~7~

222 16 23
                                    

(N/A):
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yeni bölüm yazmadım çünkü hayatım biraz aşağı doğru gidiyorsu ama şuan her şey daha iyi. Sonunda bir erkek arkadaş buldum, arkadaşlarımla aram daha iyi ve ailemle daha iyi. Psikolojik olarakda
Bu sırada beni bekleyen herkese çok teşekkür ediyorum ve burdan öpüyorum<3
Nerde kaldığımı hatırlamadığımdan datein başından alacağım.

Gorou'nun POV

Elim ayağım titremeden duramıyordu. Kalbim deli gibi atıyorduki öleceğime emindim. Kendime bir çeki düzen verdim ve Itto'nun beni en iyi halimle görmesini istediğimi karar verdim. Telefonu açtım ve kendime kamerada bakarken, iki tane kasli kol beni havaya kaldırdı ve yeni ütülediğim kıyafetlerim kırıştı. Sinirlenip kafamı çevirince o salağın yüzünü gördüm.

Gorou: I-ITTO BIRAK BENİ
Itto: ÇOK TATLI OLMUŞSUN
Gorou: A-AHH DÜŞÜCEM BIRAK Bİ LAN

Beni yavaşca yere bıraktı ve gözlerini kısarak o aptal gülümsini takındı. Sinir olup kızmam gerekirken nedense içimde kelebekler uçuşuyordu.

Itto: Ahhh NASILIM? Sabahleyin tüm saçımı spreyledim!!! Annem bana çok yakışıklı olduğumu söyledi.
Gorou:....pfth
Itto: E-EH?!? ÇİRKİN MİYİM??? AMA AYATO HARİKA OLDUĞUMU SÖYLEMİŞTİ.

Itto'nun yüzü bir karış oldu. Aynı sahibi onu sevmemiş bir köpek gibi.

Gorou: Merak etme Itto...çok yakışıklı olmuşsun!
Itto: ne??
Gorou: Y-YANİ...KÖTÜ DEĞİL YANLIŞ ANLAMA

Itto bana gözlerini kısarak baktı ve gülümsedi.

Itto: hehehe..neyseee bildiğim bir yer var oraya gidebiliriz
Gorou: a-ah olur

Itto'nun mekanına giderler
(N/A): türk yemekleri yicekler çünkü yaşasın ırkımız/j

Gorou:...Itto...bu ne?
Itto: LAHMACUN
Gorou:ITTO BIR DATETEYİZ VE SEN AGALARININ MEKANINA MI GETİRDİN BENİ?
X:Abi enişte mi?
Itto: ya şimdi adını koymak gibi olmasın amaaa
Y: OOOO ITTO ABİ NE OLUYO

Sinirden patlicak gibiydim. Kendimi zor tutuyordum. O sırada Itto bana sade lahmacun sardı ama kendininkisine 1KG(abartı) soğan kurdu. Ona iğrenen gözlerine baktım ama anlamadı.

Itto: *hapur hapur* hm? Ne oldu?
Gorou: ..*iç çeker*
Z: Ihh Itto
Itto: hm? Yüzümde bir şey mi var?
Z: Bence date için en iyi yer bura olmayabilir...
Itto: NE? GOROU SENCE BURA DATE İÇİN İYİ DEĞİL Mİ?
Gorou....SENCE??? AYRICA AĞZIN SOĞAN KOKUYOR AÇMA.

Kaslarıma masaj yaptım. O sırada Itto mala dönmüş etrafa bakıyordu. Bir anda elimi tuttu ve beni..."mekan'ının" arkasına getirdi.

Itto: ıhhh Gorou...özür dilerim. Daha önce hiç böyle şeylerde deneyimim olmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum ama seni mutlu etmekte  Istiyorum. Lütfen bir şans daha ver ve bu sefer cidden seni mutlu edicem.

Ne diyeceğimi bilemedim. Sanırım cidden elinden geleni deniyordu...ne diyebilirimki? Dudaklarımı onun dudağı ile birleştirdim. Elimi yanağına koyup kibarca sevmeye başladım

Gorou: üzülmene gerek yok *güler* öyle yerlere hiç gitmem ama ilk defa senle gitmek eğlenceliydi.

Ne dediğimi bir an fark ettim ve yüzüm kızardı.
Elimi geri çekicekken, Itto elimi kendisine çekti ve beni derin bir şekilde öpmeye başladı.

Gorou: a-ah I-itto

2 dakika sonra

...
Gorou: Soğan korkuyorsun.

Ittorou&lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin