ben kimim?

11 0 0
                                    

Merhaba ben Zeynep Rana Karakaya.
Wattpad'e birkaç ay önce canım sıkıldığı için katılmıştım. Normalde sadece kitap okumak için kullanıyordum ama kitap yazılabileceğini bilmiyordum. Ablam kitap yazabileceğimizi söyleyince benimde canım çok sıkılınca kitap yazmaya başladım. Bir sürü kitap yazmama rağmen hiç birini beğenmeyip sildim. Birkaç hafta wattpad'e girmedim ve kendimi ilerletebileceğimi yeni hobiler edinebileceğimi düşünüp yine kitap yazmaya başladım. Kitabımın birkaç bölümünü yazdıktan sonra ablama gösterdim. Ablam bu kitabı yayınlayabileceğimi söyleyince bende mantıklı bulup yayınladım. Uzun süre çok okunmamasına rağmen beklemem gerektiğini düşünüp daha çok derslerime odaklanmaya çalıştım. Aradan biraz vakit geçince kitabımın baya okunduğunu ve bazı kataloglar da birinci olduğunu görünce çok sevindim. Birsürü kişi beni takip etmeye başlamıştı. Kendi çapımda ünlü olduğumu düşünüyordum ve bu beni iyi hissettiriyordu.

Zeynep Rana Karakaya kim?

12 yaşındayım. 7.sınıfa gidiyorum kitap okumayı çok sevmem. Hobilerim resim çizmek,şarkı söylemek,anime izlemek. İlk okul ikinci sınıftan beri İstiklal Marşı yarışmalarına katılıyorum. Daha çok gençlerin okuduğu kitapları okuyorum *ablam izin vermemesine rağmen* kitap yazmayı seviyorum. Tesettürlüyüm.

Kaç yaşında kitap yazmaya başladı?

11 yaşlarımın sonunda başladım ve hala yazıyorum.

Yeni kitaplar gelicek mi?

Evet hatta şuan yazıyorum.

Gecenin aydığınlığında kitabında bizi neler bekliyor?

Çok ipucu vermeyeyim ama kötü şeylere hazırlıklı olun.



Kısaca kendimi tanıttım gecenin aydığınlığında kitabını okumayı ve takip etmeyi unutmayın öpüyorum.:))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zeynep Rana Karakaya kimdir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin