Merhabaa!!! Biliyorum 1 ay oldu çok haklısınız ama gerçekten çok yoğun bir dönemden geçtim sınavların, kursların arasında boğulduğum bir zamandı o yüzden yeni bölüm paylaşamadım. Anlayışınız için çok çok teşekkür ederim. Eveeeettt kaldığımız yerden devam ediyoruz en son nerede kalmıştık hemen kısacık bir özet geçmeliyim galiba en son çok sevgili çiftimiz KARYAR mutlu bir şekilde aşklarını yaşarken gereksiz olan Cüneyt karakterimiz gelmişti. Peki neden ? Ne alaka ? Cevapları için hemen yeni bölüme geçelim o zaman ben daha fazla sizi sıkmadan size iyi okumalaarr :))
KARLOS: C-cüneyt senin ne işin var bura
CÜNEYT: Asıl sizin burda ne işiniz var buranın haline böyle hem ?
YAREN: Biz burada ne arıyoruz çok güzel soru abicim biz burada ne arıyoruz hakikaten
KARLOS: Biz şeey Yaren bana yardım ediyordu
CÜNEYT: Yardım mı ne yardımı
YAREN: Yardım şey yardımı
KARLOS: Ya benim ne zamandır açılmak istediğim bir kız vardı ben de ona bir sürpriz hazırlamak istedik sağolsun Yaren kardeşim de bana yardım etti
CÜNEYT: Vayy siz neymişsiniz Karlos bey benden de yardım isteyebilirdin ben böyle şeylerde çok iyiyim
KARLOS: Neyse bir dahakine seni ararım senin ne işin var burda asıl
CÜNEYT: İhbar geldi de
YAREN: İhbar mı ne ihbarı
CÜNEYT: Burası uzun zamandır boşmuş mumlar bu kadar çok olunca mahalleli bir şey mi var diye korkmuşlar bizi aradılar sahi başka bir yer bulamadın mı bu yıkık dökük barakadan başka ben sana söylim kızlar bu tür yerleri beğenmezler
KARLOS: Ne diyorsun be
YAREN: Nerden biliyorsun belki kızın öyle pahalı gösterişli yerler de gözü yok bu yıkık dökük virane olarak tanımladığın ama benim gözümde saraylardan bile güzel olan bu yeri daha çok beğenicek Karlos yarım kalan cümlesinin ardından gelen bu harika sözleri duyunca gözlerinin yaşarmasına engel olamayıp uzun bir süre gözlerini alamadı Yaren 'den . Karlos için bu yıkık dökük virane yerin değeri çok büyüktü. Yaren 'in söyledikleriyle bir kez daha anlamıştı Yaren 'i kendinden bile çok sevdiğini .
CÜNEYT: T-tabi canım beğenebilir ben bir şey demedim ki
YAREN: Deme o zaman hadi gidelim abicim buranın havası bozuldu
KARLOS: Peki canım gel gidelim
CÜNEYT: Ş-şey gidemezsiniz
KARLOS: Nedenmiş o
CÜNEYT: Bir şey yok sadece bizimle karakola gelmelisiniz prosedur böyle çok tutmayız zaten sizi
YAREN: İyi madem gidelim
Sadece mum ışıklarının aydınlattığı yerden yavaş adımlarla dışarı, karanlığa, gerçek dünyaya çıkmışlardı. Biraz önce "Hiç bitmesin" dedikleri o güzel anlar ne çabuk bitmişti yavaş adımlarla araçlarına doğru ilerlediler. Yaklaşık 10 dk bir süreden sonra gelebilmişlerdi karakola bir kaç imza ve ifadeyle serbest kalmışlardı. Karlos mükemmel başlayan gecelerinin karakolda bitmesine bozulmuş bir şekilde ilerlerken Yaren de son 1 saati hiç yaşanmamış gibi düşünerek sadece Karlos 'la geçirdikleri zamanı düşünüyordu. Aklına dans etmeleri gelince yüzünün kızarmasına engel olamayıp hafif bir tebessümle kafasını Karlos 'a doğru çevirdiğinde karşılaştığı manzara hiç de hoşuna gitmemiş keyfinin bir an da kaçmasına sebep olmuştu. Karlos 'un asık suratı sanki eline cam batmış gibi acıtırken canını hemen bir adım öne geçerek Karlos 'un önünde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Güzel Olacak
RomanceAlışılmışın dışında bir Ulan İstanbul hikayesine ne dersiniz? Nasıl diyelim ki Karlos ve Yaren hiç tanışmıyor Yaren ekibe sonradan dahil oluyor peki o zaman nasıl olurdu merak edenler 1.bölümü beklesinler :)