Asiye Hopalı: Asiye (21) Haluk Mertoğlu ile biraz istek biraz da babasının (üvey) baskısı ile nişanlı bir kadın. Güçlü, Kaya gibi, Dimdik, Cilveli, Nazlı, Aşırı kıskanç, inatçı ve bir o kadar da merhametli. Annesi onu doğururken vefat etmiş. Babası karısının üzüntüsüne dayanamayıp Asiye'yi camı imamına (Osman Hopalı) emanet edip intihar etmiştir. Osman büyütmüştür Asiye'yi. Ailesi tarafında ne kadar yaralı olsa da, Her ne kadar nişanlı olsa da gerçek sevgi nedir bilmeyen zavallı bir kadındır..
Mustafa Kaleli: Mustafa (27) Her ne kadar karanlık bir yanı olsa da genç kızların köyde ki tek gözdesidir. Mazisinde yaşanan Ailevi olayları yüzünden 5 Yıl Hapiste yatan Mustafa hala adam olamamıştır. Babası Annesini aldatınca Mustafa babasını gözünü kırpmadan vurmuştur. Aklı sürekli itlik peşinde gezen Mustafayı neler bekliyor? Çekici, Vurdum duymaz, Egolu, Ciddi yapılı, İnatçı, Aşık olursa eğer kadınına kölesi olur, Ama derinlere inince kedi gibi bir adam. VE sanırım aramızda kalsın ama anne kuzusu.
Haluk Mertoğlu: Haluk (34) 2 kere evlenip boşanan, aklı ve fikri sadece ve sadece işinde gücünde kendince bir adamdır. Fakat onu yegane olan damarına basmayın derim. Her ne kadar zararsız olsa da nişanlısı Asiye'ye yan bakanlara mafya babası kesilen zengin züppenin tekidir. Asiye'ye karşı duyduğu şeyin sevgi olduğunu sanan aslında sadece bir Zaaf olduğunu biliyordur ama işte... Anlayana. Güvenilir, Sabit Fikirli, Dediğim dedik.
Eyşan Sayar: Eyşan (22) Mustafa'ya çocukluğundan itibaren deliler gibi aşık. Kimseye zararı olmayan kendi halinde bir kızdır. Ailesi ne kadar Mustafa'nın onu almayacağını söyleseler de tutulmuş bir kere ne yapsın? Mustafa'nın Annesi saniyeyle arasını iyi tutmaya çalışıyor da işte nafile. Sempatik, Gurursuz, Sevdi mi tam sever.
Saniye Kaleli: Saniye (65) Sadece hayatta ki tek varlığı oğullarıdır. Mustafa ve Yangazları. (murat ve Fatih) Sanırım biraz da oğullarını dışarıdan fazlasıyla çok kıskanıyor. Tam bir Kaynana modeli. Elinde olsa oğluna yanaşan kızları bir kaşık suda boğar.
Osman Hopalı: Osman (70) Üvey kızı Asiye ile beraber yaşamaktadır. Osman sadece biricik kızı Asiye ve dinine yönelik bir imam. Etliye sütlüye pek karışmaz. Ama kızının iyi koşullarda yaşaması için Asiye'yi Haluk'a vermiştir. Her ne kadar güvenmese de. Umarım pişman olmazsın Osman Hocam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Avuçlarında
Teen FictionBen İnstagram Sen Anlat Karadeniz Fandomdan @Oykumungulusu diğer hesabımı kaybettiğim için sil baştan hikayemize kaldığımız yerden devam edeceğim İyi Okumalar. :)