Moi drodzy witam was w Dylmasie!
Nasi cudowni bohaterowie
Thomas Brodie-Sangster jako książę Thomas Sangster z Anglii, 17 lat.
Dylan O'Brien jako książę Dylan O'Brien z Hiszpanii, 19 lat.
Cody Saintgnue jako książę Brett Talbot z Francji, 19 lat.
Dylan Sprayberry jako siążę Liam Dunbar z Włoszech, 18 lat.
Troye Sivan jako książę Brad Sivan z Szwecji, 18 lat.Ki Hong Lee jako Minho Williams z Norwegii, 19 lat.
Poboczne postacieKrólowa Emily Sangster - matka Thomasa
Król David Sangster - ojciec Thomasa
Księżniczka Ava Sangster - młodsza siostra Thomasa
Królowa Jane Sangster - babcia ThomasaKrólowa Lily O'Brien - matka Dylana
Król Harry O'Brien - ojciec Dylana
Księżniczka Julie O'Brien - młodsza siostra DylanaKrólowa Mery Talbot - matka Bretta
Król Jake Talbot - ojciec Bretta
Księżniczka Diana - młodsza siostra BrettaKrólowa Sophia Dunbar - matka Liama
Król James Dunbar - ojciec Liama
Księżniczka Sandy Dunbar - młodsza siostra LiamaKrólowa Susan Evans - matka Brada
Król George Evans - ojciec BradaKrólowa Rose Williams - matka Minho
Król Joe Williams - ojciec MinhoAkcja dzieje się w Anglii, a dokładniej w Londynie, gdzie mieszka rodzina królewska Sangsterów.
Opis:
Przyszły król Thomas Sangster chciał żyć jak każdy normalny nastolatek. Imprezy, spontaniczne wyjścia, alkohol, ucieczki, narkotyki tego właśnie chciał, być jak każdy inny. Niestety on musiał trzymać się etykiety, słuchać się rozkazów ojca i żyć według wytycznych. Tak właśnie wyglądało jego życie. Ostatnią rzeczą którą chciał była miłość. Nie czuł, że tego potrzebuję i była to jedyna dobra cecha bycia księciem - nie musieć się martwić o związek. Jednak co jeśli zostanie narzucone mu małżeństwo i to jeszcze z chłopakiem? Thomas będzie próbował się temu oprzeć, ale książę Dylan nie da za wygraną. Nie tylko dla dobra ich narodów, ale ich uczuć.
CZYTASZ
Young Royals | Dylmas
Fanfiction🚨ZAWIESZONE🚨 Przyszły król Thomas Sangster chciał żyć jak każdy normalny nastolatek. Imprezy, spontaniczne wyjścia, alkohol, ucieczki, narkotyki tego właśnie chciał, być jak każdy inny. Niestety on musiał trzymać się etykiety, słuchać się rozkazów...