Aralıksız yağan yağmur kafenin camlarına çarparken çizdiğim resmi yarıda bırakıp biraz dışarı izlemeye karar vermiştim. En son ne zaman sakin bir kafede oturup dinlendim hatırlamıyordum. Bu cumartesi nadir boş günlerimden biriydi.
Şarkı söylemeyi çok seviyordum ve bunu hayatım boyunca yapmak nerdeyse çocukluk hayalimdi. Ama ben sakinliği seven birisiydim, bu kadar yoğun olmak şarkı söylemeyi bir sorumluluk haline getirmiş gibiydi. Bu kadar çabamın sebebiyse bir YouTube kanalı içindi.
Genellikle Bts şarkılarını ve sevdiğim tarz şarkıları söylüyordum. Bazı günler başka YouTuber'larla etkileşim halinde oluyor, bazı günler kendi şarkılarımı yazmaya çalışıyordum.
Popüleritem oldukça artmıştı. Bazen kafede otururken insanların gelip bana selam verdiği bile oluyordu. Güzel ve eşsiz bir histi. Sesimin dinlendiğini ve sevildiğini bilmek hayallerimden biriydi.
Kahvemden bir yudum daha aldıktan sonra çizdiğim resme bakarak gülümsedim. Pek iyi sayılmazdım ama yine de ara sıra çizerdim. Çizimin fotoğrafını çekeceğim sırada bir bildirim geldi.
Bilinmeyen numara: Benimle düet yapmak ister misin?
Yi Rang: Kanalınıza ve kendinize ait bilgileri gönderir misiniz?
Bilinmeyen Numara: Bir kanalım yok, olması mı gerekiyor😐
Yi Range: Hayır hayır.. Sadece sizi ve sesinizi tanımak istiyorum. Sesinizi daha fazla kişi duyacak sonuçta.
Bilinmeyen Numara: Buna gerek yok. Sadece seninle olmasını istiyorum.
Buna ne cevap vermeliydim ki şimdi. Oldukça profesyonel bir şekilde ilerlediğimizi düşünüyordum. O ise..
Luna: Sadece ikimiz arasında mı olsun istiyorsun?
Bilinmeyen Numara: Evet.. İkimizin nasıl olacağını merak ediyorum.
Tamam o zaman, o kadar cesaretliyse isteğini açıkça belli etsin bakalım.
Luna: O zaman gel.. Bana şarkı söyle.
Bilinmeyen numara: Cesurca... Sevdim, sanırım.
Bilinmeyen numara: Bu birkaç hafta çok yoğunum. Gelip sana şarkı söyleyebileceğimi sanmıyorum.
Ne ara bu kadar samimi konuşur duruma gelmiştik?
Luna: Bu reddediğin anlamına gelir. Söyleyecek bir şeyin yoksa gidiyorum.
Bilinmeyen numara: Hayır, hayır reddetmedim. Sadece yoğunum.
Luna: İsmin neydi?
Bilinmeyen Numara: Tae
Bir süre ekrana bakıp durakladım. Aklımdan Kim Taeyung ve onun yeni çıkan şarkısı geçti bir süre. Sık kullanılan bir isim olmasına rağmen aklıma sadece o kişi gelmişti...
Luna: Tamam, Tae. Öyleyse seni bekleyeceğim.
Nedense bir daha geri yazmayacağını hissetmiştim. Profilinde hiçbir bilgi yoktu. Adı bile.. Öylesine oluşturulmuş bir hesaptı belli ki.
Tae: Beklemene değecek Luna~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sing With Me • Taehyung
FanfictionSadece şarkı söylemeyi seven bir kız ve onunla düet yapmak isteyen gizli numaranın konuşmalarını içerir.