Egyik nap arra ébredtem fel, hogy irdatlan zaj jön be az ablakomon, mely már szinte fejfájdító volt. Furcsa, szokatlan hang volt. Nem bírtam tovább tűrni ezt a zajt, az ablakomhoz mentem. Kissé meglepett a látvány. Egy nagy költöztető kocsi állt meg a szomszéd ház előtt, ami már egy ideje üresen állt, mert Lili és családja elköltözött egy másik országba. Ezért is volt meglepő.
- Ki költözik ide? Kik ezek egyáltalán? Vajon ismét egy lány, ki a barátnőm lesz? - és még számtalan kérdés végigfutott az agyamon. Bevallom féltem, nem szeretem a változásokat. A változás jó és én ezzel tisztában is vagyok, de mi van, ha nem fognak szeretni, vagy nem tudom. Épp miközben ezen gondolkodtam az ablak előtt, anyukám lépett be a szobámba.
-Úgy látom már észrevetted őket -mondta majd ment volna ki az ajtómon.
-Várj! - szóltam utána - Kik ezek?
-Új szomszédok, két idősebb felnőtt és egy 18 év körüli srác költözik ide.
-Oh - lepődtem meg - Akkor ezek szerint Liliék biztosan nem jönnek vissza... -szomorodtam el.
-Hidd el ők is biztosan olyanok lesznek, mint az előző szomszéd -lépett oda és nyomott egy puszit a homlokomra.
-Na de most öltözz fel, majd gyere enni. Apa nemsokára indul - szólt vissza az ajtó felé menet.
-Rendben - feleltem. Ugyanis apa megy ki Németországba egy üzleti út miatt, pár hónap múlva jön haza. Valószínűleg anyu is vele megy, és viszont itthon maradok az iskola miatt.
Épp a pólómat vettem fel, mikor érdekes hangra kaptam fel a fejem. Idegen hang volt, egy mély erőteljes hang, mely nevetésre váltott át. Bevallom kíváncsivá tett.
- Mi ez a mély szinte már csábító hang?- kérdeztem magamtól. Nem bírtam legyőzni a kíváncsiságom, muszáj volt az ablakhoz menjek. Épphogy elhúztam a függönyt, egy magas barna hajú, igen jól öltözött fiatal srác állt a szomszéd kapu előtt. Bevallom meglepődtem, mert ilyen jó állású fiatal srácot nem igen találni a városban. Miközben így tűnődtem az ablak előtt, hirtelen rám pillantott.
- Észrevett? Mit csináljak? Bújjak el? Azt fogja hinni hogy egy pszichopata vagyok mert kukkolom.. - futott végig a fejemben két másodperc alatt. Visszapillantottam rá, ő barátságos integetésre váltott. Félve, de visszaintegettem, de seperc alatt el is tűntem az ablak elől. Ledőltem az ágyra és csak a plafont bámultam.
- Most komolyan egy félisten mellett lakom? Kíváncsi vagyok rá! Valahogy a közelébe kell jutnom.. - gondoltam magamban mikor anyu lépett be a szobába.
-Niki, gyere már! -szólt rám kissé erőszakosan.
-El fogunk késni -mondta. Fogunk? Gondolkoztam el
-Te is mész ki vele? -néztem rá hirtelen-
-Igen, kicsim, de 16 éves vagy így nem lesz neked nagy feladat. Eddig is segítettél a házimunkában, és a suli is nagyon jól megy -nyújtotta felém a kezét. Bevallom jól estek ezek a szavak, de mégis rossz volt, mert ki tudja, hogy mennyi ideig leszek egyedül.
-Megleszek -feleltem határozottan, majd elindultunk le az emeletről. Az út a reptérre nagyon csöndes volt. Anyáék látták, hogy szomorú vagyok, nem akartak "zaklatni" minden hülyeséggel. Nagybátyám vitt ki minket a reptérre, mert nekem valahogy haza kell jutnom. Hazafelé az út beszédesebb volt. Nagyon rég nem találkoztam Danival, nagyon hiányzott a dilis. Mindenről is beszélgettünk, nem tudtuk befejezni két percre se, folyton jöttek a kérdések. Hamar haza is értünk, bekísért a házba és nagy öleléssel búcsúzott el tőlem.
-Jövök még szöszi egy párszor! -nyomott egy puszit a fejemre. Nagyon örülök neki, mert tényleg nagyon szeretem. Végül elindult a kocsi felé, és hirtelen megpillantottam a szomszéd srácot, éppen jött kifelé a házukból. Próbáltam volna gyorsan bemenni a házba, de az a fránya kulcs nem akarta kinyitni az ajtót. Majd egy kedves hangot hallottam.
-Szia, te itt élsz? -állt meg a lépcső alján.
-Öhmm, s-szia -dadogtam.
-Igen itt élek, ti most költöztetek ide, ha jól gondolom -mosolyogva néztem rá.
-Igen, Zénó vagyok, szia! -nyújtotta felém a kezét, melyet barátságosan elfogadtam.
-Niki, örülök, hogy találkoztunk.
-Ő a barátod volt? -kérdezi valószínűleg a nagybátyámra értve.
-Nem dehogy -nevettem picit.
-Ő apukámnak a kis tesója. -nem tudom miért, de megnyugvás ült ki az arcán.
-Na de én megyek, majd még összefutunk -köszöntem el tőle és léptem be a lakásba.
-Úristen, tényleg olyan szívdöglesztő, mint ahogy láttam - dőltem le a nappaliban lévő kanapéra.
-Tanulásra kell összpontosítani! -jelentettem ki és indultam fel a szobámba. Zénónak a szobája pont szemben volt az én erkélyemmel. Egyszer - kétszer bevallom odapillantottam hátha látok belőle valamit. De csak a szülei mentek be, dobozokat pakoltak ki. Már majdnem 22 óra volt mire végeztem a tanulással, épp indultam volna el tusolni, mikor megakadt valamin a szemem. Zénó boxerben állt kint az erkélyen, valami fura dologgal a kezében. Mint már utólag rájöttem, az egy cigaretta volt. Néztem egy kis ideig, majd elindultam tusolni. Egész éjszaka rajta járt az eszem.
- Nem hiszem el, éjfél múlt, menj már ki a fejemből! – forgolódtam, majd sikerült elaludni. Reggel szólt a kis ébresztőm, de nagyon fáradt voltam így eszem ágában sem volt elmenni iskolába. Csináltam magamnak egy kávét, majd kiültem az erkélyemen található kis hintaszékbe egy takaróval. Nem volt hideg, hisz már június van, de jobban éreztem magam úgy. Telefonomat nyomkodtam, mikor a tegnapinál is mélyebb hangot hallottam. Hirtelen felkaptam a fejem.
-Jó reggelt -szólt felém a hang. Álmosan is nagyon helyes, nem hiszem el. A kis kócos haja, mély hangja eszméletlenül csábított. Legszívesebben odaüvöltöttem volna, hogy 'Szerelmes vagyok beléd!', de nem tettem..
-Jó reggelt -feleltem kedvesen. Kis ideig még kint voltam az erkélyen majd inkább bementem. Nekünk a házunk előtt van egy nagy kosárpalánk. Még apukámmal csináltuk mikor kicsi voltam. Nagyon szerettem kosarazni. Az volt minden álmom hogy egyszer találkozzak egy híres kosarassal. Mivel gyönyörű volt az idő, úgy gondoltam kimegyek kicsit dobálgatni. Már nem vagyok a legjobb formában, sőt nagyon nem tudok játszani.. Éppen bénázgattam, próbáltam bedobni a labdát mikor egy kezet éreztem meg a derekamon...______________________________________
Ez lenne az első rész. Szeretnék sűrűn felrakni új részt. Néhány helyesírási, ékezeti hiba lehet benne. Remélem tetszeni fog.
YOU ARE READING
Szomszéd Srácba Szeretve
RomanceSziasztok.A történet egy fiatal, gimnazista lányról szól melynek nagy változások jönnek az életébe. Megismerkedik a szomszéd fiúval, kibe kis idő múlva bele is szeret. VIGYÁZAT!!! Akár lehet benne 🔞 rész is. Remélem tetsz...