"Kako misliš našao je drugu?" Jace je upitala i na trenutak me pogledala, a zatim opet vratila pogled na svoju cigaretu.
"Vidjela sam ih. Izgledali su sretno."
"Ann, znaš da nije istina. Sigurno je neka kurva s kojom se vuca kako bi te zaboravio." Upalila je novu cigaretu i bacila kutiju potrošenih.
"Bila je fina. Izgleda da je iz neke ugledne obitelji. "Prsti su mi promrzli pa ih vraćam natrag u svoje džepove.
"Jesi li ljubomorna? Misliš da ta droca vrijedi više?" Sarkastično je dodala i ja sam je pogledala na što je ona nadodala i ironični osmijeh.
"Naravno da nisam ljubomorna. Samo kažem. Ima novu. " Premještam svoju kosu na lijevu stranu kao Jace ne bi vidjela neki poremećaj emocija na mome licu.
"Ako nisi ljubomorna i nije te briga onda jednostavno nećemo pričati o tome." Dodala je i bacila svoju ispušenu cigaretu na cestu i ugasila je nogom.
"Da, imaš pravo sa tobom se ionako ne može razgovarat'." Iznervirano sam odgovorila jer nikako ne može da kaže nešto korisno i što bi me utješilo. K vragu naravno da sam ljubomorna. On je moj. Iako je sada sa njom on je na neki jeben način ipak moj. Već sam se udaljila od Jace i krenula prema svojoj ulici. Razmišljala sam i učinilo mi se kao da mi je do kuće trebalo mnogo manje nego inače. Ne znam koji vrag mi se dešava. On je samo...on. Bit' će drugi. Ušla sam u kuću , iako je bilo devet svi su spavali jer svi imaju posao rano ujutro. Ja se spremam za koledž tako da trenutno nisam zaposlena ali se nadam nekom stažu. Lagano sam se penjala uz stare stepenice koje su na svaki moj korak zaškripile. Prvo sam se istuširala a zatim legla da spavam. Već nakon nekoliko pokušaja da zaspem bilo je očito da večeras nema spavanja. Pokušala sam svoju "insomniu" korisno iskoristiti pa sam pokušala spremiti neke zadaće koje mi trebaju za upis na koledž. Nisam se mogla skoncetrirati pa sam odlučila to ostaviti za neki drugi dan pošto do koledža ima još mjesec i više. Negdje pred zoru sam zaspala. U devet sati me probudio zvuk mobitela. Pogledala sam na ekran pola zaklopljenih očiju,ali već na prvo slovo njegovog imena oči su bile širom otvorene. "Tom is calling." Pisalo je. Pribrala sam se nekoliko puta da budem sigurna da ne spavam. Uspijela sam se javiti kada sam se dovoljno skoncetrirala na to da moram biti hladna.
"Halo?" Ugrizla sam se za unutrašnjost obraza jer je to bilo previše glupo za javiti se.
"Ej Ann, Tom je." Činilo se kao da je i njemu neugodno i da je nervozan.
"Znam."
"Htio sam te samo upitati da li je moja crvena vesta još kod tebe, znaš da sam je ostavio ?" Sad je njegova nervoza mnogo porasla kao i moje razočarenje.
"Ne znam,potražit' ću. " Fokusirala sam se na zid kako ne bih počela urlati kako ga nije sramota nakon 5 godina savršene veze naći drugu odmah 2 dana posije prekida.
"Hvala ti." napetost je rasla i ja sam je osjećala jer je velika knedla narasla u mome grlu.
"Tom...možemo li razgovarati?" Nisam ovo trebala upitati ali bilo je jače od mene.
"O čemu?" Sad je njegov glas bio mnogo grublji.
"Znaš...o nama." zamucala sam.
"Nemamo mi šta razgovarati."
"Tom?" K vragu, spustio je slušalicu. Koji je njemu vrag? Samo jedno piće i poljubac dečka u klubu dok sam bila pijana valjda ne može uništiti vezu od 5 godina? Ustala sam se i otišla u kupaonicu. Svoju kosu sam izravnala kao i obično i nanijela nešto šminke. Više nisam bila tužna jer je on sada mene povrijedio jer me nije htio jebeno ni saslušati. Odlučila sam posjetiti neke šoping centre prije odlaska u New York gdje sam odlučila potpuno promijeniti svoj život kada odem na koledž. Uzela sam taksi jer još nemam svoje auto. Razmišljala sam o tome da i auto nabavim prije svog odlaska u NY jer će mi gore biti potrebniji. Ušla sam u prvi šoping centar i kupila obične traperice i nekoliko laganih majica za ljeta. Uzela sam i neke toplije stvari jer se u NY vrijeme često mjenja. Kući sam se vratila nešto kasnije nego što je došla mama sa posla.
"Kako je bilo na poslu?" ostavila sam vreće u autu jer je vrijeme bilo kišovito.
"Kao i uvijek." Ugodno se nasmiješila i otišla u kuhinju.
"Kada dolazi tata?" Moj tata je bio kapetan jednog od većih brodova i rijetko kada je kući. Nekada ga nema i po 6 mjeseci.
"Doći će krajem juna." uzimala je lonce i zbog previše buke koju su oni proizveli nisam je razumjela. Došla sam do kuhinjski vrata i ponovno je upitala.
"Krajem juna." okrenula je glavu , znam da joj nedostaje ali ja ne mogu pomoći i meni nedostaje. Okrenula sam se kako bi se vratila gledanju serije ali me mama zaustavila.
"Ann, zvali su za koledž. Primljena si, ali sobe će biti prepune na kampusu pa sam uzela sobu već za početak juna. To je za deset dana. Za deset dana moraš u NY." pogledala me nekim i sretnim ali i tužnim pogledom jer odlazim i većinu vremena će provoditi sama.
"To je uredu." spustila sam glavu i svoje ruke stavila u džepove jer nisam mogla gledati njen tužni izraz lica .
"Napokon ćeš biti sama u svojoj sobi ,nitko te neće ometati da pospremaš. Dobit' ćeš super cimericu. Zavidim." skupila je svaki atom snage da se nasmiješi i ja joj uzvratim osmijeh.
"Da ,to je super." odlučila sam što prije izaći iz kuhinje jer znam da je i ona to željela. Nakon nekoliko trenutaka čula sam je kako jeca. Koliko mi je drago što idem zbog novih ljudi i novog mjesta toliko mi je žao što ostavljam majku samu većinu vremena, što ću oca viđati još rijeđe i što nisam riješila stvari sa Tomom.
YOU ARE READING
One week ago
Teen FictionDržala sam cigaretu u promrzlim prstima. "Gotovo je." izustila sam povlačeći dim . "Šta je gotovo?" "Sve. On ima drugu."