Till the end

501 37 9
                                    

Ο/Σ POV

Ήταν στο μπάνιο επί μισή ώρα ,έφτιαχνε τα μαλλιά του συνέχεια ,κοιταζόταν συνέχεια και αναστέναζε συνέχεια .Φόβος και άγχος ήταν τα συναισθήματά του όλη αυτη την ώρα .Πήγα στο μπάνιο και του χτύπησα την πόρτα . Αμέσως βγήκε και κάθησε στο κρεβάτι .Πέρασε το κεφάλι του ανάμεσα στα χέρια του και άρχισε να ξεφυσάει.

Ε(εσυ): είσαι εντάξει;

Ζ: ναι...υποθέτω !

Ε: όλα θα πάνε καλά !

Ζ: το ελπίζω ....

Ε: Ζάυν μην ανυσηχείς ! Κάποτε ήταν η δεύτερη οικογένεια σου ...δεν έχει αλλάξει τίποτα.

Ζ: πολλά εχουν αλλάξει!

Ε: οχι...

Ζ: ναι κι όμως ..δεν βγαίνουμε πια , δεν γελάμε και πάνω απο ολα δεν μιλάμε ....

Ε: μιλάτε !

Ζ: που στο τηλέφωνο ; σιγα !! με έχουν ξεχάσει... πάει...η οικογένεια μου....

Ε: Ζάυν ηρέμησε !Δεν σε έχουν ξεχάσει ...αν σε είχαν ξεχάσει δεν θα σε έπερναν σήμερα τηλέφωνο!

Ζ: πφφ δεν ξέρω....

Ε: λοιπόν ελα..χαμόγελο ! αχαχα είσαι έτοιμος;

Ζ: ναι ...νομιζω ..πως σου φαίνομαι;

Ε: πανέμορφος όπως πάντα άλλωστε! εγώ;

Ζ: πανέμορφη ! λοιπόν υπεροχότατη μου πάμε ;

Ε: μάλιστα υπεροχότατε μου ! αχαχα

Zayn's POV

Πήρα την Ο/σ απο το χέρι και πήγαμε στο αμάξι.Απόψε φοράω ενα μαυρο απλό τζίν με ένα γκρί πουκάμισο .Η Ο/σ φοράει ενα υπέροχο μπλέ (σκούρο) φόρεμα μεχρι το γόνατο και τάκουνια.Μπήκαμε στο αμάξι μου και ξεκινήσαμε .Ο φόβος άρχισε πάλι να με κυριεύει .Φόβος οχι για το άγνωστο αλλά για το γνωστό.Τι και αν δεν με θέλουν πια; Τι και αν με κάλεσαν μόνο και μόνο απο υποχρέωση ; Δεν μπορώ ,νιώθω ολο μου το σώμα να πονάει και πιο πολύ απο ολα η καρδιά μου.Μέσα σε μισή ώρα είχαμε φτάσει.Όσο πιο κοντά ήμουν στα αγόρια ,τόσο πιο πολύ πόναγα.Έφτασα μαζί με την Ο/σ έξω απο το σπίτι του Χ...Χαρρυ .Εξω στην αυλή του ήταν γεμάτο με κόσμο οπου κράταγαν κόκκινα ποτηράκια με αλκοόλ.Δίστασα να μπώ μέσα στο σπίτι.

Ε: ολα θα πάνε καλά,ηρέμησε.Είναι τα 24α γεννέθλια του Χάρρυ ! Απολαυσέτα !

Ζ: έχεις δίκαιο !

Zayn's Pov again

Μπήκαμε μέσα στο γνώριμο σπίτι.Είχε απίστευτο κόσμο.Αφήσαμε τα παλτλα μας σε ένα μέρος και προχωρίσαμε και αλλο.Μετά απο λίγο συναντίσαμε την αδερφή του Χαρρυ, την Τζεμμα.Αμέσως μας χαιρέτησε με το υπέροχο χαμογελό της.Μρ=ετά μας άφησε και έφυγε με κάτι φίλες τις.Προχωρίσαμε προς στο κέντρο του σαλονιού οπου εκεί ήταν όλα τα αγόρια...τα αδέρφια μου !Η Ο/σ με πήρε απο το χέρι και με πήγε κοντά τους . Μόλις με είδαν ήρθαν κοντά μου και με πήραν μια τεράστια αγκαλιά . Εχω .....3 ...3 ολόκληρα χρόνια να τους δω, να τους αγκαλιάσω!

Ναιαλ: νομίζαμε πως δεν θα ερχόσουν !

Ζ: μπρο δεν....δεν θα το έχανα με τίποτα !

Λιαμ: μας έλειψες απίστευτα πολύ !

Ζ: και εμένα ....χαθήκαμε

Λουις : δεν επρεπε ....δεν θέλαμε να σε χάσουμε φιλε ..

Ζ: δεν με χάσατε ! είμαι εδώ!Χαρρυ! μικρέ χρόνια σου πολλά!

Χαρρυ : ευχαριστω Ζ ....μας έλειψες!

Ζ: και εμένα μου λείψατε πάρα πολύ!

Τζεμμα : αγόρια ! ήρθε η ώρα ...πρέπει να τραγουδίσετε!

ολοι: ναι ....

Λου: Ζαυν τι λές;

Χ: θα έρθεις;

Ζ: δεν...δεν ξέρω...είναι η βραδιά σας!

Λι: οχι Ζαυν !

Ν: είναι η βραδιά ΜΑΣ!

Ζ: οχι παιδιά ...δικιά σας είναι ! εγώ έφυγα απο τους one direction εσείς μείνατε ....

Χ:ποτέ δεν έφυγες απο τις καρδιές μας όμως !

Λ: ελα Ζ καν'το για τον Χαρρυ!

Λι: καν'το για εμάς

Ζ: πφφ.... μου λείψατε παραπάνω απο οτι ξέρετε! Πάμε !

Ανέβηκαν ολοι στην σκηνή όπου ήταν στην αυλή.

Χ: Λοιπόν !! Σήμερα είναι μια ξεχωριστή νύχτα ! Οχι γιατί είναι τα γεννέθλια μου !

Λο: αλλά γιατί είναι μαζί μας κάποιος ξεχωριστός!

Λι: ΖΑΥΝ!

Ν: ελα πάνω!

Ανέβηκε ο Ζαυν στην σκηνή

Ζ: :΄)

Ξεκίνησαν να τραγουδάνε.Σχεδόν ολα τα τραγούδια τους .Ολοι στο ''κοινό'' άρχισαν να φωνάζουν και να δακρύζουν .Τα αγόρια στην σκηνή άρχισαν να δακρύζουν επίσης.Μόλις τελείωσαν ........

Harry: Hello

Louis: We

Niall: Are

Liam: One

Zayn:.......DIRECTION

One shot with Zayn MalikNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ