Què és l'amor?
Si busques al diccionari et dirà que l'amor és un Sentiment intens d'atracció sexual i emocional que es té per una persona, però jo crec que no hi ha una definició correcta de l'amor, n'hi ha moltes. Pots sentir un amor per una persona i no ser correspost això ens ha passat a tots alguna vegada, però aprenem a veure que hi ha més persones al món i que segur que podem arribar a trobar a algú que n'entengui, ens faci sentir segurs al seu costat, li tinguem una confiança enorme i que ens arribem a estimar amb tota la nostra ànima.
Pots sentir un amor correspost, però que sigui tòxic, un amor que al pas dels anys es vagi perdent, o també el que tothom o casi tothom espera trobar l'amor de la nostra vida. Dit així sembla una cursileria, però no he trobat cap més paraula per definir aquest tipus d'amor, uns l'aconsegueixen trobar, d'altres en moren pel camí. Hi ha molts tipus d'amor, de bons i de dolents com us he posat en exemples anteriors, i s'han de saber distingir.
Tothom té una definició diferent de l'amor però no vol dir que per això hagi d'estar malament alguna de les definicions.
Jo crec que l'amor és quan sents una connexió especial amb una altra persona. Per mi una de les coses més importants en una relació és la comunicació una cosa la qual molta gent durant una relació no sap utilitzar-la correctament i és essencial. La majoria de les relacions que acaben per una mentida és per falta de comunicació, que si pot ser que sigui per una altra cosa que s'acabi una relació, però jo em vull centrar en aquest cas. He llegit molts llibres on la gran part del temps, del drama era per culpa que no xerraven dels problemes temors que tenien entre ells o bé amb una tercera persona, la bola s'anava fent més gran fins que explotava.
També un altre factor és l'atracció, sento que si no sents una atracció cap a una persona no pots crear un vincle com vindria a ser una relació. No dic només físicament sinó mentalment. A vegades pot ser que una persona no set faci atractiva al primer instant i quan la coneixes i comences a crear aquest vincle sí que el comences a trobar atractiu però no dic que t'hagi d'agradar tot d'ell. L'atracció és una cosa que sentim els éssers humans i que no podem evitar. Aquesta persona et pot arribar a agradar tan emocionalment que la pots arribar a trobar la persona més guapa del món enter. Potser és una exageració per vosaltres, però això depèn de la vostra perspectiva de l'amor. També hi ha altres factors que hi influeixen, però jo només us volia parlar d'aquests. La veritat no sé per què us parlo d'aquestes coses si mai n'he experimentat cap, potser ho faig per això, no ho sé.