İlk Görüşme

23 5 1
                                    

Onu ilk görüşüm hayatımın en büyüleyici anlarındandı nedense. Onu Liyue'nin en güneşli havasında güneşten saklanmış bir yerde gördüm.

Mavi saçları mavi elbisesi büyülüyordu. Rengarenk gözleri en az güneşe bakıyormuş gibi parlıyordu. Uzun süre beni göremiyeceği bir köşeden uzun süre izledim.

Sanırsam izlendiğini farketti afalladı ve benim olduğum yere baktı kızardı o kadar tatlıydı ki. Benden utanmış gibiydi kafasını aşağı eğdi biraz durdu kafasını tekrar kaldırdı beni tekrardan orada görünce oradan hızlı bir şekilde uzaklaştı.

Burada oluşumdan uzun süre geçmedi ana tek kelime bile etmediğim o kız beni büyülemişti adını bile bilmediğim, mavi elbiseli biriydi.

Bir kaç gün tekrardan o rengarenk aralarına beyaz katılmış güneş kadar parlak kızı tekrardan görmek için can attım ama göremedim. Hayal kırıklığına uğramıştım onun burada yaşayan biri olduğunu düşünüp umutlanmıştım. Beraber havaifişekler altında kahkahalar atacak biri olduğunu düşünmüştüm.

Beni ilk görüşte büyüleyen kızı 1 hafta kadar süre daha göremedim ama hakkında bir söylenti vardı liyue'de yaşayanlar onun çok utangaç olduğunu söyleyip savaşlara katılamaya uygun olmadığını söyleyip aklınca dalga geçmişlerdi.

Ama onun ne kadar mükemmel olduğunu o güneş gibi gözlerden görebiliyordum ve eminim tekrardan karşılaşacağız.

Undead Fireworks / GanqingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin