Nus

19 0 0
                                    

Les vacances acabaven el mercat de fixatges just havia acabat i la lliga espanyola començava en una setmana, Lionel Messi cutchitini continuava en el Barcelona, Luis Vampiro  havia fixat pel FC Barcelona i Cristiano Penaldo pel Real Madrid. Lionel Messi no havia tingut les seves millors vacances perquè ha tingut molts problemes amb la seva dona llavors es van separar durant un temps, però Lionel Messi Cutchitini el va fer bé perquè no es va concentrar en això i va pensar en la temporada de futbol. Un dia abans del primer partit de lliga Messi va rebre una trucada.

I era Cristiano Penaldo!!, Lionel Messi Cutchitini es va quedar al·lucinant perquè Cristiano era el seu rival directe, perquè una part de la premsa deia que Lionel Messi era el millor i l'altra part de la premsa deia que era Cristiano Penaldo i també hi havia una petita part de la premsa que deia que Luis Vampiro era el millor, però a Messi no li convenia que Luis vampiro sigui el seu rival perquè jugaven en el mateix equip. Aquella trucada va ser intensa i molt seria, Cristiano Penaldo li estava dient a Lionel Messi que era malíssim i que el FC Barcelona anava a perdre la lliga espanyola.

Comencen els partits de lliga i el FC Barcelona juga en la seva primera jornada de lliga jugaven contra el Sevilla FC. Lionel Messi sabia que havia de marcar molts per demostrar que era el millor jugador del món. El partit comença i estava sent un partit molt interessant amb moltes ocasions fins que al minut 78 el Sevilla va marcar un gol, evidentment  Lionel Messi Cutchitini no se ho podia creure i en el minut 82 va agafar la pilota se'n va anar de tots els jugadors del Sevilla i va marcar.  Després 7 minuts després  Messi agafa la pilota i li dona una passada a Luis i marca.

Possiblement, Lionel Messi Cutchitini va fer callar boca a la meitat de la premsa, perquè acabava de fer una exhibició  amb un golàs i amb una assistència magistral, Lionel Messi Cutchitini se'n va anar content a la seva casa perquè  Cristiano Penaldo no va marcar ningú gol, llavors es podria dir que de moment Lionel Messi ha demostrat ser molt millor que Cristiano Penaldo. Però evidentment hi havia un trofeu que es desitjat per tots els jugadors del món que aquest trofeu s'anomena la Champions League. Aquest trofeu és especial perquè competeixes contra els millors d'Europa.

El sorteig de la Champions League és uns dels programes més vist del món, perquè aquest torneig  consisteix en una fase de grups de quatre equips i passen els dos primers a les eliminatòries i quan arriben a les eliminatòries es fa un altre sorteig fins a arribar a la final és per això que és el millor torneig del món i tot el món el vol guanyar. Sobretot Messi perquè normalment si demostres que ets el millor en aquest torneig doncs segurament tota la premsa dirà que ets el millor. De moment Messi, Cristiano i Vampiro tenen 0 qui guanyi demostrarà qui és millor.

I arribava el dia del sorteig de la Champions League Lionel Messi estava sol en la seva casa amb unes crispetes perquè el que anava a veure era un espectacle. En el sorteig començava surtin el Real Madrid (l'equip de Cristiano Penaldo) i evidentment com sempre van tenir sort i li va tocar l'Inter de Milà, dinamo de Kíev i per últim el Shaktar que eren els equips més fàcils que hi havia en la Champions( Messi i Luis estaven molt enfadats) i l'últim equip que va sortir va ser el Barça i amb molt mala sort li va tocar el Bayern, Liverpool i el Sherif. El Sherif havia guanyat dues vegades el trofeu.

Evidentment, tota la premsa es va riure de Messi i del Barça perquè deien que els anaven a eliminar en la primera ronda, però mai pots desconfiar de Lionel Messi Cutchitini. Començava el primer partit de Champions i el Barça jugava contar el Bayern que és l'equip que més ha guanyat aquest trofeu. Aquest partit amb mala sort pel Barça se ho estava mereixent el Bayer , però en el minut 55 quasi des del mig del camp Lionel Messi  agafa la pilota xuta i goooooooooooooooool. El Barça va aconseguir aguantar tot el partit i Messi un altra vegada més va callar a la premsa.

Després del partit Luis Vampiro va felicitar Lionel messi curchitini i al mateix temps evidentment com el Real Madrid va perdre, de sobte  quasi tota la premsa va canviar d'opinió i la majoria de les portades de la premsa va dir aquest jugador es mereix la pilota d'or, que és uns dels trofeus individuals més importants del món per no dir el millor. L'endemà quan es va despertar va rebre un mail de la seva dona que deia que volia tornar a ser la seva parella i que volia perdonar-ho, evidentment Messi va dir que sí. Semblava que tot anava perfecte, però la vida no és perfecta.

Arribava la següent jornada de la lliga espanyola i el FC Barcelona va empatar contra l'espanyol que és un equip de Catalunya, i el que és pitjor del partit és que Lionel Messi va haver de sortir del camp perquè es havia lesionat. En el seu millor moment el pobre es va lesionar, i no podrà jugar durant dos mesos aquesta notícia és mala per ell i també pel Barça perquè pràcticament els partits els guanyaven gràcies a ell. Però el que havia de fer el Barça era oblidar-se de Lionel Messi Cutchitini i confiar profundament en l'altra estrella del Barça que és el nou fixatge Luis Vampiro. 

Tots els ulls anaven sobre Luis vampiro tots els aficionats confien en ell i tota aquesta confiança de tots és equivalent a una pressió total per Luis Vampiro, perquè ell sap que ha de demostrar que pot marcar la diferència en el Barça i també sap que el Barça no pot perdre perquè si no el Madrid es posarà primer en la lliga espanyola. Començava el partit i la primera ocasió del partit és un xut al pal de Luis Vampiro, i al minut 32 en un xut de falta Luis Vampiro va xutar un missi'l que va entrar per l'escaire arribava la segona part i al minut 60 va arribar un altre gol de Luis.

Per tot no anirà com a previst, en el minut noranta quan el FC Barcelona ja tenia el partit guanyat gràcies a Luis Vampiro. Va fer una ximpleria i és que en un córner un jugador de l'equip contrari va trepitjar a Luis Vampiro, Luis va perdre el control i li va mossegar al jugador de l'altre equip i evidentment li van expulsar. L'excel·lent partit que havia jugat amb dos gols quasi tres, amb aquesta jugada es podria dir que ho va llançar tot a la escombrarie. I la federació espanyola li va dir que Luis Vampiro no podria jugar els pròxims tres partits això vol dir que estaran sense Messi i Luis.

Després d'un mes sense Lionel Messi Cutchitini i sense Luis Vampiro es van jugar 3 partits de lliga i un de Champions League, i aquestes són els resultats: de tres partits de lliga 1 guanyat i en Champions Legaue d'un jugat un empat. Doncs la premsa va arribar a la conclusió que el FC Barcelona no és res sense Lionel Messi i també volia dir que el Barça ja no es primer en la lliga espanyola i que si vol classificar a la fase final de la Champions League havia de guanyar l'únic partit que li queda al Barça. I aquest partit es l'últim partit que juga el Barça abans de nadal.

I el Madrid era el contrari del Barça acabant la meitat de la temporada amb 1 partit perdut. Però ara li tocava al Barça guanyar aquest últim partit que tenia contra el Liverpool. I arribava l'hora esperat per tots els cules, el partit acaba de començar, estava sent possiblement el partit més intens del Barça d'aquesta temporada i en el minut noranta quan anaven 0-0 li fan una falta a Lionel Messi Cuchitini. I va xutar i goooooooool es designa la bogeria el FC Barcelona guanya el partit, quan l'àrbitre va xiular el final tots van anar a fer una abraçada a Lionel Messi Cutchitini. 

La baralla per un trofeu que mai acabaWhere stories live. Discover now