Neredesin baba?

5 2 0
                                    

Merhaba baba. Yüreğimin hüznünü, acısını, feryadını Anlatsam üzülür müsün? Büyüklerimiz diyor ki feryat ederek ağlama isyan etme baban hisseder üzülür. Seninle gurur duyuyorum evet ama sensizlikte korkutuyor beni baba. Görüyor musun bizi acaba? Şehitler ölmez diyorlar ya hani. Kardeşime senin ne kadar onurlu, senin ne kadar gururlu bir insan olduğunu anlatıyoruz hep. Kardeşimin Seni özlediğini hissediyorum baba. Bunu bize söylemiyor ama farkındayım. Artık o senin çok severek yediğin ıspanaklı börekten yemiyoruz biliyor musun baba? O bile senin özlemini hatırlatıyor bize ne çok baba diyorum farkındamısın? Yarım kalmış bir hikayemiz, annemle yarım kalmış bir aşkınız, yarım kalmış bir çocukluğumuz var gururluyum, Onurluyum. Ama içimde geçmeyen bir acı var baba Babannemin Haykırışları kulağımda yankılanıyor YÜREĞİM YANIYOR OĞLUM! diye haykırıyor! Anlamıyorum bir insanın yüreği nasıl yanabilir ki baba? Ama benimki fazla yanmıyor, elimi kalbimin üzerine koyduğumda çok sıcak değil... Üşüyor musun baba? babannem senin üşümeyeceğini cennette sıcacık bir yerde peygamberimizle beraber beklediğini söylüyor bana. Senin bir melek olduğunu söylüyor bize. Madem bir meleksin? Kanatların nerde baba? Kırdılar mı kanatlarını? Kıydılar mı sana? Baba geçen amcamlarla lunaparka gittik dönme dolaba bu sefer amcamla bindim hep yukarılara baktım acaba babamı görebilir miyim diye? Gökyüzünde bir kuş musun baba? Bir gün gelip penceremize konar mısın? Cama tıklayıp beni uyandırır mısın? Hatırlıyor musun baba? Seninle en son konuştuğumuzda bir söz verdirmiştin bana."Annen, ve kardeşin sana emanet aslan oğlum! Büyüdün artık, onlara sahip çıkacaksın!" demiştin. işte o gün ilk sözümü vermiştim sana. Hani aslan oğlum diyordun ya hep bana? Sanki o aslanın pençelerini kesmişler kendini bile koruyamayacak kadar savunmasız gibi hissettiriyor kendimi bana. Sana verdiğim sözü tutamayacakmış gibi hissediyordum adeta... Ağlamak istemiyordum! düşmanlarımızı güldürmek istemiyordum! Şehit olduğuna inanmak istemiyordum! Eskisi gibi olmayacaktı biliyordum. Okula beni almaya gelen, Her akşam eve geldiğinde Bana Bayrak getiren bir babam olmayacaktı. Ama biliyor musun baba? Gururla söyleyebileceğim göğsümü kabartarak Sevineceğim bir gerçek vardı. "Benim babam vatanı uğruna Al bayrak için savaştı!" diyebilecektim. Belki eskisi gibi arabalar,Çikolatalar,kıyafetler almayacaktın bana. Her hafta arayacak diye telefonunu bekleyeceğim bir adam olmayacaktı hayatta... Ama şunu unutma Gururumla, Cesaretimle, Vatan sevgim ve Özlemimle yaşayacaktım bu hayatta Çünkü senden bunu görmüştüm ben! ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ! ağzından hep bu cümleyi duyuyordum senin! "Vatan sana canım feda!" diyordun. İşte o zaman çok özenmiştim sana, hâlada özeniyorum sana her zaman senin gibi bir adam olacağım söz veriyorum! Bende Asker olacağım! O Kan kırmızısı bayrak için bende canımı feda edeceğim! Eşimi! Çocuğumu! Kardeşimi! Annemi! Hepsini Arkamda bırakıp gurbete gideceğim! Gerekirse şehit olacak senin tabutunun üzerine örtülen o Al bayrağı benimde üzerime örtmelerini sağlayacağım! "Vatan sana canım feda!" diye gezeceğim ortada! Kalbimde Allah Aklımda Vatan sevgisiyle yanıp tutuşacağım! Peki başka ne yapacağım? Gelip anlatsan bana? Ne yapacağımı öğretsen bana? Öğret ki bende senin gibi Kahraman olayım :) bende senin gibi milletimin gururu Peygamberimizin komşusu olayım... Anlat bana ki O kırmızı Al bayrakta benimde Kanımdan bir damla olsun... Vatan sana canım Feda olsun...

*9/C sınıfı*
-IRMAK GÜL KUBAŞIK-
"Şehit Volkan Gürbüzer Anadolu Lisesi"
"Ankara/Mamak"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şehit Çocuğunun Babasına MektubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin