1.Bölüm

169 2 0
                                    

Sonunda yaz tatili geldi.Bir senenin daha sonuna geldik.Selen bu yaz bize gelecek.Bütün yaz benimle olacak.Dışarıdan sesler duyduğumda Allison'un geldiğini anladım.Koşarak aşağı indim
"Selenn"
"Suu"
"Ahh.Sonunda...Kaç saattir seni bekliyorum şapşal"

"Biliyorum...Özür dilerim.Gerçi dilemem gerekmiyor.Çok trafik vardı" diye yakındı.

"tamam gel hadi içeri girelim" dedikten sonra onu eve doğru sürükledim

"Yavaş Sell."dediğinde canını acıttığımı anlayıp bileğini bıraktım.Odaya girdikten sonra çantaları yere atıp direk yatağa oturduk ve konuşmaya başladık.Konu tatilden açılınca bir tatil köyünden bahsetti.Ege,Ömer,Yeliz ve Sude bir tatil köyüne gideceklermiş.Gitmek istediğini söyledi ama benimde yanında olmamı istiyormuş.

"Hadi ama Selen... Hani sadece evde oturacaktık." diye yakındım...

"Suu.Bir kere de itiraz etme çok eğleneceğiz.Hem sende biraz olsun o pisliği aklından çıkarabilirsin."

"Selen..." dedim sert bir ses tonuyla.

"Sana bir daha ondan bahsetme demiştim."

"Tamam eğer susmamı istiyorsan benimle birlikte tatil köyüne gelirsin."

"Off Selen.Çok sinir bozucusun."

"İyi tamam." dedikten sonra valizimi hazırlamak için odama doğru giderken;

"Nereye Su?" diye sordu.

"Valizimi hazırlamaya gidiyorum.Hiçbirşey almadan gitmemi beklemiyorsun herhalde."diye çıkıştım.

"Tama ben Ömer'i arayıp haber vereyim o zaman."

Yine sert bir ses tonuyla "tamam" diye yanıt verdim.Koşar adımlarla odama gittim

Valizime birkaç şey tıktıktan sonra en sevdiğim elbiseyi ve şortu da koyup valizin ağzını kapattım.Selen koşar adımlarla odama gelirken bir yandan da "Suu.Hızlı Ol..." diye bağırıp duruyordu.

"Tamam ben hazırım" dedikten sonra valizi yerden alıp kapıyo doğru sürükledim.Paltomu alıp kapıyı açtım.

"Su nereye?"

"Aşağıya iniyorum.Bizi orda Beklemiyorlar mı?"

"Aşağıda olduklarını nerden biliyorsun?" diyerek şaşkınlıkla yüzüme baktı.

"Sadece bir tahmindi seni şapşal"diyerek sırıttım.

"Hmm. peki hadi inelim.Ömer'ler evin önündeymiş" derken beni iteliyordu.

''Beni itelemeyi kes seni şapşal'' diye çıkıştım.

''Tamam da böyle beklersen geç kalacağız.Hadi yürü''

''Bekle de ayakkabılarımı giyeyim''dedikten sonra spor ayakkabılarımı ayağıma taktım.Dışarıya çıktığımızda Ömer,Ege,Yeliz ve Sude kapının önündeler di .Valizleri arabanın bagajına koyduktan sonra herkes arabaya yerleşti.Ömer zaten arabayı süreceği için sürücü koltuğuna oturdu.Ege'de ön koltuğa oturdu .Ben de kızlarla arka koltuğa oturdum.

Sude hoşuma gitmiyordu.Sinirimi bozan bir tipti.Henüz pek fazla tanımasam da sevmiyordum işte.Sanırım Ömer'e karşı birşeyler hissediyordu.

Hava kararınca ben ve Ömer hariç herkes uyumuştu.Zaten Ömer arabayı sürüryordu,beni de uyku tutmamıştı.Ömer iyi bir çocuktu,tatlıydı,onla konuşmak beni mutlu ediyordu.

''Eee Suu. Semih'le nasıl gidiyor?hala görüşüyor musunuz?'' Yüzümdeki ifade bir anda deeğişmişti.Sabah Selen 'e attığım bakışların aynısını Ömer'e de atmıştım.

Bu şapşalların benimle derdi neydi? ?sanki bu gün herkes canımı sıkmaya meyilliydi.Cidden canımı sıkıyorlardı.

''Bu seni ilgilendirmez'' diyip üstüme aldığım paltoyla üstümü kapadım.

''Su.Tamam özür dilerim bak o anlamda demek istemedim.Su.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin