Γνωριμία

108 6 1
                                    

Γειά είμαι η Αντιγόνη. Ζω στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια του γυμνασίου. Μένω με τον μπαμπά μου και την νέα του σύντροφο. Η οποία έχει μια μεγαλύτερη κόρη που σπουδάζει στην Βουλγαρία. Δεν έχω καθόλου σχέσεις μαζί της. Και να πω την αλήθεια ούτε θέλω. Μένει μαζί μας και ο ανιψιός της συντρόφου του μπαμπά μου. Τον λεγόμενο Πάνο, δηλαδη Παναγιώτη, αλλά δεν επιτρέπει σε κανέναν να τον φωνάζει έτσι.

Ο Πάνος είναι μισός Σουηδός και μισός Έλληνας. Είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος μου. Ζει μαζί μας διότι οι γονεις του έπρεπε να φύγουν στο εξωτερικό για καλύτερο επαγγελματικό μέλλον, αλλά αυτός δεν ήθελε να τους ακολουθισει. Είναι πολύ κακός, χαζός και κάνει bulling σε ότι είναι άσχημο και άχρηστο για αυτόν. Έχει πολλά τατουάζ και στο σχολείο λένε ότι διακινεί ναρκωτικά. Έχει πάει με πάρα πολλές κοπέλες.

Τέλος πάντων λίγα λόγια για εμένα. Δεν είμαι πολυ ψηλή, ούτε πολύ όμορφή. Το κακό με εμένα είναι ότι έχω παραπάνω κιλά από το κανονικό. Τρώω bulling για αυτό από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Το σχολείο είναι χάλια, αλλά πάλι καλά έχω την δικιά μου παρεα οπότε ο χρόνος περνάει λίγο πιο εύκολα.

Η κολλητή μου είναι η Μαρία, η Έλσα και ο Στέφανος. Είναι οι καλύτεροι φίλοι πάνω σε αυτόν τον μίζερο πλανήτη.

Αααα και κάτι ακόμα για έμενα, είμαι εθισμένη στα anime.

My step cousin 🔥Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ