ဆရာဝန် ဖြစ်ရတာလဲ မလွယ်ပါလား~~
တစ်ချိန်က ရှောင်ကျန့် သူ့ကို ရစရာ မရှိအောင် ပြောဆိုခဲ့တဲ့ လူကို ရောဂါအကြောင်း နားဝင်အောင် ရှင်းပြရမယ့် အဖြစ်~~~
မိန်းမဖြစ်သူကတော့ သူ့ကို ဆရာဝန်တစ်ယောက်အနေဖြင့် ပုံမှန် ဆက်ဆံသလောက် ဘေးက လူနာဖြစ်သူ ရိပေါ်ရဲ့ အဖေဖြစ်သူကတော့ သူ့ကို မျက်မုန်းကျိုးတဲ့ အကြည့်နဲ့ ကြည့်နေလေသည်~~~
ဘေးက မတ်တတ်ရပ်နေတဲ့ သောင်ကလေးစုတ် ရိပေါ်ကလဲ မျက်နှာလေးနဲ့မှ မလိုက် မချိုမချဉ်လေး~~
စိတ်ထဲမှာ တကယ့်ဒိတ်တွေချည်းလို့ပါ မှတ်ယူလိုက်ပါတယ်~~
"ဒီလိုပါ~~ ကျတော်က လူနာ ဝမ်ကျင့်ကော်ရဲ့ ရောဂါ အခြေအနေကို ပြန်လည်သုံးသပ်တိုင်ပင်ဖို့ ခေါ်လိုက်ရတာပါ~~~"
"ဒီအတွက် မင်း စိတ်ပူဖို့ မလိုပါဘူး~~~~"
ဝမ်ကျင့်ကော် သူ့ရှေ့က ဒေါက်တာရှောင်ကို တည့်သာ ပြောလိုက်တော့သည်~~
ဟုတ်တယ်လေ~~ bar က ကိစ္စ အခဲမှ မကြေသေးတာကို~~
ရိပေါ်လဲ သူ့ ပါးပါးကို ဒီလို ဆရာဝန်လက်ထဲ ထည့်ရမှာ စိတ်မချပါဘူး~''
လူကချောသလောက် အကျင့်ပုတ်တဲ့ လူစားကြီး~~ ဟွန့်~~
"ဒါဆိုရင်တော့ ကျတော်တို့ ပြလက်စ ဒေါက်တာ ကောင်းရှီးနဲ့ပဲ တိူင်ပင်လိုက်ပါ့မယ်~~~ ဒီက ဒေါက်တာရှောင်ကျန့်က ကျတော့ရဲ့ ပါးပါးကို တာဝန် ယူဖို့ မလိုအပ်ဘူးထင်ပါတယ်~~~~"
"သွေ့~~ ဟုတ်တယ်~~~"
ကြားထဲက ရိပေါ် ပြောတာကို ဝင်ထောက်ခံတဲ့ ဝမ်ကျင့်ကော်~~
ကျန်တဲ့ နေရာသာ မတည့်တာ~~ ဒီလိုကျ တိုက်ပင်စရာတောင် မလိုတဲ့ သားအဖနှစ်ယောက်ကို လီအမျိုးသမီဒ လက်ခါပါတယ်~~
ကြားထဲက ဆရာဝန်လေးကိုလဲ အားနာရ~~
"ဒါဆို ဘာ ပြသာနာ ရှိလို့လဲ ရိပေါ်~~ မင်း ကိုယ့်ကို ပြောပြလို့မရဘူးလား~~~"
ရှောင်ကျန့် တစ်ယောက် ရိပေါ်ရဲ့ မျက်ဝန်းတွေကို သိလိုစိတ်နဲ့ စူးစိုက်ကြည့်မိတော့ ကလေးစုတ်က အကြည့်လွဲကာ~~~
YOU ARE READING
ချစ်ခြင်းကို အဓိပ္ပာယ်ဖွင့်ဆိုသော်
FanfictionZhanYi OOL ကို ဇာတ်ကားမကြည့်နိုင်တဲ့ သူတွေအတွက် ရည်ရွယ်ပါသည်~~