Ep 3

293 10 4
                                    

Hi, korang sorry sngt2 sebab lama tak update 😭😭. Hope korang suka dengan episode 3 and korang jngn lupe follow tauu 🥺💗.

(WAKTU TIDUR)

kau: "aku nk bagitahu tak dekat suami aku ni hmm" (kau mula rasa risau kalau kau bagitau dekat dia) kau: *tak payah la* (kau cakap dlm hati)

(SKIP BANGUN PAGI)

Tengku: "awak jom turun sarapan"
Kau: "awak turun dulu kejap lagi saye turun" Tengku: "oky"
Kau: **buka phone tengok notification masuk**
Maisara: "weh adriana kejap lagi kite jumpe dekat tempat biase tau.." (ni dlm chat auu)
Kau: "oky"

(SKIP TURUN BAWAH)

Kau: "awak nnti saye nak keluar tau, nak jumpe kwn dekat cafe"
Tengku: "boleh, bile awak nk pergi saya nak hntr"
Kau: "lepas habis breakfast awak hntr saye pergi rumah kawan saye then, saye pergi dengan di orang.
Tengku: "oky"

(SKIP DLM KERETA)

Tengku: "oky dh smpai, nnti Saye ambil awak tau. Jaga diri ye"
Kau: "oky🥰"

(SKIP RUMAH MAISARA)

Kau: "assalamualaikum, maisara.
Maisara: " waalaikumsalam eh, knpe kau dtg rumah aku? "
Kau: " aku suruh laki aku hntr tdi"
Maisara: "ooo, meh la masuk.

(SKIP MASUK DLM RUMAH MAISARA)

Maisara: " weh jap tau aku nk siap jp, stgi kita gi jumpa iman dengan dina.
Kau: "okk*

(SKIP DEKAT CAFE)

Maisara: " ni korang aku nak bagitahu nnti korang busy tak kalau tak korang dtg la rumah aku. Sebab rumah aku buat kenduri arwah. Boleh tak?
Iman & Dina : "boleh je"
Maisara: "adriana kau mcm mne"
Kau: "aku tak sure lagi la"
Maisara: "kalau kau busy Takpe la biar dina dgn iman je.
Kau:" hmm"

(SKIP LUAR KEDAI)

Amelia: "woi pompuan kau ingt aku lgi tak!"
Kau: "ingat, knpe ye"
Amelia: "knpe kau rampas tengku daripada aku hah? And kenape kau nk rebut dia daripada aku padahal bnyk je laki dekat luar sana.
Kau:" aku tak pernah nk rebut tengku dari kau, dh jodoh kotorang. And kau sape hah nak ckp aku ni rampas tengku daripada kau? "
Amelia: "dulu aku minat sngt kt tengku smpai aku buat account fans dia then tahu2 dh kahwin dengan kau ni yg perampas"
**kau tak perasan yg tengku dh sampai, then dia cari kau pastu dia dengar suara si Amelia yg ckp kasar dengan kau. Lepastu tengku pergi dekat korang**
Tengku: "kenape ni?"
Amelia: "eh tengku takde ape la" **tetibe si amelia buat suara kepit2
Tengku: "kamu jngn nk tipu saya dh dengar semua nya kalau kamu ganggu hidup isteri saya. Saya tak teragak - agak untuk saman kamu.
Amelia: "okay fine!"
Tengku: "syg oky tak?"
Kau: "oky je"
(Amelia terus pergi lepas tengku panggil kau dengan perkataan "syg")

(SKIP DLM KERETA)

Tengku: "awak kenal ke dia tu"
Kau: "tak, lagi pun bukan first time dari haritu lagi mase saye suruh awak hntr pergi Cafe...
Tengku: "kenape awak tak bagitahu saye hm?"
Kau: "saye takut awak risau je"
Tengku: "haih, nnti kalau ada org ganggu lagi bagitau ok"
Kau: "okay"

(Guys new episode dh ni hihihi, sorry tau kalau lmbt update 🥺😭. Nnti adriana buat next episode pulak, tapi korang kene tunggu la esok adriana ade pdpr tak tahu lagi la bile free 😭. Korang jngn lupe follow tauu. Thank you so much yg dh baca & support jugak! 🥰🤍)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

my love tengku ahmad Where stories live. Discover now