SLM ARKADASLAR İLK BOLUMU YAZDİM MUTLUYUM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ SİZİ SEVİYORUM. ÇAVBALİ
Aggie, ilk defa tanıştığı bir erkeği, derhal iki listeden birine atayabiliyordu.
Liste A: Zamanıma Değmeye» Erkekler
Liste B: Becermekten Hoşlanacağım Erkekler
Liste A, bu gece kulübünde, yani Cennet Bulundu'da çalıştığı saat başı gittikçe uzuyordu. Bir erkeğin en son ne zaman Liste B'de bulunduğunu hatırlayamıyordu bile.
Bu durum, onu gördüğünde neden kalın kırbacını yere düşürdüğünü açıklıyordu.
Artık o her kimse. Potansiyel Bay Liste B, sanki mekâna sahipmişçesine, uzun adımlarla ona doğru yürüdü. Şu basmakalıp kötü çocuk görünüşüne sahipti; deriler, dövmeler ve muazzam bir 'her an dövüşmeye hazırım' ifadesi. Ancak bu görünüş, Aggie'nin hayatında gördüğü en tatlı yüzle çelişiyordu. Aggie'nin sahnesine en yakın masalardan birine oturdu, sırtını koltuğuna dayadı ve sanki uzun bir müddet orada kalmayı planlıyormuş gibi, ayak bileğini bacağına dayamak suretiyle, bacak bacak üzerine attı.
İlginç. Ve tamamıyla düzülesi.
Melek Yüz, içkisini yudumlarken başını kaldırarak, koyu renk gözlerinde tuhaf, meydan okuyan bir parıltıyla Aggie'ye baktı. Adamdaki bir şeyler, Aggie'nin birdenbire edepsiz düşüncelere kapılmasına neden olmuştu. Ancak, onun o sıkı bedenine acı verme fikri, aklına gelen düşüncelerin yalnızca yansını kapsıyordu. Ah, adam gözlere şenlikti, buna şüphe yoktu, fakat asıl cazibesi bu değildi. Asıl garip olan, Aggie'nin onu diğer gece kulübü müşterilerinden ayıran şeyin ne olduğunu bilmiyor oluşuydu. Belki de, yalnızca onu dâhil edeceği yeni bir listeye ihtiyacı vardı.
Geçici Liste C: Anında Etiket Yapıştıramadığım Erkekler. Bu Üstenin kendisini çabucak Liste A'ya devredeceğinden hiç şüphesi yoktu. Hiçbir koşulda, bir müşteriyi potansiyel Liste B olarak değerlendirmezdi. Müşterinin ne kadar çekici olduğu önemli değildi.
Aggie, sahneye düşürdüğü kalın kırbacını geri aldı (Ah, ne utanç verici) ve Seksi'nin yanağının yanında şaklattı. Adam kaçmadı. Bedeni gerildi, fakat bu korkudan değildi. Aggie, adamın verdiği hafif soluktan ve kirpiklerinin çırpınmasından, gözdağının onu tahrik ettiğini anlayabiliyordu.
Çoğu erkek, Aggie'nin rutinini gölgelerin arasından izler ve onun işkencesine katlanabileceğim düşünürdü. Sert erkek olduklarını göstermeye çalışarak, kendilerini eğlendirmek için. Cennet Bulundu'da deriler içindeki dominatriksi seçerlerdi fakat çoğu, kalın kırbacın çarpma mesafesinden uzakta otururdu. Aggie'nin, kulüpteki birisine gerçekten vuracağı yoktu elbette. Eğer bir adam, sırf Y kromozomuyla doğduğu için cezalandırılmak isterse, fazladan para ödemesi gerekirdi.
Aggie kolunu geriye kıvırdı ve kırbacını bir kez daha, yeni gelenin yanağına doğru savurdu. Deri parçası, adamın tenine santimetreler kala şakladı. Adam bu sefer de kıpırdamayınca Aggie, iyiden iyiye tatmin oldu. Yüce Tanrım, bu adamı çözmek eğlenceli olacaktı. Zindanı gerçek bir meydan okumaya tanıklık etmeyeli o kadar çok zaman olmuştu ki!
Aggie dans ederek yaklaşırken adam, doğrudan onun gözlerinin içine bakıyordu. Oldukça genç görünüyordu; belki yirmilerinin ortasındaydı; fakat yaşının çok ötesinde, olgun bakan gözleri vardı. Aggie adamın, hayatı boyunca birçok trajedi gördüğüne kalıbım basardı. Rahatlamak için Aggie'yi arayanların çoğu aynı durumdaydı.
Genç adam bir parmağını kıvırarak onu yakınına çağırdı. Aggie şaşırarak ona tek kaşım kaldırdı ve Eli'a, sahnenin yakınında duran fedaiye bir bakış attı. Kulüpte ek işinden bahsetmemesi gerekiyordu. Her ne kadar iş arkadaşları onun hakkında endişelense de, Aggie'nin dominatriks rutini bir şovdan ibaretti. Daha sonra, müşterilerle daha samimi bir iletişim kurmak için yere indiğinde, potansiyel kölelere kartını verirdi fakat henüz sahnesi sona ermemişti. Dansına odaklanması gerekiyordu. Şu anda sert görünüşlü, aşın tatlı birini kaltağı yapmakla ilgili hayaller kurmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex scandal +18
Short StorySırlarla dolu bir geçmişi olan bir bas gitarist, Jace Seymour. Geçmişinin esiri olmuş yaralı bir müzisyen. Acılarını bastırabilmek için fiziksel acıya muhtaç bir erkek. Ve yeni edindiği sahibesi Aggie'nin, bir yandan bedenine acı verirken, diğer yan...