"KOMİK SALGIN 1"

271 3 1
                                    

O günlerde Surlandia adlı küçük ülkede tuhaf şeyler yaşanıyordu.İnsanlar gözlerinden yaslar gelene kadar kahkahalarla guluyorlar,gülmekten yerlere yatiyor hatta kendilerinden geçiyordu.Biri gülmeye başlayınca bu gülme krizi orada bulunan diğer insanlara da bulasiyor , sonunda hep birlikte karinlarini tuta tuta guluyorlardı...
Önceleri kimsenin nedenini anlayamadiği bu gülme salgini günden güne yayiliyor ve daha çok insanı etkisi altına alıyordu.Ancak bazilari hariç! Ülkede yasayan insanlar tarafından hiç sevilmeyen prens HORATİOS ve sekreterine gore tüm bu gülüşmeler kendilerine yapilan büyük bir saygisizlikti.Onlar insanların mutsuz olmalarini ve aglamalarini istiyordu.Bu salgini durdurmak ve insanları mutsuz etmek için vergileri arttırarak ise başladılar vergilerin ödeyemeyen insanların ellerinden esyalarini alarak devam ettiler..
İnsanların gelmelerini durdurur ümidiyle sokaklara soğan ve çürük yumurta sactilar.Hatta gulenleri hapse bile attilar.Ama ne fayda!İnsanlar tüm bu olup bitenler karsisinda daha da çok gulduler...
Peki bu gülme salgini sona erecekmi ? İnsanların boyle gelmelerinin nedeni neydi? Bu sorularin yanitini ve öykünün sonunda neler olup bittiğini öğrenmek isterseniz bu kitapi okumanizi rica ederim.... :) <3

ÇOK KOMİK BİR SALGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin