Hee ben ik weer😭! Veel plezier met het lezen van dit nieuwe deel!!
Pov Liv:
Het is nu 16.00 en we zijn al een tijdje uit. We hangen wat rond bij Emma met zn drieën. We zitten gewoon even op ons telefoon. Ik scroll wat door insta en zie een nieuwe post van 'matthy'
De post:@matthy: gel was op
@emmavdlaan en nog 746 anderen vinden dit leuk.
comments:
@robbievandegraaf: jezus man wat lekker!
@bankzitters_fann: 😍😍
@mreegen: lekker man!
@matthyfannnn: ❤️Ik plaats zelf ook een comment:
@livdejonge: mooi hoor!<3Ik hoop dat het niet raar overkomt ofzo! We chillen nog wat bij Emma en rond 19.00 besluiten ik en Malou naar huis te gaan, we stappen op de fiets en fietsen het eerste deel samen maar daarna moeten we beide aan andere kant op. Als ik bijna thuis ben moet ik nog 1 kruispunt over. Ik kijk of de auto wacht en fiest door, maar ik had niet goed gekeken naar de andere kant en ik zag een auto op me af rijden.. en toen opeens werd alles zwart..
Pov matthy:
Ik was vandaag nog even naar robbie geweest en fietste rond 19.00 terug naar huis. Ik moest een kruispunt over en zag daar Liv fietsen! wauw, ze was weer zo mooi.. ik wou oversteken maar toen kwam er een auto aan, ik wachtte rustig maar merkte toen dat Liv aangereden was door de auto! ik stapte zo snel mogelijk van mijn fiets en rende naar Liv toe. 'LIV, OMG LIV, HOOR JE ME? GAAT HET?' Ze reageerde niet. Inmiddels waren de automobilisten ook uitgestapt. Ik belde zo snel mogelijk 112 en ze kwamen al snel aan. Ze namen Liv mee en ik mocht mee in de ambulance.Pov Liv:
Het laaste wat ik me herinnerde was dat er een auto op me af reed en toen werd alles zwart. Ik word wakker op een vreemde kamer.. ik weet niet wat er aan de hand is. Ik schreeuw 'HALLO?!' Er komt direct een dokter naar me toe, ze is heel aardig en legt uit wat er allemaal is gebeurt. Als laatste zegt ze 'ohja en er was een jongen meegegaan in de ambulance, hij was bij het ongeluk, zal ik hem binnenlaten?' huh een jongen? denk ik bij mezelf. 'Ja laat hem maar komen!' Zeg ik. Even later stapt hij binnen en 3x raden wie het was. matthy! omg hee matthy! 'Hee, Liv? hoe gaat het nu met je?' ja wel prima denk ik? ondanks ik in het ziekenhuis lig.. waarom was jij er eigenlijk?
'Ik fietse toevallig langs en zag het gebeuren..' ooh, en je ging met me mee?! 'ja natuurlijk! ik ging jou echt niet alleen laten!' aww, dankje Matt! 'Natuurlijk, geen probleem!' Ik geef hem een knuffel.'Zal ik je ouders misschien bellen?' Vraagt matthy. uhmm, nee dankje ze hoeven het nu even niet te weten denk ik.. 'wat?! Je ligt in het ziekenhuis dat moeten ze toch wel ff weten?!' nee ik denk het niet matthy.. je begrijpt het niet. 'Natuurlijk begrijp ik het! Ik ga ze nu bellen!' nee matthy, doe het niet. 'ik snap het niet! hoezo niet?!' gewoon nu even niet Matt, ze hebben het druk genoeg en hoeven mij niet ook nog als zorg erbij, althans als ze überhaupt opnemen, wat 9/10 keer niet zo is.. 'Liv.. we moeten even een keer praten. Ik ken je natuurlijk nog niet heel lang maar volgens mij gaat het niet zo goed bij jou thuis..' oh uh.. jawel hoor! Gaat prima, mn ouders hebben het alleen heeel druk.. vandaar! 'Nee, ik geloof je niet, we gaan morgen wel even praten.. het is nu laat, ik blijf hier slapen:)' echt?! Wow, dat is heel lief van je, bedankt Matt, je helpt me echt! 'ik doe het graag:)' slaaplekker!:) 'slaaplekker!'
Nou dit was het weer haha, oke ik ben nu officieel echt slecht in verhalen schrijven maarja joh boeie hahah, tot het volgende deel!! xx
JE LEEST
van een 'normaal meisje' naar een influencer
Randomhet verhaal gaat over Liv, ze is 18 jaar oud en een redelijk normaal meisje die gewoon aan het studeren is en veel uit gaat met vriendinnen. tot dat opeens alles veranderd door haar ouders.. (In dit verhaal zijn de bankzitters ook ongeveer 17/20) :))