Truth Revealed

454 38 34
                                    

HELLO GUYS

*************************************************************************************************************************************

It's been a week now....pakhi is still in academy... Today they were celebrating 🍾 💕 a mission success..... Rajeev a army cadet by mistake added alcohol in cold drinks....unknown to all everyone drank it n started behaving abnormally....dancing laughing n being stupid 4 sure.... Even brigadier sood came to attend the party.... 

B: yeh sab itta ajeeb kyu behave kar rahe hai

 V: sir kisi ne galti se....soft drinks 🍸 aur hard drinks 🍸 mix kardi hai....isliye yeh sab....

 B: manage them....it's a shame...if anyone knows this.... 

V: sorry sir.... 

Vansh n other officers who were not drunk pulled all cadets n officers to their rooms putting them to sleep. Brigadier sood n vansh walk to other side of campus to talk only to find ..... pakhi standing near railing of 5 th floor balancing pastries 🍰 and a cold drink.... They ran to her... 

B: patralekha

P : hi brigadier sood...hi vansh sir...

 V: hi lekha....u r drunk?

 P: no I'm not....I don't drink .....my alcohol tolerance is very bad......I behave like a idiot when I drink

B: u r behaving like one....

 P: u r really bad....u all r very bad....everyone want to hurt me....everyone harm me....everyone force me....

 V: who forced u...? 

P: not really force....virat .....he promised me to marry his brother ..... janmashtmi mein samrat ne usse bachaya tha girne se....isley payback karne ke liye....usne zabardasti meri shaadi samrat se Kara di....taaki samrat khush rahe....mujhse promise liya....mein usse Sach na batau....mujhe promise kiya....ki meri jagah kisi ko nahi dega....jhoot bola ki mujhse pyaar karta hai....usne meri life barbad kardi....samrat shaadi ke agle din bhag gaya....mansi aai ko lagta hai...mein ulte pair rakh ke aayi chudail hun....meri wajah se woh missing in action hua.....aap log mujhe cheater bolte ho.....gharwale mujhe taane marte hai....dost mujh par haste hai....rishtedaron ko toh chod hi do....woh kya nahi bolte....

V: lekha relax...iddhaar aao...gir jaogi.... 

B: haan beta yahaan aa....gir jayegi warna tu....

 P: nahi....aapne sahi kiya....I don't deserve to know where Sam is....I don't deserve anything....I should die....I...I....( her head started spinning bcoz of drinks) 

Pakhi was going to fall down when vansh pulled her.....

V: aap thik hai?

 P: nahi....

 B: kya hua?

 P: meri pastries 🍰 gir gayi.... 

She cried like a baby.... 

B: hum aapko do pastries la denge....

 P: phir Lao do...

 B: chaliye....

Man Bhi Jao SanamWhere stories live. Discover now