Hee, ik had zin om weer een nieuw boek te beginnen dus bij deze deel 1!
Veel plezier met lezen xx🤍Pov Liv:
*tringgg*
Ik word wakker en zet m'n wekker uit, ik kijk op de klok, 8.00, shit ik ben laat! Ik had om 8.15 afgesproken bij Emma om voor school nog even te leren voor ons proefwerk Nederlands van vandaag! Ik loop naar mijn kast en kleed me snel aan, ik loop naar de badkamer en doe m'n haar goed en poets m'n tanden. Ik pak snel mijn boeken en stap op de fiets naar Emma. Het is gelukkig niet ver, zo'n 5 minuutjes fietsen. Ik ben er dus ik zet mijn fiets voor de deur neer en bel aan.'Hee, liv je bent er!' Ja sorry em, ik ben een beetje laat. 'Weer verslapen zeker?' jep.. we lopen naar binnen en gaan aan tafel zitten. We overhoren elkaar en we kennen het beide best goed. Het is 8.45 dus we moeten nu wel gaan want om 9.00 begint de les. Gelukkig is ook school niet ver en zijn we er al bijna. Het is nu 8.55 maar we hebben harde tegenwind en we moeten nog zeker 10 minuten fietsen.. uiteindelijk komen we aan op school en we zijn 10 minuten te laat want we hadden niet gerekend op die harde wind van vandaag.. we hebben als eerst les van mevrouw Timmers en ze laat ons voor deze ene keer nog gewoon binnen.
Halverwege de les word het wel erg saai dus Emma en ik beginnen gewoon even te kloten met ons schrift en we lachen net iets te hard en mevrouw Timmers kijkt ons boos aan. 'oei, dat was niet slim' fluistert Emma. 'hahahaha nee dat was zeker niet slim, nu is ze zeker al boos op ons..' antwoord ik. 'EN NU IS HET KLAAR! EERST RUIM TE LAAT KOMEN EN VERVOLGENS LOPEN KLIEREN MET ELKAAR!' 'GA MAAR EEN UITSTUUR BRIEFJE HALEN!' Emma en ik zeggen niks maar onze blik naar elkaar zegt genoeg. we lopen met onze spullen de klas uit, naar de receptie, ondertussen hebben we het erover dat we het eigenlijk helemaal niet erg vinden een uitstuur briefje te halen, nu hebben we die saaie geschiedenis les niet meer!
Nou dit was dan deel 1! Laat even weten of dit leuk is! Ik weet het, er gebeurt nog niet heel veel maar er zal wat meer drama enz gaan komen;) nou ja dit was het eigenlijk haha! doegg💗
JE LEEST
van een 'normaal meisje' naar een influencer
Randomhet verhaal gaat over Liv, ze is 18 jaar oud en een redelijk normaal meisje die gewoon aan het studeren is en veel uit gaat met vriendinnen. tot dat opeens alles veranderd door haar ouders.. (In dit verhaal zijn de bankzitters ook ongeveer 17/20) :))