1.bölüm yaz sabahı

2 0 0
                                    

Ben pelin 15 yaşındayım liseye gidiyorum biraz saçma bir giriş oldu ama beni ilerleyen bölümlerde dahada tanırsınız ilkbahar ayının son haftalarındaydık  okulumuz şahane bir piknik hazırlamıştı.  hepimiz çok heycanlıydık hafta içi okul oldugu için hafta sonuna erteledik hatta sınav haftası diyebilirim.  ders matematikti her çocuk gibi tabi bende sıkılıyodum. derste neredeyse uyucaktım ki müdür geldi tabi hemen kalktık kızılay için kan bagışı yapılcagını söylediler.kankam nisa ile biz yine müdürün arkasından konuşmaya devem ediyoduk. ama bu kan bagışı sonucunda okulun en iyi sınıfı ödülünü alıcaktık. tabi nisa ile benim gözlerimiz açıldı. hemen sınıftakilerle bir görüşme yaptık. Ailelerin bazıları kan bagışı yaptılar bazıları ise yapmadılar. kan bagışı yapmayan Ailelerle bir daha konuştuk ikna edebildiklerimizi etteik edemediklerimize teşekkür ettik işte o büyük gün gelmişti. çok heycanlıydık okulda en iyi sınıf biz olamadık ama 2. sınıf biz olduk 1. sınıf kupa alırken biz madalya aldık. yarın tatildi gece eve gittigimde annemlere söyledim hemen çok mutlu oldular.sabah oldu ve sonunda tatile girmiştik. çok mutluydum. tatilde evde boşboş oturmak istemiyodum. sonuçta 1 yıla yakın okulda kaldık. herkez gibi tatile gitmek benimde hakkımdı. annemlerle konuştuktan sonra benim fikrime saygı duydular. internetten hemen bir tatil evi tuttuk.1 aylık bir sürelik ev tutmuştuk.cuma günü yola çıkıcaktık yani yarın. sabırsızlıktan uyuyamadım çok mutludum neden derseniz bu güne kadarki tatillerimizi yan babannemlerde yada evde geçirirdik. yarın gidicektik eve evin nerde oldugunu bilmiyodum. Başımıza neler geliceğinide...



    Bu benim ilk kitap deneyimim güzel olursa devam edicem.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yaz rüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin