Fireworks And Kisses

19 4 2
                                    

Keqing's pov

Liyue'nin güneş almayan bir barakasında oturuyordum. Güneşi seyrediyordum, hayallere dalmış dünkü gösteri için o kızı davet etmeyi düşünüyordum.

Sürekli etrafıma bakıyor onu tekrar görme hayali ile yanıp tutuşuyordum.
Başka bir barakaya baktım.

ve evet o güneş gibi kız uzaktaki barakadaydı.

Elinde bir kitap vardı fazla kalındı adı çok uzakta olduğu için okunmuyordu uzun süre onu izledim dikkatli bir şekilde gözlerine saçlarına. Dünkü elbise üstünde değildi ama gene gökyüzü kadar beyaz ve en az cennet kadar beyaz olabilecek bu iki rengin harmanlanmış halinin olduğu bir elbise vardı.

Uzun süre hiç bir yere bakmadan kitabını okudu ara sıra sevimli bir şekilde sırıttı. Ve sonra oradan kalktı kitabı olduğu yerde bıraktı ve hemen ayaklanarak çantası aldı ve yok oldu ortadan.

Geri gelmediğine emin olduğum sürede yerimden kalktım oturduğu barakaya gittim. Unuttuğu kitabın kapağına baktım kitabın adı 'havai fişekler ve öpücüklerdi' kitapta romantik olan yerlerin altı çizilmişti
İki karakterin havai fişek kutlamalarının sık yapıldığı bir şehirde yaşadığı aşktan bahsediyordu.

Geri geleceğine kesinlikle emindim kitap onun için özle gibiydi çantamın içinden bir kağıt parçası çıkardım. Üstüne numaramı bıraktım 'belki bunları yaşamak istersin' yazdım ve kitabın içine bıraktım. Oradan hızlıca uzaklaştım.

Yaptığım sonradan çok sapıkça gelmişti ams iş işten çoktan geçmişti telefonumu açtım ve okuduğu kitabı sipariş verdim ilgimi çekmişti. Sipariş verdikten kısa bir sonra bir mesaj geldi 'mesajını aldım bugünkü gösteride belkide biz keqing sama.'

Yazan kişi Ganyuydu yazacağına hiç inanamıyordum aslında ama yazmıştı sonra bir mesaj daha yazdı. 'smsim az bana şu hesaptan ulaşırmısın' bir instagram hesabıydı. Kısa süre sonra istek attım istediğimi hızlı bir şekilde kabul etti. Daveti için ona teşekkür ettim. Çok heyecanlıydım ne yazacağımı bilmiyordum. 'Yaptığım çok sapıkçamıydı' diye devam ettim o 'hayır aslında hoşuma gitti' yazdı.

Uzaktan görünen o özgüvensiz kız burada çok daha özgüvenliydi. 'parti için hazırlanacağım liyue'nin meşhur köprüsünde buluşalım' onaylar biçimde mesajını beğendim ve uygulamadan çıktım giyinmek için dolabımı açtım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Undead Fireworks / GanqingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin