>1.fejezet<

39 7 1
                                    

-Réka! Már megint te vitted el a fehér farmer sortomat?-kiabált fel az emeletre Anya.

-Nem! De egyébként ne gyanúsíts meg mindennel mert van még egy bandita aki a fehér sortodat szokta el vinni. -kértem ki magamnak teljesen jogosan mert van egy testvérem is aki elég gyakran viszi el a holmiainkat bele értve az én ruháimat is. -Ha megtalálod a rablót akkor szólj mert nekem is el tűnt a fekete szandálom amit el akarok vinni holnap a Balatonra hátha randizok valakivel a hold fényben.-álmodoztam a 3 napos kirándulásról amit a nyári szünet előtt tart meg az iskola mivel egész évben nem voltunk sehol kirándulni. Lehetett választani hogy részt veszel-e rajta vagy nem de szerintem nem is kell mondanom hogy mindenki benne volt. A suliból még az a-sok jönnek akik az évfolyam társaink és nagyon jól kijövünk velük.

-Nem láttad az AC/DC-is pólómat?-állt meg az ajtómba Apa-Nem kell vissza adnod csak szeretném ha meg lenne.

-Nincs nálam. Miért mindig engem vesztek elő az ilyen helyzetben? Csak egyszer volt rajtam az a póló még amikor sátoroztunk és nem volt több tiszta pólóm. Van egy másik lányod is akit számon kérhetsz.

-Rendben Réka nem kell szemtelennek lenned értem én.-méreget majd sértődötten tovább áll. Annyira szeretem a tipikus szülői dumákat de a kedvencem a szemtelen vagyis viselkedésben, beszédben mások iránt tiszteletet nem tanúsító, sőt bántóan, kihívóan viselkedő, magatartása miatt szégyenkezést nem érző személy pontosan ez vagyok én. Viszont amikor a szó szoros értelmével szembesítettem drága szüleimet akkor le ordították a fejemet hogy miért beszélek vissza így inkább megtartom magamnak a kis magyarázatot. Ugyanakkor igazuk van mert sokszor volt már gondom abból hogy valami olyat mondtam amit nem kellett volna még oda biggyeszteni a mondat végére vagy esetleg túl húztam egy választ ezenfelül szemtelenül fejeztem ki az elégedetlenségemet úgy ahogy most is. Általánosba egyszer be szoltam a matek tanáromnak mert végig telefonálta a javító dolgozatot amin a hármasom múlt és szó szerint leüvöltöttem a fejét amin meglepődött majd fel akart jelenteni. Vannak ilyen vicces kis történeteim de ha mindegyiket le írnám akkor ahhoz kellene egy külön könyv.

Délután 5 körül le mentem valami csokiért mert a mikulás tartalék elfogyott a karácsonyiból pedig már csak tojás likőrös szaloncukor maradt és szerintem nem kell megmagyaráznom hogy miért nem ettem meg.

Amint le értem Aput rögtön megláttam ahogy éppen a mosó konyhában a nyitott ajtónál keresi a csoda pólóját. Anya éppen telefonál az asztalnál miközben jegyzetel a határ idő naplójába. Kihasználva azt hogy még nem vettek észre megpróbálok halkan oda menni a konyha bútorhoz hogy ki vegyem az életem értelmét. Vagyis a csokit mondjuk azt is elfogadnám ha a szekrénybe Shawn Mendes lenne egy Milkával a kezébe vagy anélkül de ezt sajnos nem tudtam (EDDIG)megvalósítani.

Amint oda értem a pulthoz lehajoltam hogy ne látszodjon a fejem teteje. Ki nyitottam a szekrényt és csak egy lila csomagolású valamit kerestem. Végig néztem az első polcot de nem láttam sehol. A másodikon nem is kerestem mivel ott tészták voltak meg leghátul eldugva zacskós levesek amik azért nincsnek jól látható helyen mert Anya utálja ha azt eszünk Apuval mert hogy mindig főz továbbá szerinte undorító. Viszont minket ez nem állít meg szóval ugyan úgy esszük csak titokban. A harmadik polcon megtaláltam az oreos milkát vagyis most már csak vissza kell jutnom az emeletre.

Megindultam lassan a lépcső felé amikor meghallom Apa hangját.

-A szennyesbe sincs, a szárítón sincs, a szekrénybe sincs és a mosógépbe se találom akkor mégis hol van?-kérdezte feltehetőleg Anyutól aki időközbe lerakta a telefont. Apu nyikorogva ki húzza a széket (nagyi antik bútorai) és leül.

-Nem lehet hogy megint a pályán hagytad mint a múltkor?-emlékeztette a pár hónappal ezelőtti incidensre amikor nem csak a vele egy háztartásban élő személyeket faggatta az eltűnt holmiáról hanem mindenkit de tényleg mindenkit. A szomszédban lévő Erika nénit és Vencel bácsit is kérdezgette sőt még Kerkát és Szonját is mikor át jöttek filmezni. Ellenben kiderült hogy a foci pálya öltözőjében hagyta hétvégén mert a barátaival idönként szoktak mecsezni és most is ez történt csak a mezébe jött haza ezáltal ott hagyta a mezét az öltözőben.

Balatoni SZERELMEK?! Where stories live. Discover now