A co teď?

47 2 0
                                    

Přišli sme domů mamce jsem popřála dobrou noc a šla jsem do svého pokoje .. Celou tu dobu jsem myslela jen na Markuse .. na jeho oči které zářili jako slunce plné emocí do kterého se nedá podívat , ale tak strašně chcete tak strašně moc odhalit jejich tajemství a jeho vlasy jako poprvé hnědé vyzrate kaštany .. a co teprv jeho tělo viděla jsem plný pekáč buchet přes jeho uplé černé tričko o můj bože no tak vzpamatuj se nemůžeš s ním nic mít dokud s tím vším nepřestane...


Snažila jsem se na něho zapomenout , ale nešlo to prostě to nešlo kolem čtvrté ráno sem nakonec usla .. a ráno samozřejmě to bych nebyla já zaspala jsem , bylo mi divné ze mě máma nevzbudila , ale přišli jsme pozdě tak ještě spí nechtěla jsem ji budit tak sem na sebe hodila crop- top a černé leginy , na nohu nazula conversky a běžela do školy .. přišla jsem pozdě o 5 minut a náš nejhorší učitel pan Rosewelt mi dal poznámku .. super máma se zblázní .. Debil řekla jsem si v hlavě , ale tak strašně jsem to chtěla vyslovit nahlas bože můj ... "Crrr" zazvonilo a já vyběhla ze třídy a narazila do svalnatého kluka , zvedla jsem hlavu a kdo tam nestál Markus ano přesně ten Markus.

Podívala jsem se do jeho oči a úplně jsem stuhla , protože jeho nádherné zelené oči mě polapili do říše snů ze kterého jsem nechtěla nikdy odejít .. pak mě vyrušil jeho hlas .. ,, Natali si v pohodě" já se otrepala a tichým hlasem řekla jo a omluvila se za mou nepozornost .

,,Nezapomněla si na mě a na dnešek vid že ne?" Zeptal se mě se strachem v očí a široce se na mě usmál . ,,ne neboj nezapomněla na tohle nikdy" a široký úsměv jsem mu oplatila . Byla jsem z něj celá vlhká jak z jeho hlasu tak z jeho oči a úplně nejvíc z jeho těla nad kterým sem se přímo rozplývala . ,, Budu se těšit pa ve 3" řekl nádherným tónem hlasu a políbil mě na tváři . Nemohla jsem že sebe dostat ani hlasku tak sem jen kývla na souhlas a usmála se . Stala jsem na tom místě ještě asi 10 minut než mě vyrušilo zvonění na další hodinu , která byla matika ta mě docela baví takže žádný problém .. během hodiny jsem cítila vybrace v mé kapse byl to můj iphone ,který mi oznamoval ze mam novou smsku a překvapivě byla od Markuse psal v ní :

Zdála ses mi nervózní a vyřešena neudělal jsem něco špatně? Nad touhle sms zprávou jsem se culila a v duchu si říkala ze neni zas tak špatný když má o mě starost , ale ty drogy bože můj..

Odpověděla jsem mu:
Ne nic vše je ok a těším se na dnešní odpoledne s tebou .

Slyšela jsem naštvaný hlas učitele .
,,Natali co tam děláš?" Podíval se na mě a tázavě zvedl obočí , v jeho očích byla vidět zloba. Jen sem tiše špitla ,, nic jen jsem se zamyslela " Jeho nastvanost stoupla .. ,, Teď nemáš myslet na nic jiného než na matematiku a jak vypočítat rovnice .. " Ještě víc se rozčílil a díval se na mě děsivou grimasou.. Já jsem jen zase tiše špitla ,, Omlouvám se už se to nestane" . Učitel se otočil a psal další příklady . Byla jsem ráda že mi nedal další poznámku .. zazvonilo a já byla ráda že sem mohla vyjít ze třídy z toho dusna mezi mnou a učitelem se mi udělalo spatne , ale hned se mi ulevilo ...

Už končila škola a já vyletěla ze školy domů a byla jsem ráda že dnešní školu mám za sebou a jen sem se těšila na dnešní odpoledne s Markusem...

Jsem vám strašně vděčná za 70 a více zhlédnutí a to píšu poprvé a dneska vydavam děkuji vám moc za odměnu jsem vám přidala další část a budu se chystat udělat soutěž mám vás ráda a ještě jednou děkuji:):-*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 15, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love is the drugKde žijí příběhy. Začni objevovat