Capitolul I

22 2 0
                                    

Perrie's pov:

Ma ridic usor din pat,ma imbrac in niste blugi skinny,un haronac "panda" ,imi iau tenesii si ies in cea mai mare liniste din camera mea,pentru a nu ma auzi parintii.
Am ajuns la parter dar am uitat ca Eddie,fratele meu de 21 de ani,lucreaza pana tarziu astazi.
-Opa!Pe cine avem aici?
-Eddie,te rog taci!Sa nu te auda tata ca o incurcam amandoi!spun eu cat mai in soapta.
-Fa-ma!si fuge pe scari spre camera parintilor.
Eu il apuc de pantaloni si il tin pe loc pana mama mea iese din camera si ne vede.
-Ce dracia naibii faceti voi la miezul noptii pe scari?Bine,Eddie are o scuza,dar tu Perrie?Nu trebuia sa fii in pat?
-Da dar m-am trezit ca sa il intampin pe iubitul meu frate!spun eu cu o privire scarbita.
Eddie isi da ochii peste cap.
-Si nu puteai in pijamale?
-Pai stii...fac eu o pauza sa ma gandesc la o scuza in timp ce Eddie incepe si chicoteste pe la spatele mamei...
-Te ascult...Edward!Taci si du-te la culcare ca maine iar imi zici ca esti obosit!spune mama cu un ton poruncitor.
-Da sa traiti!
-Stii mama si eu sunt obosita si maine am si testul ala la biologie si...
-Hai du-te si sa nu te mai prind afara!
-Bine mami! Noapte buna!

Ajung la mine in camera si il sun pe Alex.
***
-Alo?Unde esti ursulet?
-Sunt in parc te astept.
-Vezi...du-te acasa ca m-a prins mama.
-Si a aflat de noi?
-Nu.
-Bine...hai te iubesc!Noapte buna!
-Si eu! Noapte buna!
***

Heeeiii! Stiu ca pentru unii a fost plictisitor...scuze.
Va pup :*

Dangerous LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum