Updated 2 chapters in one day.. Now i update when my exams are finished..
Let's continue ;
Screen shows ;
preeta is getting ready and mummering to her self..
" Itni late ho gai prhai karta howa time pr nazar hi nhi prhi.. Aj to maa sa khoob daant prha gi... Waisa bhi maa ko mujha daantana ka bohat shock hai.. Har time mujha daant prhti hai.. Or wo karan ka bacha khud ko smajhta kiya hai.. Humesha number taangna ka liya maa ka saamna masoom ban jata hai.. Aik num ka chalak hai chalak loomar kahi hai.. Huhhhh "
" Acha agar main chalak loomar to tum bhi chalak loomari kahi ki.. " karan said coming inside her room and sits on her bed.. Preeta turn towards him and stand infront of him with her hand on her waist glaring him and said...
" Tum... Tum phir a gai.. Or ab to mera bed pr bhi baith gai.. Kaisa insaan ho tum.. Sharam nhi ati.. Itni izzat karwana ka baad bhi tum mera kamra ma a gai.. "
" Ohhh Hellooo... " he said but preeta cut him off.. " Ohhh Hiiii.. " " Mai wo wala Hi Hello nhi kar raha... Ma wo wala hello kah raha ho..." he said preeta seeing him confusingly and said " kiya??? Kahna kiya cahta ho tum wo wala hello nhi kah raha tha woh wala hello kah raha tha.. Mujha na tumhari kuch samaj mai hi nhi ata... Tum mujha bas yeh batao tum yaha kiyun aye tha or niklo jaldi time nhi hai mera pass.. Aga hi bohat zaida late ho gai ho mai.. Dekhna bohat zaida daant prhna wali hai.. Or yeh sab sirf tumhari wajha sa ho ga.."
She makes a crybaby face and sit beside karan... She turn her face to look towards karan and seeing him smirking.. He said " woww matlab aj maza aana wala hai tumhara bachpan ka crush Arjun ka saamna tumha daant prha gi.. Jab tumha sarla aunty jee bhar kar daant lai gi to phir mai beech mai bolo ga ka na samajh hai iss liya iss ko maaf kar dain aga sa aisa nhi kara gi... mujha bhi to number taangna ka moka mil jai ga or tumha bhi daant prh jai gi.. Phir kahin ja kar mera dil ko thandak prha gi... Kaisa laga mera plan.. Mazay ka hai na.. I know.. I know.. " karan smiles... She faked a smile to him..
" Aik dam bakwas bilkul tumhari tarha.. ( his smile dropped ) ab niklo or ja kar tum bhi tiyar ho jao nhi to bahir sab yehi samjha ga ka ghar ka nokar hai.. " she said ho him and getting up of the bed.. Karan also get up.. And said " kiya kaha tumna... mujha.. The karan luthra ko nokar bola ab tum bacho.. " he goes towards dressing table and start searching someting..
After sometime he said.. " mil gai " she sees him confusingly and check in his hand he hid his hand behind his back.. " Ab pehchan lo kiya liya hai mena tumhara.. " he said and started comming towards her..
" yeh kiya kar raha ho.. Dur rah kar baat karo.. " she said nervously..
" kiyun tumha mera pass aana acha nhi lag raha.. " His hand reach towards her waist and in a second her soft chest hit his hard one..
She place her hand in between them to create some distance.. " karan dur hato.. "
" kiyun tumha mera touch karna acha nhi lag raha kiya.. Tumara hona wala pati ho.. Pura hak hai mujha tumha chunay ka.. Tumhara pass aana ka.." he said creasess her cheek with one hand and other still holding her from her waist...
" Tumha pata hai ka aj tum kitni sundar lag rahi ho.."
He touched her earring and wishpered in her ear huskily... " tumhara yeh jhumka kitna khubsurat lag raha hai... Tum kitni khubsurat lag rahi ho... "
"Or tumhari aankhain itni masoomiyat hai inn mai.. Usse dekh kar unn mai kho jana ka man karta hai.. Bas dil karta hai dekhta jao.. Dekhta jao... Or bas dekhta jao.." she lost in his words.. She didnot realised when karan moves back..
YOU ARE READING
Hate to love❤ ( On Hold)
FanfictionBased on preeran story.. What will happen if karan and preeta's Mothers are friends and their father are business partners.. They live in same mansion.. Their engagement will happen in their childhood due to family pressure... They promised each oth...