Kis Csíny, Vagy Mégse..?

2 1 0
                                    

-Ne félj tudod hogy velem biztonságban vagy..
Bevallom nem értettem hogy hogy érti, kissé meg is ijedtem. Hirtelen magához húzott, a kezét lassan a fenekemre csúsztatta és belemarkolt. Nagyon jó érzés volt, rendesen beleborzongtam.
-na látod, nem bántalak. - suttogta halkan a fülembe, majd az orromra nyomott pár puszit. Akaratom ellenére elmosolyodtam.
-tetszik mi? - kérdezte mosolyogva majd elengedett..
-na hogy áll a pakolás? - ült le az ágyra. Én csak előtte alltam fehérneműben lesokkolodva. E kínos pillanatot a nevetés váltotta fel.
-hahooo éledj újra, nem történt semmi.. - mire észbe kaptam megint az ölében ültem, a tükörrel szemben szemeztem vele.
-ohm Dániel mit csinálsz? - kérdeztem fennhangon.
-semmit hugi.. - kaptam a választ, bár ez nem Danitól jött. Hirtelen felkaptam a fejem, Tomi állt az ajtóban bőrönddel a kezében.
Mihhh?? Ő?? Itt? Hogyan.. És mikor? Zúdultak a kérdések a fejemben. kicsit sokkolta a látványa annak hogy az egyik haverja ölében ültem fehérneműben.. Felpattantam, és Tomihoz rohantam. Hosszas percekig öleltük egymást, talán még a könnyem is kicsordult..

-d-de te hogy vagy itt? Nem németben kellene lenned? - kérdeztem tőle mikor elengedtük egymást.
-hát, hiányzott már a hugicám és meg akartam lepni picit. - pillantott le rám mosolyogva. Nagyon örültem neki, bár nem tudom mióta állt ott az ajtóban...

Csaó haver, rég láttalak - jött oda Dani köszönni. Tényleg rég látták egymást, mert mint mondtam, Dani elköltözött Tomi pedig Németországban élt. Kellemetlenül éreztem magam. Mit keresnek még itt? Miért nem mennek ki? - cikaztak a gondolataim, de egy tapottat se mentem arrébb.
-és amúgy - kezdett neki Tomi - ti az imént mit is csináltatok? Kettesben, fehérneműben.. - kissé ellált a lélegzetem. Már kezdtem volna mentegetozni mikor Dani a kezét szám elé tette.
-hát igazabol úgy van, hogy átjöttem picit Nikihez, mert rég láttam és kedveskedni akartam neki. Most épp azért vagyunk itt mert el akartam vinni motorozni, kis romantikus randira csak hát ismered hugod, nem tud elkészülni valami hamar. Így feljöttem kicsit sürgetni, csak hát nem igazán jött össze... - fejezte be egy hatalmas mosollyal az arcán.
-randi? Milyen randi? Az ugy mondjuk jo.. De ez most honnan jött? Eddig ilyet nem csinált.. Jajhjj de hülye vagyok. Hisz ezt csak azért mondta hogy békénhagyjon minket Tomi.. - ebben a pillanatban egy hatalmas mosoly ült ki Tomi arcán.
-szóval akkor ti most.. Együtt vagytok? - dani éppen válaszolni szeretett volna mikor meg szólaltam.
-srácok nem akartok kimenni? Nem tűnt fel hogy nem vagyok felöltozve? - néztem rájuk kicsit agresszívan mire dani a hátam mögé állt.
-nyugi törpém, tudod hogy engem nem zavar sőt imadom ezt a látványt - kezét lassan a derekamra csúsztatta, és e szavakat szinte suttogva mondta. Meglepődtem, de nem volt rossz, talán még el is pirultam.
-Dani, kérlek ne most - mondtam neki. Nem is értem miért ezt mondtam, hisz nincs is semmi köztünk..
-jolvan, jolvan. Megyek már, had turbékoljatok.. - mondta Tomi. Fhuu elegem van belőle, pedig csak most jött haza.

Tomi kiment, de Dani bent maradt.
-dani te is kimennél? - szóltam neki majd néztem fel rá.
-mi lenne ha.. - kezdett neki halkabban és húzott az ágy felé. Nem igazán értettem mit akart, de mentem fele. Hirtelen lehuzott az ágyra. Már csak arra lettem figyelmes hogy a mellkhasan fekszem, es a fenekemet szorítván húz magához.
-szóval mi lenne ha lejátszanánk azt hogy van valami köztünk hogy kicsit megvicceljuk báttyád? - bevallom erre a kérdésre nem számítottam..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szomszéd Srácba SzeretveWhere stories live. Discover now