Wszystko zaczęło się rok temu, wtedy jeszcze nie wiedziałam ile ta dwójka będzie dla siebie znaczyć. Nic nie wskazywało na to, że zostaną małżeństwem, ale jednak dwa dni później wzięli ze sobą ślub przy okazji majstrując w niewielkich odstępach czasowych czwórkę dzieci. Dejw junior, Donia junior, Doniek i Stefek to dla nich najpiękniejsze stworzenia w całym pieprzonym wszechświecie.
Białe koronki stały się ulubioną częścią garderoby Bombelka gdy jej Kochanie przepadło dla nich. Mimo tego iż przez ich wiejskie życie znani są jako wieśniaki to żyją bajeczne i królewsko, a armia świnek służy im po dziś dzień.
Nasza niedoszła wrocławianka mimo tego, że nie była z wrocławia to miała coś czego nie miał Dejwek- lody ekipy. Chłopak co prawda raz pojawił się pod słynnym pomarańczowym sklepem, który tak naprawdę był szary, jednak pocałował klamkę ze względu na późną godzinę odwiedzin...
Nasze małżeństwo dobrało się idealnie... niestety obydwoje uwielbiają uwielbiają stopy i wcale się z tym nie ukrywają... cóż może to jedna z wad, których mają naprawdę niewiele, jednak nie można być idealnym pod każdym względem.
Cóż powinnam wspomnieć o ich niewyobrażalnym pięknie, delikatności jak i przeciwieństwach. Jej Kochanie oddałoby duszę za piwko, a Bąbelek na razie jest abstynentem i nie dotyka alkoholu... rani tym uczucia twojego partnera, jednak nie robi nic z tym by to zmienić...
Na sam koniec chcę dodać coś miłego i cudownego o naszym ulubionym małżeństwie, mianowicie są oni niesamowicie uzdolnieni muzycznie. Dzięki temu, że ukochana Donia pokazała mu piosenkę " If I Lose Myself" zespołu OneRepublic zrozumiał, że są sobie pisani. Jednak gdy nasza młoda kobieta zaśpiewała mu pierwszy raz przepadł dla niej, zrozumiał że to ta jedyna. W końcu nie byle kto śpiewa takie piosenki jak "love yourself" Justina Biebera przy pierwszym spotkaniu głosowym... on odwdzięczył się jej tym samym co jeszcze bardziej rozczuliło jego Bombelka, a szeri szeri lejdi od którego śpiewania chłopak był niemal uzależniony sprawiło, że ta piosenka na zawsze będzie miała dla niej wielkie znaczenie.
To małżeństwo pokazuje nam, że można doświadczyć prawdziwej miłości w aktualnych czasach. Ich wierność i uczucie będzie trwało całe życie i tego właściwie wam życzę gołąbeczki. Jesteście moją ulubioną parą.
Kocham was- Julka znana również jako julson, smieciara i young julliet
CZYTASZ
Rocznica Donia Dejw
RomancePrezent z okazji pierwszej rocznicy dla mojego ulubionego małżeństwa. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze słodcy.