Zazvonil ti budík a ty ses probudila.
Šla jsi dolů a udělala jsis snídani dala sis cini minis.dojedla jsi šla zpátky do pokoje a Šla jsi se prevléct.
Dnes jsi měla na devátou takže jsi tolik nepospichala.
Vzala jsis tohleUdělala jsis vlasy hygienu vzala jsis batoh a Šla do školy.
Před školou jsi se potkala s Peterem,Nedem a Mj.
Ahoj řekla jsi a přidala se k nim.
Když jste vesli do školy šla jsem rovnou ke skříňkám.pak tam přišel i Peter.
Já a Peter jsme se spolu bavily o vsem moznem.
Vesli jsme do třídy a měli jste matiku.
Zazvonil zvonek a matika je u konce.
Po pár dalších hodinách jsem šla na oběd ale jak to tak bývá byl hnus takže jsem to okamžitě odnesla.
Před jídelnou si počkala na Petera,Mj a Neda.
S Mj sem ale šla dal a kluci tam něco řešily.
Takže máš dnes něco v plánu zeptá se Mj.
Ne nemám proč jako?
No jen jsem slyšela že je tu pouť a že by sme tam mohli jít..a začne se rozplývat.
Dobře dobře na pouti jsem nikdy nebyla takže to beru řeknu a usmeju se.
Fajn takže v 19:00 před tvim barákem jen mi řekni adresu řekne Mj.
Dala jsem ji adresu a pak šla sama domů.Kdyz jsem přišla bylo teprve 14:33 takže jsem měla ještě hodně času a táta nebyl doma šla jsem se tedy dívat na nějaký filmy.
Filmy skončily a bylo 18:20.
Ty jo tak to abych si pohla řeknu do větru a pádím do pokoje.
Mířím rovnou to šatníku a tam si vyberu toto oblečení.A přes to jsem hodila mikinu.
Šla jsem do koupelny udělala jsem si drdol a taky se namalovala.Když jsem už byla hotová bylo 18:52.
Sakra vzala jsem si vak dala do něj peněženku telefon a klíče a Šla jsi dát boty pak jsem šla před barák a tam už na mě čekala Mj ale nebyla tam sama byl ta Peter i Ned.Ahoj řekla jsem a všichni pozdravili.Jdeme??řekla jsem.
Jo a vyšli jsme.
Všichni jsme si povídali až na Petera byl zamlklí a šel i pomaleji.
Spomalila jsem a Šla s Peterem.
Co se děje?zeptám se Petera.
Ne nic....
Petere?!
Ne všechno je v pořádku fakt!
Fajn tak se ale začni trošku usmívat řeknu Peterovi a stouchnu do něj.
Ten se na mě podívá a usmeje se.Usmev mu oplatim.
Hej vy dva tam v zadu už tam budeme křikne na nás Mj.
Už z dálky šly slyšet písničky a vidět atrakce.
Jako první když jsme přišli tak jsme se hádali kam půjdeme.Nakonec jsem ale zvítězila já a šli jsme na obří loď.
Koupila jsem lístky a šli jsme.Lod jsme si Mega užili a pak už jsme šli na ruské kolo.
Vystali jsme si frontu a pak Mj začala.
Tyvole to snad ne!
Co se děje zeptá se Peter.
Koukni we do kobinky řekne Mj.
Do čeho?
K-A-B-I-N-K-A řekne naštvaně Mj.
Když si uvědomím že jsou jen po tvou tak mě to naštve.
To není fér oni prostě nechcou aby sme si to užili spolu řeknu.
Když už jsme byly na řadě nějakej týpek mi pomohl do kabinky a já jsem zamávala na Mj aby šla semnou ona se však postavila za Petera a Peter nasedl za mnou.
Tak to asi vypadá že pojedeme spolu řekl Peter.Jo řekla jsem usmála jsem se na něj a zčervenala.Peter si toho všiml a usmál se.Kdyz už jsem jeli tak sme si s Peterem povídali.
Juuuu...já už chci být nahoře řeknu stupňů si a jdu blíž k oknu.Peter se taky postaví a jde ke mě.Byl u mě dost blízko dotýkali sme se rukama když už mi Peter moji ruku vzal a propletli sme si prsty.Podivala jsem se na Petera a on na mě nic sme neříkala jen sme se dívali do očí a pak se ruské kolo zastavilo.Petera jsem pustila o Dívala jsem se po ostatních lidech v kabinkach ale vypadali jstejne nervózně jako my.Kdyz jsem se otočila zpět na okno Peter rychle zakřičel skrč se! Zatáhl mě sebou dolů a pak něco rozrazilo naší kabinku a vzalo to Petera s sebou.(Ahoj chtěla bych se omluvit za prisernou aktivitu ale je tu další kapitola,sledujte moji kamojdu _marveell!)