkek fark etmeden. İsmim Ms. Hina idi. Kendimi çok mutlu hissetmiştim bir anlığına. Kendim olmasamda herkes beni sevmişdi ve çok güzel bir histi.
Şuanki zaman
Her günki yayınlarımı açmıştım ve birden chattimde uzun zamandır olan bir kullanıcı bağışda bulundu.
Ms.hina.lvr.ittoino
MERHABA MS HINA!!!! BEN 2 YILDIR FANINIM
VE BU PARAYI KAZANMAK İÇİN ÇOK OYUN OYNADIM UMARIM SEVERSİN<3Cidden yayınları ilk açtığımda beri bu kullanıçı burdaydı çoğu kere ismini değiştirdi ama her zaman "Itto" vardı o yüzden ona itto diye seslenirim
"Ms. Hina": Itto! Çok teşekkürler ama bu parayı bana harcamaman lazım kendi istediğin bir şeyelere harca.
Ne kadar bu yayınları para için açsamda oyunun iyi biri olduğunu bildiğim için benim gibi sahte birine harcamasını istemedim. Bunlar olurken bir anda Kazuha odaya heyecanla geldi.
Kazuha: TOMO GERİ DÖNÜYOR LUMINELE
Hemen mikrofonumu kapattım ve canlı yayını bitirdim ve Kazuhaların yanına gittim. Kazuha ve Aether çok mutluydu. Bende onlar için.
Bir dahaki gün
İşime gidiyordum ve o gün yanımda Kazuha vardı. İşi yerime arada gelip Kokomiya selam veriyordu. Biz yolda giderken kocaman ve kaslı biri gelip bize ağzı açık baktı. Kimdi veya neden bize öyle bakıyo anlamaya çalışırken bana bağırdı.
???: MS HINA BU SEN MİSİN?